RiCOManiaC
Well-known member
Is gwn om van te kotsen hoe je Jill weer naar dat regelrechte kleuterniveau ziet gaan wanneer die fooraap daar weer bij is....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft hij dan? Want die Jill heeft toch aan dieje andere zijne slurf liggen froemelen?Vreselijke kerel.... Voor mij persoonlijk ook extreem frustrerend.... Want als zo nen aap al iemand kan krijgen, en ik nog altijd niet op mn 31e......
No waynuja Thomas & Jill gaan ze proberen te promoten bij Studio 100 , Nick zal wel nog iets proberen met Ronny Retro (zonder al te veel succes, Liese en al de rest verdwijnt terug in de anonimiteit.

Nick zei dat het een 'stagairke'was die hem kwam ophalen , dus gewoon naar huis gedaan zeker , na de testament opnameBen wel benieuwd naar de aflevering van vanavond, of dat Michel überhaupt iets van begroeting of iets dergelijks heeft gehad, anders is het de ondankbaarste exit. Volgens mij erger dan Jowi, Nathalie en Danielle,
Nick zei dat het een 'stagairke'was die hem kwam ophalen , dus gewoon naar huis gedaan zeker , na de testament opname

Zat dat gisteren niet al in de aflevering? Ik dacht toch dat dat er in zat.Jill haar gezicht over de vraag van het fragment dat niet uitgezonden mocht worden, e
zal wel niet in de aflevering komen.
Wel vreemd dat we nog niet kunnen stemmen voor één van de drie finalisten?