Big Brother 2021

Big Brother 2021

Haha die mike

Jill; heb jij op nick gestemd.

mike ; ik heb op nick gestemd maar iemand anders dus niet. geniale leugenaar

Mike de meester in tactiek.

Blijft volhouden tegen Thomas dat hij met hun heeft meegestemd. En insinueert dat Matt liegt

Stemde bewust niet op Nick omdat Matt vaak heeft laten vallen niet op Nick te willen stemmen

Wilt de plaats van Michel als enige Hollander in zijn groepje innemen.

Denk dat de kans 90% is morgen dat Michel of Nick er uit liggen want veel te veel dom volk op de socials die toch op Jerrel gaan stemmen uiteindelijk... Voor mij houdt het na morgen dan wrs ook op.

Net op Michel zitten stemmen omdat velen op Nick en Jerrel blijkbaar stemmen.
Wrm dien Jerrel zo'n bepaalde aanhang heeft begrijp ik echt niks van, kan maar 1 ding bedenken: dat er veel boeren en klein kleuters ook kijken.

Mochten Jerrel, Thomas, Jill en dien 19 jarige straks de teletubbies nadoen ze zouden het ook nog de max vinden.

Alleen al in iemand zijn gezicht boeren had ik al direct zoiets van wtf.

Naomi mag dan vaak goed zijn in proeven, tacktisch is die toch ook duh ze, wrm kiest die nu Julie? Zinloos en heel slecht inzicht hebben noem ik dat.

Dat er veel kleuters kijken was me al heel snel duidelijk toen ik reageerde op de instagram van BB en zei dat ik Jill er uit wou. Das gewoon nen beerput da je open trekt.

Ivm Naomi: het is ronduit achterlijke keuze geweest en ik hoop dat ze dat heel hard gaat beseffen (heb de live stream nog niet gevolgd dus geen idee of het al zo is).

Ik volg het nu al niet meer dagelijks, het is gewoon saaie televisie.
Het weekoverzicht op zondag bekijk ik nog ende live op donderdag.
Verder gewoon soms de livestream opzetten terwijl ik met andere zaken bezig ben.

Ik volg het nu al niet meer dagelijks, het is gewoon saaie televisie.
Het weekoverzicht op zondag bekijk ik nog ende live op donderdag.
Verder gewoon soms de livestream opzetten terwijl ik met andere zaken bezig ben.
hier idem eigl ,volg meer de socials errond dan het programma zelf :p heb op Nick gestemt , hoop dat niet te veel kinders op Jerrel stemmen , vrees voor Michel.

Heb op michel gestemd. Maaarr moest nick eruit gaan ging naomie mee ofzo?

en als michel eruit ligt tegen jerrel dan weet ik ook niet of nick nog blijft want dat wil zeggen dat de kijkers liever mensen zien mensen kwetsen en drama maken, en da wilt de ronny natuurlajk ni

Heb op michel gestemd. Maaarr moest nick eruit gaan ging naomie mee ofzo?

en als michel eruit ligt tegen jerrel dan weet ik ook niet of nick nog blijft want dat wil zeggen dat de kijkers liever mensen zien mensen kwetsen en drama maken, en da wilt de ronny natuurlajk ni
Ik denk dat als Jerrel er in blijft er wel veel scheve reacties gaan komen van de bewoners, nét om de reden die je aanhaalt (mensen zien liever iemand die anderen kwetst, en dan strookt niet met de meeste hun gedachtengang.

Net op Michel zitten stemmen omdat velen op Nick en Jerrel blijkbaar stemmen.
Wrm dien Jerrel zo'n bepaalde aanhang heeft begrijp ik echt niks van, kan maar 1 ding bedenken: dat er veel boeren en klein kleuters ook kijken.

Mochten Jerrel, Thomas, Jill en dien 19 jarige straks de teletubbies nadoen ze zouden het ook nog de max vinden.

Alleen al in iemand zijn gezicht boeren had ik al direct zoiets van wtf.

Naomi mag dan vaak goed zijn in proeven, tacktisch is die toch ook duh ze, wrm kiest die nu Julie? Zinloos en heel slecht inzicht hebben noem ik dat.

Dat boeren op zich vond ik nog niet het ergste, dat was gewoon een heel slecht gevoel voor humor en iets wat ge eerder van 14-jarige pubers zou verwachten. Dat fluiten in het oor daar had echter véél strenger tegen opgetreden mogen worden door zowel de groep als productie. De schade die ge daardoor bij iemand kunt veroorzaken mag absoluut niet onderschat worden en wat Jerrel deed is imo dus MINSTENS even erg als iemand een slag in zijn gezicht verkopen.

Ivm Julie: in eerste instantie lijkt het misschien vrij nutteloos dat Naomi voor haar koos, maar als Naomi de immuniteit aan Michel had gegeven dan zouden de stemmen die Michel nu kreeg, wellicht naar Julie zijn gegaan en zou ze dus wellicht wel genomineerd zijn geweest. En Julie zou tegen NIck en Jerrel minder kans maken dan Michel. Al bij al dus nog niet zo'n slechte beslissing. Het is overigens Michel zelf die Naomi had ingefluisterd dat ze Julie mocht kiezen omdat hij had opgevangen dat ze mogelijk ook gevaar zou lopen .

Denk dat Naomi, en bij uitbreiding van de rest van de groep, verwacht had dat de genomineerden Jerrel en Michel gingen zijn maar Michel dat vlot ging winnen. Dat de Nick ging genomineerd zijn hadden ze niet verwacht, denk dat hij persoonlijk teleurgesteld zal zijn in Zoey en Matt.

Die Matt is nog te redden, die zal toch gedumpt worden door Thomas en co.

Ivm Naomi: het is ronduit achterlijke keuze geweest en ik hoop dat ze dat heel hard gaat beseffen (heb de live stream nog niet gevolgd dus geen idee of het al zo is).
Naomi heeft dat niet door, zij denkt nog altijd dat de rest op Julie en Michel zou stemmen tot Julie immuun was. Het is enorm frustrerend om te zien hoe slecht die groep is als het op tactiek aankomt. Ze hebben het gisteren ook al weer bijgelegd met Zoey. :rolleyes:

Sinds gisteren ook af en toe de stream is opgelegd.

Zoey daarnet: "waarom staat dat raam hier open, ik voel me zo bekeken"

Een open raam is dan wel het minste van je zorgen in dat huis 😜

Terug
Bovenaan