Biertopic!

Iemand die Duvel 6,66 al geprobeerd?

Ik dacht eerst dat dat hetzelfde ging zijn als 't IJ Van De Duvel omdat die ook 6,66% is maar dus blijkbaar niet.
 
Iemand die Duvel 6,66 al geprobeerd?

Ik dacht eerst dat dat hetzelfde ging zijn als 't IJ Van De Duvel omdat die ook 6,66% is maar dus blijkbaar niet.
Nope, niet hetzelfde maar wel zeer gelijkaardig qua smaken. Is ook een IPA. Niet slecht maar geef mij toch maar een gewone Duvel of een Citra.
 
Je moet het de mannen van Moortgat wel nageven, op gebied van marketing halen die wel het maximum uit het merk Duvel.
Eerst was er de hele triple hoped serie, dan de barrel aged en nu weer iets nieuws.
Weinig biermerken (buiten dan de grote pilsbieren) die zo sterk staan.
 
Je moet het de mannen van Moortgat wel nageven, op gebied van marketing halen die wel het maximum uit het merk Duvel.
Eerst was er de hele triple hoped serie, dan de barrel aged en nu weer iets nieuws.
Weinig biermerken (buiten dan de grote pilsbieren) die zo sterk staan.
Inderdaad, die hun tijdelijke "'t IJ van de Duvel" was ook zeer geslaagd. De IPA's van brouwere 't Ij zijn op zich ook wel een aanrader.
 
Onlangs zeer aangenaam verrast door een Martha Sexy Blond van The Brew Society.

En een Omer word ik wss nooit beu...
 
Momenteel een “Pikaflor” aan het drinken. Fris blond bier met een gember- en koriandertintje. Gebrouwen hier om de hoek. Voor herhaling vatbaar, maar niet om er een aantal te drinken op één avond.
 
Pakketje Rochefort Tripel in de Colruyt tegengekomen, zeer benieuwd naar. Ik heb al gehoord dat de geur zeer goed zit, maar de smaak jammer genoeg niet lang blijft hangen.

Staat nog te wachten in de ijskast voor binnen een paar dagen, zal hier dan eens een review plaatsen 😁.
 
Straffe Hendrik quadrupel open gedaan vanavond, elke keer goed.

Zou nog wel wat meer amberbier willen proberen. Iemand aanraders?
 
Straffe Hendrik quadrupel open gedaan vanavond, elke keer goed.

Zou nog wel wat meer amberbier willen proberen. Iemand aanraders?
Een quadrupel kan dan mss een beetje amberkleurig zijn, het is niet dat dit iets zegt over de stijl. Je kan ook zeggen “ik dronk onlangs een Julius van Tree House, kan er mij nog iemand een blond bier aanraden” maar dit wil niet zeggen dat je andere IPA’s zal aangeraden worden.

Als je aanraders wil voor een amberkleurig bier: Orval
Als je aanraders wil voor andere quadrupels: La Trappe quadrupel, Sint-Bernardus 12, Struise Pannepot, Rochefort 10, Westvleteren 12, Straffe Hendrik Heritage, ...
 
Pakketje Rochefort Tripel in de Colruyt tegengekomen, zeer benieuwd naar. Ik heb al gehoord dat de geur zeer goed zit, maar de smaak jammer genoeg niet lang blijft hangen.

Staat nog te wachten in de ijskast voor binnen een paar dagen, zal hier dan eens een review plaatsen 😁.
Ik vind hem wel goed al een paar keer gedronken.

Maar zelf nog niet gevonden in de winkel waar heb jij hem kunnen kopen?
 
Terug
Bovenaan