Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik het volledig mee eens.Toch wel ergens oneerlijk aangezien Nick en Michel totaal dezelfde groep aanspreken. Zijn moeten nu stemmen delen.
Correcter was geweest om deze keer te stemmen op wie van de 3 je eruit wil.
hier idem eigl ,volg meer de socials errond dan het programma zelfIk volg het nu al niet meer dagelijks, het is gewoon saaie televisie.
Het weekoverzicht op zondag bekijk ik nog ende live op donderdag.
Verder gewoon soms de livestream opzetten terwijl ik met andere zaken bezig ben.
heb op Nick gestemt , hoop dat niet te veel kinders op Jerrel stemmen , vrees voor Michel.Ik denk dat als Jerrel er in blijft er wel veel scheve reacties gaan komen van de bewoners, nét om de reden die je aanhaalt (mensen zien liever iemand die anderen kwetst, en dan strookt niet met de meeste hun gedachtengang.Heb op michel gestemd. Maaarr moest nick eruit gaan ging naomie mee ofzo?
en als michel eruit ligt tegen jerrel dan weet ik ook niet of nick nog blijft want dat wil zeggen dat de kijkers liever mensen zien mensen kwetsen en drama maken, en da wilt de ronny natuurlajk ni
Net op Michel zitten stemmen omdat velen op Nick en Jerrel blijkbaar stemmen.
Wrm dien Jerrel zo'n bepaalde aanhang heeft begrijp ik echt niks van, kan maar 1 ding bedenken: dat er veel boeren en klein kleuters ook kijken.
Mochten Jerrel, Thomas, Jill en dien 19 jarige straks de teletubbies nadoen ze zouden het ook nog de max vinden.
Alleen al in iemand zijn gezicht boeren had ik al direct zoiets van wtf.
Naomi mag dan vaak goed zijn in proeven, tacktisch is die toch ook duh ze, wrm kiest die nu Julie? Zinloos en heel slecht inzicht hebben noem ik dat.
Die is gewoon in de war door zijn gevoelens voor Jill.Matt is n schoothondje en die gaan ze opofferen zonder nadenken als t zover komt..

Naomi heeft dat niet door, zij denkt nog altijd dat de rest op Julie en Michel zou stemmen tot Julie immuun was. Het is enorm frustrerend om te zien hoe slecht die groep is als het op tactiek aankomt. Ze hebben het gisteren ook al weer bijgelegd met Zoey.Ivm Naomi: het is ronduit achterlijke keuze geweest en ik hoop dat ze dat heel hard gaat beseffen (heb de live stream nog niet gevolgd dus geen idee of het al zo is).