Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we 1 ding afspreken?
Da kutwoord "bondje" hierna nooit meer uitspreken?
Holy shit, da triggered mij iedere keer opnieuw als ik het lees of hoor.
Jakkes.
/endrant
Die heeft net wel genoeg stemmen hoor, dan vrees ik eerder voor Michel. Nick sowieso de meeste stemmen van de drie. Heb op goplay voor Nick gestemd en op RTL voor MichelIk zie Nick nog eruit gaan omdat iedereen denkt "die heeft de stem niet nodig".
Kunnen we 1 ding afspreken?
Da kutwoord "bondje" hierna nooit meer uitspreken?
Holy shit, da triggered mij iedere keer opnieuw als ik het lees of hoor.
Jakkes.
/endrant
Ik denk niet dat daar iemand van wakker ligt hoor. Dat het minder leuk gaat worden dan is iets anders.Kvraag mij toch af waarom sommigen hier er zo persoonlijk van wakker liggen als bepaalde deelnemers er uit gestemd worden.
Het is een spelleke, niks meer, niks minder. Kan mij het schelen of Nick, Michel, Jerrel of Eddy Wally winnen.
Kvraag mij toch af waarom sommigen hier er zo persoonlijk van wakker liggen als bepaalde deelnemers er uit gestemd worden.
Het is een spelleke, niks meer, niks minder. Kan mij het schelen of Nick, Michel, Jerrel of Eddy Wally wint.
Dit dus. Ik ga er persoonlijk mijn slaap niet voor laten. Dat het fijner is om naar te kijken met bepaalde mensen, dat dan weer wel. Vraag me een maand of 3 na het programma wie de bewoners waren en ik ben het vast vergeten.Ik denk niet dat daar iemand van wakker ligt hoor. Dat het minder leuk gaat worden dan is iets anders.
Unpopular opinion: met Jerrel heb je tenminste nog wat drama. Ik kijk niet om Thomas de hele dag op de zetel te zien liggen, Michel z'n spierekes wat te zien flexen of Nick die in de sauna ligt te lallen in z'n sappig Hertals.Dit dus. Ik ga er persoonlijk mijn slaap niet voor laten. Dat het fijner is om naar te kijken met bepaalde mensen, dat dan weer wel. Vraag me een maand of 3 na het programma wie de bewoners waren en ik ben het vast vergeten.
Kvraag mij toch af waarom sommigen hier er zo persoonlijk van wakker liggen als bepaalde deelnemers er uit gestemd worden.
Het is een spelleke, niks meer, niks minder. Kan mij het schelen of Nick, Michel, Jerrel of Eddy Wally wint.

Die drama is ondertussen een week geleden. Meer dan op zijn flaske schilderen doet die ook nietmeer.Unpopular opinion: met Jerrel heb je tenminste nog wat drama. Ik kijk niet om Thomas de hele dag op de zetel te zien liggen, Michel z'n spierekes wat te zien flexen of Nick die in de sauna ligt te lallen in z'n sappig Hertals.
Nick tegen Mike:Unpopular opinion: met Jerrel heb je tenminste nog wat drama. Ik kijk niet om Thomas de hele dag op de zetel te zien liggen, Michel z'n spierekes wat te zien flexen of Nick die in de sauna ligt te lallen in z'n sappig Hertals.
Sinds het gesprek met Zoey waarin ze zei "jij moet het nu kalmer aan doen want de volgende keer "can't save you") zit die inderdaad altijd afgezonderd op zijn flesje te tekenen.
Ik stel mij soms dezelfde vraag bij alles wat met voetbal te maken heeft. Maar iedereen heeft altijd wel zijn favorieten, dat is net waar dit spelletje om draaitKvraag mij toch af waarom sommigen hier er zo persoonlijk van wakker liggen als bepaalde deelnemers er uit gestemd worden.

Die doet echt inderdaad bijna niets meer. Ook heel weinig met de groep, is vaak gewoon alleen bezig. Geen idee of die drama terug komt. Zou mij ook niet verbazen dat zijn gedrag in begin kwam door onzekerheid en als soort van bescherming en dat hij nu gewoon meer op zijn gemak is.Omdat 'em zich wrs inhoudt nu. Die ware aard komt sowieso terug boven, vroeg of laat. Hij mag dan wel een waardeloos figuur als mens zijn, die heterofobie en paranoia geven wel goeie tv. Anders kijk ik wel naar Familie of Thuis.