Mijn laatste post voor de finale er is, u hoeft die niet te lezen, het is een zeer lange uitleg

.
Ik val op mijn gat mocht Nick toch winnen straks.
Want het is al bijna 3 maand de Jill show, ze hebben ze gekregen waar ze ze wilden krijgen en slaagden er nog eens in om 2 Belgen vs 1 Nederlander in de finale te krijgen.
Ook zijn er 12 Nederlanders in het BB geweest en 7 Vlamingen. Zeg me als ik het fout heb.
Matt die met 15000€ weg gaat, Jill die keihard werd gehypt en nu nog steeds. Nick en vooral Michel die ze hebben afgekraakt, hoorde allemaal bij hun gemanipuleer. Als Jill wint dan is het 1 grote Nederlandse show en Nederlandse BB geweest.
En Belgie of de Belgen? Die hebben zich dan weer in de zak laten zetten.
Laten we duimen dat dat niet het geval is maar ik heb er zo mijn twijfels over.
Ik ben samen nog met anderen bezig om nog bekende koppen en noem maar op aan te spreken om Nick te steunen, puur om aan te tonen dat Nick weldegelijk de populairste is en altijd deze editie van BB moet winnen. En velen doen ook mee, spreken hun toch wel vrij grote aanhang ook aan dusja.... als die Jill wint, pure manipulatie.
Ook gisteren weer heb ik de stream effe moeten stop zetten omdat die weer de teletubbie zat uit te hangen, wat een degoutant kind me dat is.
Die Jillianen kunnen nog niet eens 5 hele goede argumenten geven wrm ze moet winnen.
Ze is lief, vrolijk, brengt sfeer in het huis, ze is eerlijk en zichzelf. Dat is wat ik in 99% vd reacties lees lol. En daarom zou die de winnaar moeten zijn.
Zo'n mensen snappen in mijn ziens het concept BB (winnaar) zijnde niet.
Voor mij moet een winnaar zo'n beetje een totaalpakket hebben, dat is in de voetbal ook zo, ik heb graag een speler die zowat in alles top is.
En dat heb je Nick:
- Nooit een andere bewoner achter het gat zitten uitschijten. (Wat Jill wel deed).
- Altijd rustig gebleven.
- Sterk in vele proeven ook.
- Tacktisch ook heel goed gespeeld en daar krijgt die veel kritiek op looolll, maar dat is net wat BB ook is, het spel spelen en het goed proberen spelen.
- Handen uit de mouwen steken zoals het koken maar ook kuist hem de hottub en soms de sauna en eens de toiletten en douches al hebben de anderen die taak op zich genomen zoals Zoey dacht ik met de was en Liese. Maar bv een Jill heeft heel lange tijd nauwelijks tot geene poot uitgestoken in dat huis, ze was te druk bezig met zich af te zonderen en kleuter zitten uithangen.
- Ook zijn droge humor vind ik zalig, is het altijd even geslaagd? Neen, maar ik heb toch vaak moeten lachen met zijn droge humor. Gewoon op een volwassen manier humor brengen.
- En in vergelijking met die Jill heeft Nick toch wel wat meer brains ook dan Jill, vind ik ook een belangrijke reden want ik wil geen dom persoon die BB wint.
- Ook bv zelf met goeie voorstellen afkomen is belangrijk, ook hier Nick alweer met bv zijn sketches. Met die kassa, remember? Da scant nie

, gewoon lachen geblazen.
Ik zal mss wel nog wat dingetjes vergeten zijn maar dit is een hele lijst waarvan ik zeg: dit is een waardige BB winnaar.
En de meeste van deze vele punten heeft die Jill niet. Die Liese iets meer en Michel komt er mss het dichtste bij. Vd Nederlanders verdiende Michel het. Ook hebben ze die een onwaardige exit gegeven, bah. Je zit daar zolang int huis, veel arbeid verricht enz... stank voor dank.