Biertopic!

1796 unieke bieren hier. Eerste checkin op 16 december 2018. In 2019 ging het hard met al die bierfestivals. Vorig jaar een stukje minder door corona.
 
Persoonlijk gebruik ik ratebeer als app. Zit aan 257 unieke.
Mijn favoriete bieren voor het moment zijn:
-Rochefort 10
-Rodenbach Vintage
-St Bernardus Abt 12
-Struise Black Albert
-HORALS Oude Geuze Mega Blend
-Gouden Carolus Whiskey Infused
-Cantillon Kriek
-Struise Pannepot
-Orval
-Avec Les Bons Voeux
 
Persoonlijk gebruik ik ratebeer als app. Zit aan 257 unieke.
Mijn favoriete bieren voor het moment zijn:
-Rochefort 10
-Rodenbach Vintage
-St Bernardus Abt 12
-Struise Black Albert
-HORALS Oude Geuze Mega Blend
-Gouden Carolus Whiskey Infused
-Cantillon Kriek
-Struise Pannepot
-Orval
-Avec Les Bons Voeux
Zitten idd wel echt lekkere tussen.
Dieje Horals oude geuze moet ik nog eens vinden en dieje gouden Carolus whiskey infused kon me ni echt bekoren.
Iemand een idee waar ik makkelijk een aantal flesjes Westvleren zou kunnen scoren?
 
Iemand een idee waar ik makkelijk een aantal flesjes Westvleren zou kunnen scoren?
Enkel bij de abdij kun je ze aan een schappelijke prijs krijgen. Geef er geen 10€ of meer aan uit.
In de brasserie erbij 'in de vrede' (nu gesloten uiteraard) kun je altijd six packs kopen Indien je niet binnen geraakt voor 2 bakken.
Maak er eens een uitstap van zou ik zeggen!
 
Persoonlijk gebruik ik ratebeer als app. Zit aan 257 unieke.
Mijn favoriete bieren voor het moment zijn:
-Rochefort 10
-Rodenbach Vintage
-St Bernardus Abt 12
-Struise Black Albert
-HORALS Oude Geuze Mega Blend
-Gouden Carolus Whiskey Infused
-Cantillon Kriek
-Struise Pannepot
-Orval
-Avec Les Bons Voeux

Heb je al de Gouden Carolus Cuvee Van De Keizer Blauw (nu heet dat Imperial Dark) gedronken? Die vind ik persoonlijker beter en evenwichtiger dan de Whisky Infused. Tevens ook het bier waar de whisky aan toegevoegd wordt.
 
Sinds 2016 untappd en nu 965 unieke bieren. Ik check ook enkel unieke bieren in. Laatste jaar veel minder nieuwe bieren gedronken en meer lokaal en dezelfde soorten gedronken.
Geen bierfestivals scheelt natuurlijk veel in nieuwe bieren.
 
Enkel bij de abdij kun je ze aan een schappelijke prijs krijgen. Geef er geen 10€ of meer aan uit.
In de brasserie erbij 'in de vrede' (nu gesloten uiteraard) kun je altijd six packs kopen Indien je niet binnen geraakt voor 2 bakken.
Maak er eens een uitstap van zou ik zeggen!
Thanks voor de tip! Moest er iemand een aantal verkopen, let me know!
 
Zitten idd wel echt lekkere tussen.
Dieje Horals oude geuze moet ik nog eens vinden en dieje gouden Carolus whiskey infused kon me ni echt bekoren.
Iemand een idee waar ik makkelijk een aantal flesjes Westvleren zou kunnen scoren?
Horal kan je vinden op huisvandegeuze.be
Die megablend is echt super goe. Ze hebben ook wat oudere jaren
 
Nog eens een bestelling geplaatst op misterhop.

Speciaalste dat er bij zit zal toch de Medok & Holodok zijn, van Cosmic city. Ziet er eerder een smoothie uit dan bier 😀
 
Heb je al de Gouden Carolus Cuvee Van De Keizer Blauw (nu heet dat Imperial Dark) gedronken? Die vind ik persoonlijker beter en evenwichtiger dan de Whisky Infused. Tevens ook het bier waar de whisky aan toegevoegd wordt.
ja is idd een topper. Alles van Gouden Carolus is goed :)
 
Terug
Bovenaan