Big Brother 2021

Big Brother 2021

Is gwn om van te kotsen hoe je Jill weer naar dat regelrechte kleuterniveau ziet gaan wanneer die fooraap daar weer bij is....

Je zal als vader maar blij zijn als je hoort dat je een zoon gaat krijgen om 23 jaar later die Thomas als resultaat te hebben.

Vreselijke kerel.... Voor mij persoonlijk ook extreem frustrerend.... Want als zo nen aap al iemand kan krijgen, en ik nog altijd niet op mn 31e......

Da gekus haha, twas precies ofda m nen hotdog aant vreten was.. wel kansloos, nog achter da wijf haar gat aan terwijl m live heeft kunnen aanschouwen dat ze eerst aan de matt zijne snikkel heeft liggen trekken..

Trouwens, als ge wa van die door godverlaten sociale media groepen volgt op FB enzo, hoort ge af en toe een luide roep dat BB redelijk zijn best doet om Jill te 'framen' als het ware als zijnde de tofste en plezanste in het huis.
Aangezien ik nooit naar samenvattingen kijk (want die zijn ook altijd 24u na de feiten, like wtf) heb ik daar geen idee over.
Maar als ge efkes de rabbithole mee induikt dan is de komst van Thomas en da gelebber op het einde zowat het beste scenario voor Jill.
Al was het maar voor de sympathiepunten dat ze er eens aan gelikt heeft.

Een jongeman die BB gebruikt om zijn leven om te gooien, vermagert, verlieft word en Jill begot die na wa tegenslagen in het huis nie meer goed weet waar ze het heeft en dan holderdebolder een avondje aanpapt met iemand anders.
Maar haar ridder op het witte paard blijft trouw aan haar zijde en word uiteindelijk eruit gestemd.
En dan... dan beseft Jill dat ze mss de liefde van haar leven heeft zien weggaan.
Gelukkig is er een onbeduidend aantal alcoholische drankjes en wat kutmuziek voor de sfeer te scheppen bij zijn blijde herintrede en bezegelen ze hun eeuwige liefde op beeld (nadat Thomas een paar keer duidelijk gezegd heeft aan Jill dat de nachtvisie in de kamers haarscherp is)

Er zijn pubers, marginalen en andere onverlaten genoeg, die haar daarvoor alleen al willen zien winnen. En als ge eens gaat kijken op FB zit ik er nie zo ver van wie in de fanclub zit.

Still a better love story then Twilight.

Enfin, dit gezegd zijnde, de aarde is mss plat en corona is uitgevonden door Bill Gates.

Laatst bewerkt:
nuja Thomas & Jill gaan ze proberen te promoten bij Studio 100 , Nick zal wel nog iets proberen met Ronny Retro (zonder al te veel succes, Liese en al de rest verdwijnt terug in de anonimiteit.
No way :)

Edde al eens goed gezien naar het soort meisjes dat ze bij studio 100 aanvaarden?
Eerste vereiste is al perfect algemeen nederlands praten, dus daar valt ze al af :D

Ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond, of dat Michel überhaupt iets van begroeting of iets dergelijks heeft gehad, anders is het de ondankbaarste exit. Volgens mij erger dan Jowi, Nathalie en Danielle,

Ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond, of dat Michel überhaupt iets van begroeting of iets dergelijks heeft gehad, anders is het de ondankbaarste exit. Volgens mij erger dan Jowi, Nathalie en Danielle,
Nick zei dat het een 'stagairke'was die hem kwam ophalen , dus gewoon naar huis gedaan zeker , na de testament opname

Nick zei dat het een 'stagairke'was die hem kwam ophalen , dus gewoon naar huis gedaan zeker , na de testament opname

Hij zat gisterenavond alleszins al gewoon in z'n zetel naar tv te kijken.

Nuja, anderzijds waren de andere exits in het verleden ook niet zo "groots" he. Opgepikt worden aan de deur om dan nog vlug even twee minuten in de studio te staan, op een moment dat een deel kijkers mss al terug naar de livestream hebben gezapt om te zien hoe de bewoners reageren op de exit. Michel werd in het huis ook nog rechtstreeks toegesproken en bedankt door Big Brother, die "eer" hebben anderen dan weer niet gehad.

Ik ben (net zoals de bewoners) wel benieuwd naar hoe de finale zal verlopen. Tot het allerlaatste moment in het huis, of toch een wat grotere show met z'n allen in de studio en daar dan ook bekendmaking winnaar? (en dan uiteraard een échte studio, niet dat studiootje waar de andere liveshows doorgingen).

Laatst bewerkt:
Je hoeft niet elke kandidaat leuk te vinden, maar een aantal posts hierboven zoeken wel de grens op van het toelaatbare. Een gewaarschuwd man/vrouw is er twee waard.

Momenteel is er persconferentie bezig vanuit het huis met de bewoners en nationale pers (via videoconference).

Redelijk wat clichévragen natuurlijk. De kus tussen Jill en Thomas kwam ook paar keer tersprake, Jill beweert dat het gewoon maar een kusje was en er geen tong enz aan te pas komt. De journalisten reageren er echter op dat het best wel lang leek te duren voor "gewoon een kusje"...
Nick was trouwens nog totaal niet op de hoogte van de kus en viel dus ook uit de lucht toen hij de vragen hierover hoorde :D

Jill haar gezicht over de vraag van het fragment dat niet uitgezonden mocht worden 😅 , e
zal wel niet in de aflevering komen.

Terug
Bovenaan