BeyondGaming Trail Weekend (nieuwe datum! weekend 18/19/20 feb)

Gedurende welk weekend wil je het BG trailevent laten plaatsvinden?

  • 13/11 en 14/11

    Stemmen: 1 12,5%
  • 20/11 en 21/11

    Stemmen: 4 50,0%
  • Bovenstaande weekends zijn beide mogelijk

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .
20ste is goed voor mij, alleen...

We hebben maar 1 auto thuis, dus moet zien dat ik auto kan lenen van iemand anders.
Ik kom ook alleen de zaterdag dus carpoolen zal niet gaan en openbaar vervoer van omgeving Diest is te moeilijk.

Ik kan het een week ervoor met zekerheid zeggen.
Ik hoop echt dat ik mee kan.
 
Totaal geen loper dus ga sowieso passen maar ik ben wel benieuwd naar de routes om later eens te wandelen.
Zet je die (na het weekend) online @Karry98 ?

En gaat ge naar het frituur daar op de parking van de Spar? :p
 
Totaal geen loper dus ga sowieso passen maar ik ben wel benieuwd naar de routes om later eens te wandelen.
Zet je die (na het weekend) online @Karry98 ?

En gaat ge naar het frituur daar op de parking van de Spar? :p

Ik zal die zeker delen, gaan niet over privé terrein dus perfect na te wandelen.

Vrijdagavond gaan we sowieso naar La Tonnelle ja, geen twijfel mogelijk!
 
De routes voor zaterdag en zondag zijn ondertussen ook gemaakt, maar die ga ik bewust niet delen op voorhand om niets te spoilen. Tochtje voor zaterdag is 41km lang met 1500hm, bewust wat recuperatiestukken ingelast, enkele kilometers verhard om in Houffalize te geraken, rest allemaal echte trails met wat zeer technische stukken om te spelen. Ik heb er wel voor gezorgd dat er ook voldoende bredere bospaden in zitten naast de single tracks om het niet te zot te maken.

Het tochtje van zondag is 19km lang met 600hm, bewust iets gemakkelijker dan dat van zaterdag om iedereen de kans te geven mee te kunnen en ervoor te zorgen dat de mannen met vermoeide benen van zaterdag ook nog genieten. Het is een compleet verschillende toertje zodat we niet 2 x hetzelfde zien.
Ik kijk er al naar uit! Weer zo'n 'Tillf-toestanden' met zo'n zot steile stukken :p?
Vrijdagavond gaan we sowieso naar La Tonnelle ja, geen twijfel mogelijk!
Toemme toch, dat ik dat moet missen 🥲
 
Ik kijk er al naar uit! Weer zo'n 'Tillf-toestanden' met zo'n zot steile stukken :p?

Toemme toch, dat ik dat moet missen 🥲

Zonder te veel te willen prijsgeven toch even dit: Er zit een segment in genaamd “Tharée climb 40%”. Het is in realiteit een helling met een steigingspercentage van 42,5% denk ik, dat is toch al redelijk steil 😁. Ik heb wel echt niet overdreven, het moet leuk blijven voor iedereen! De klimmen met de grootste hoogteverschillen zijn redelijk gemakkelijk.

Miljaarde ik deze nog niet eens zien staan, ik zal m'n LSD's maar wat beginnen optrekken want dat wordt een uitdaging. :crazy::biglaugh::help:

Komt helemaal goed ze, wat wandelen bergop en dat is niet zo zwaar als het op papier lijkt.
 
Zie maar dat het plezant wordt, zodat er nog edities volgen. 😅 Dan doe ik volgend jaar bij een komende editie ook mee als het lichaam het terug toelaat.
 
Lijkt me wel een leuk weekendje!
Heb al met een paar leden hier keer een loopje gedaan, maar rondgeleid worden in karry zijn trainingsgebied, tempting!
 
Dit weekend tijdens onze wandeling langs de oevers van de Ourthe zijn wij gepasseerd door enkele trail runners. Wat een gekkenwerk :unsure:. Ik moest regelmatig moeite doen om niet op mijn muil te schuiven al stappend, laat staan dat ik dat al lopend zou doen.

En dan heb ik het nog niet gehad over de fysiek/conditie.. respect alleszins!
 
Vandaag en gisteren nog wat paden gaan verkennen die we tijdens het weekend ook zullen doen, zelfs met het uitstekend weer lag het er redelijk zwaar bij om sommige plaatsen, het wordt een echte trail! 😍
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan