Big Brother 2021

Big Brother 2021

Raar, dan heb je dus nog nooit naar dit soort programma gekeken waarin er gestemd word door de kijkers om zo een winnaar te verkrijgen.
Want de meerderheid van dit soort wedstrijden verloopt op deze manier.
Waar ze 35min voor het einde na een dag stemmen alles terug op 0 zetten ? nee idd nog nooit gezien in een big brother.

Is er ondertussen al duidelijkheid over welke resultaten nu hebben meegeteld?
Want gisteren hoorde ik dat door de panne de uitslag van de eerste stemming (met drie) heeft geteld. Wat dus inderdaad niet fair zou zijn tegenover Nick, want hij moest de Vlaamse stemmen dan delen met Liese.

"De gerechtsdeurwaarder heeft aan de hand van de laatste tussenstand de winnaar bepaald"

Als play 4 stevig in hun schoenen staat vertellen ze wie de deurwaarder is en maken ze de tussenstand en de stand van de 3 openbaar.

Ik zou eigenlijk gewoon eens alle data willen zien van het ganse seizoen..
Kijkcijfers, hoeveel interactie met die stemmen voor bepaalde beloningen, alle eleminatieronden etc. Gewoon omdat da wel eens leuk is om te analyseren.

"De gerechtsdeurwaarder heeft aan de hand van de laatste tussenstand de winnaar bepaald"
Thanks! Maar "laatste tussenstand" kan echt alles betekenen 🙈

Geen zin en geene fut meer na wat die weer hebben gedaan. Ik ga proberen geen te lange uitleg te posten.

Mijn buikgevoel heeft me weer gelijk, dikke 2 maand geleden al zaten ze die Jill zo hard te hypen , Michel af te breken en ze verliet het BB zogenaamd wegens zo hard ziek te zijn geweest. In feite zou die nooit mogen terug gekomen zijn + ze kon niet genomineerd worden.
Toen had ik er nog niet genoeg bij stilgestaan dat dit niet oke was.
Ze had zich ook missproken, ze heeft blijkbaar toen haar moeder gehoord enz...

Ik heb het hier ook gepost dat ze de meeste screentime kreeg, ze werd steeds als goede fee weggezet, haar schandelijke uitspraken werden niet getoond, haar onbeschoft gedrag ook niet. Dat van dat dj'en op dat feestje had ik hier ook al gepost toen ze de boel verprutste, ook niet laten tonen toen en ga zo maar door.
Ze werd nooit gesanctioneerd.

Ze mocht alles, Theo mocht niks. Michel en Theo en zelfs op een bepaald moment ook Nick slecht zitten neerzetten, dat is allemaal geenen toeval.

Ook die move met dat fietsen en dat van Matt is echt niet onschuldig hoor, al die zaken maakten Jill populairder.

Het grootste probleem zijn die Nederlanders. Ze zijn met meer, velen hebben het IQ van een garnaal.
Hoe moet je nu daar nu ooit tegen winnen? Alleeja, de BB productie zijn het aller grootste probleem.

Maar als ze steeds de kijker laten beslissen dan ga je bijna altijd dezelfde uitslag hebben. Waarom hou men geen rekening met bv de proeven? Toen ze nog met zijn 5-6 waren enz... Nick had meerdere proeven gewonnen, ik meende Jill niet 1 dacht ik. (Fietsen telt niet mee he). Daar hadden ze ook rekening mee moeten houden en dat vrij zwaar doen door wegen in de finale. Big Brother hoeft niet altijd identiek hetzelfde te zijn he, ze zeggen toch zelf, mijn regels?

Big Brother heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt nu, nu dat de grootste debiel op aarde kan meedoen met BB en het mag/kan winnen. Ik ben door ouder te worden zoveel rustiger geworden, ik trek me nog zelden wat van dit of dat aan omdat ik zoiets heb het is toch weer hetzelfde (dan gaat het bv over de politiek en corona en noem maar op), maar deze keer was ik echt kwaad en nog steeds.

Wrm? Simpel: er zitten hier veel voetbalfans: welnu, dan weet je hoe dat voelt als ze u bestelen of bedriegen of er een corrupte ref is enz... dat gevoel heb ik dus nu. Je kan de woede van een C.Ronaldo heel goed begrijpen toen die zijn interland winning goal werd afgekeurd, bal volledig over de lijn, refs zeiden niets van. Zo voel ik me dus ook, ook omdat het voornamelijk de Nick fans zijn die niet konden stemmen.

En waarom in godsnaam na 3 zelfde stemmingen nog eens een reset doen en dan slechts een 30 tal min de tijd hebben om te stemmen?? Is het toch zo dat Nick die lange stemming had gewonnen? Dat ze op dat idee kwamen om nog eens een reset te doen? Ik geloof het ook niet dat ze niet wisten dat de boel zou crashen tijdens het stemmen, dat is allang geweten dat als zoveel mensen op zo'n korte tijd stemmen dat de boel er uitligt.

In het voetbal noemen ze het matchfixing.

Ik had het al gepost: dit is de sofste, de saaiste, de slechtste en meest trieste BB ooit en dat vertaalde zich ook in de slechtste, de meeste luie en domste BB winnaar ooit.

Heel wat slechte kandidaat keuze.
Te weinig proeven.
Te weinig geheime proeven.
Te vaak te korte proeven.
Slechte commentatoren: ook die waren partijdig, nog nooit gezien zoiets.
BB zelf die met 2 maten en 2 gewichten werkte.
Een BB die nooit sancties gaf, was met Spillie toch anders.
Een inspiratieloze BB gezien.
Je kan bewoners zoveel laten doen.
Ook dat basic gedeelte: men heeft daar ook echt de kans gemist om de vrouwen der in te steken, dat zou vonken hebben gegeven maar nee hoor, ze deden het niet, snap ik echt niet hoor.
Ook mochten ze niks vd buitenwereld weten maar ze geven die dan krantenartikel of ze zetten er oud bewoners in die werkelijk alles zaten te vertellen, dit is uw eigen regels verbreken toch?

Neen, dit is 1 grote flop geweest, 1 grote farce.

O, was ik nog vergeten; Wat een slechte finale. Michel werd als vuil behandeld, hem zou een schitterende exit krijgen? Waar dan?
Ook de andere kandidaten , die zaten er ook maar te zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit las ik nog net, komt niet van mij:

Theo en Michel zijn de enige bewoners die BB er ook over hebben aangesproken in de dagboek kamer dat er meerder bewoners zagen dat er bepaalde bewoners werden voor getrokken. Ze zijn er beiden op afgerekend. Zo cru waren BB zijn regels dus. Nee op je knieen kruipen en je in het gaatje laten nemen dat moest je doen in het huis van BB.

En dit zal ook kloppen omdat ik op de livestream dit Michel hoorde zeggen tegen Julie, Michel had het toen ook al over oa Jill, dat ze door BB voorgetrokken werd. Nadien ook nog Nick , dus ze wisten het hoor maar Nick zal niks gezegd hebben en Theo en Michel zullen dit wel in de dagboekkamer hebben verteld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook producent Jeroen zat gewoon goor te liegen: mensen hadden er hem op aangesproken dat Jill duimpje opstak toen Jill met Matt muizeke en knuppeltje zat te spelen, was duidelijk te zien op de beelden, gaat die producent dat nog gaan ontkennen = omg.
Moet er nog zand zijn.

De preview voor het komende seizoen in Australië ziet er echt wel vet uit (dat is dus niet het seizoen dat in NL te zien is)

Het concept is daar echter anders aangezien alles (behalve de finale) al op voorhand opgenomen wordt en de nadruk er dus sowieso meer op spectaculaire games enz ligt. Daar zullen ze zich in het huis heus ook wel steendood vervelen maar dat haalt die uitzendingen natuurlijk niet.
Blijkbaar hebben ze toch één van de proeven van daar gehaald

Maar de stem van die BigBrother daar, zo monotoon.

Ook producent Jeroen zat gewoon goor te liegen: mensen hadden er hem op aangesproken dat Jill duimpje opstak toen Jill met Matt muizeke en knuppeltje zat te spelen, was duidelijk te zien op de beelden, gaat die producent dat nog gaan ontkennen = omg.
Moet er nog zand zijn.
Hier ben ik het niet mee eens want ik heb alle beelden gezien en dit was zeer onduidelijk. Ik weet wel niet of de beelden van in bed überhaupt zijn uitgezonden want vrij proper was dat niet. Paste niet in het imago dat ze van haar wilde. Dus ik deel wel je mening dat Jill niet altijd zo onschuldig was als ze werd neergezet. Remember de braakneigingen samen met Mike over Nick of Michel?

Over het voortrekken kan ik bevestigen dat Michel daar met Jill over gesproken heeft en Nick dat ook eens laten vallen heeft. Sindsdien heeft BB heel veel moeite gedaan om ze te behagen. Alleen was dat veel subtieler en persoonlijker terwijl Jill vooral een betere framing kreeg op TV. Maarja, dat past zoals ik al gezegd heb in het ponykamp wat ze van deze BB gemaakt hebben.

Er was geen weinig tot geen drama dus ze hebben er maar een lovestory van gemaakt met bijhorende terugkeer en kleffe kus. Vooral een dikke pluim aan productie om zo’n misbaksel te maken van het concept.

Hier ben ik het niet mee eens want ik heb alle beelden gezien en dit was zeer onduidelijk. Ik weet wel niet of de beelden van in bed überhaupt zijn uitgezonden want vrij proper was dat niet. Paste niet in het imago dat ze van haar wilde. Dus ik deel wel je mening dat Jill niet altijd zo onschuldig was als ze werd neergezet. Remember de braakneigingen samen met Mike over Nick of Michel?

Over het voortrekken kan ik bevestigen dat Michel daar met Jill over gesproken heeft en Nick dat ook eens laten vallen heeft. Sindsdien heeft BB heel veel moeite gedaan om ze te behagen. Alleen was dat veel subtieler en persoonlijker terwijl Jill vooral een betere framing kreeg op TV. Maarja, dat past zoals ik al gezegd heb in het ponykamp wat ze van deze BB gemaakt hebben.

Er was geen weinig tot geen drama dus ze hebben er maar een lovestory van gemaakt met bijhorende terugkeer en kleffe kus. Vooral een dikke pluim aan productie om zo’n misbaksel te maken van het concept.

Ik heb de beelden zelf gezien, weet nu niet of ik het ga terug vinden, zal straks eens zoeken. Alleen een blinde kan het niet zien.

UPDATE: al gevonden se:
Prut uit de ogen doen , is zo klaar als een klontje.

Ik heb de beelden zelf gezien, weet nu niet of ik het ga terug vinden, zal straks eens zoeken. Alleen een blinde kan het niet zien.

UPDATE: al gevonden se:
Prut uit de ogen doen , is zo klaar als een klontje.

Volgens mij is dat Matt zijn duim en ontbreken er nog drie andere duimen. Maar soit, het hele slapen bij elkaar in bed en gefriemel onder de dekens heeft volgens mij de uitzending niet gehaald. Spijtig dat ze daar niet harder op is afgerekend terwijl ze nog met Thomas in haar hoofd zat.

Volgens mij is dat Matt zijn duim en ontbreken er nog drie andere duimen. Maar soit, het hele slapen bij elkaar in bed en gefriemel onder de dekens heeft volgens mij de uitzending niet gehaald. Spijtig dat ze daar niet harder op is afgerekend terwijl ze nog met Thomas in haar hoofd zat.

Matt idd, of het nu Matt of Jill was maakt zelfs niks uit. De duimcheck is er.

Matt idd, of het nu Matt of Jill was maakt zelfs niks uit. De duimcheck is er.
Ten eerste ge kunt daar niet uit opmaken of dat een duim is en of die aan haar oor krabt.
En ten tweede, ik dacht dat beide personen duidelijk de duim in de lucht moesten steken en dat is bij deze dus duidelijk niet het geval.

Terug
Bovenaan