Biertopic!

Hoe? Orval is toch zo moeilijk niet te vinden? In de Makro staan er altijd hopen bakken.
Nee, als je weet waar kan je hem inderdaad zo kopen. Maar 't is wel een feit dat ze vroeger gewoon in bijna alle supermarkten te vinden waren en nu niet meer.
 
Hazo. Heb er nooit echt op gelet tbh.

Straks nog eens een Stille Nacht (of 2) opentrekken. Wat een wonderbaarlijk bier blijft dat toch.
 
Hazo. Heb er nooit echt op gelet tbh.

Straks nog eens een Stille Nacht (of 2) opentrekken. Wat een wonderbaarlijk bier blijft dat toch.

strak plan! Ik heb hier nog een reeks staan van 2013 tot nu, af en toe eens een flesje. Wordt nog beter met de jaren.
Gisteren nog eens een Westvleteren 12 gedronken, blijft toch lekker.
Heb nog enkele flesjes die ik al enkele jaren aan het bewaren ben ook, ondertussen al bijna 10 jaar oud denk ik..
 
Oudste Stille Nacht die ik nog heb is van 2016. Ga ik ook nog enkele jaren laten liggen. De verse van 2020 waren anders ook wel lekker :).

Westvleteren heb ik ook nog 2,5 bakken staan waarvan 2 van 2016. De rest van 2015.
 
Die zat tussen mijn kerstcadeaus. Ik had die nog nergens gevonden, maar mijn zus blijkbaar wel :).
Met oudjaar dan maar opgedronken. Was niet slecht.
 
Of eens tot bij Willems zelf rijden. Heb nog m'n bonneke van de laatste aankoop gevonden. In de winkel zelf is de Pannepeut nog iets goedkoper nl. 2,71 EUR.
 
Westvleteren nu ook aan huis geleverd :)

 
Iemand die toevallig weet welke winkel er nog Waterloo Strong Kriek verkoopt? Tot een jaar geleden vond ik ze nog in Delhaize
maar nu verkopen ze enkel nog de waterloo Tripel.
 
Iemand die toevallig weet welke winkel er nog Waterloo Strong Kriek verkoopt? Tot een jaar geleden vond ik ze nog in Delhaize
maar nu verkopen ze enkel nog de waterloo Tripel.
Hier staat hij nog in de lijst, maar misschien op voorhand even contacteren of ze het nog hebben, want weet niet hoe up to date dat is.

 
Terug
Bovenaan