BeyondGaming Trail Weekend (nieuwe datum! weekend 18/19/20 feb)

Gedurende welk weekend wil je het BG trailevent laten plaatsvinden?

  • 13/11 en 14/11

    Stemmen: 1 12,5%
  • 20/11 en 21/11

    Stemmen: 4 50,0%
  • Bovenstaande weekends zijn beide mogelijk

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Karry98

Well-known member
Zoals aangegeven in het algemene looptopic wil ik graag eens een BG trail weekend organiseren. De eerste belangrijke vraag is de datum. Ik heb even in mijn eigen agenda gekeken en heb 2 weekends uitgepikt in november die mogelijk zijn. De geïnteresseerden mogen dus eerst en vooral aangeven wanneer ze zouden kunnen deelnemen zodat we een keuze kunnen maken. Na 2 weken sluit de poll en maak ik een keuze.

De opzet: Zoals algemeen geweten hebben wij een buitenverblijf in een prachtig dorpje tussen Gouvy en Houffalize. De bedoeling is om exclusief voor BG leden 2 trail uitstappen te maken in het “Parc naturel des 2 Ourthes”. Ik stippel echte trail parcours uit om jullie de streek te laten ontdekken. Het worden pittige parcours, maar het tempo wordt onbelangrijk, we passen ons sowieso aan aan de traagste loper, dus iedereen is welkom.

Planning van de loopjes: Op zaterdag starten we rond 9u voor een tochtje van +/- 40km met +/- 1500hm, dus voor de meer ervaren lopers. Op zondag organiseer ik dan een tochtje van 15 à 20km, dat toegankelijk is voor iedereen.

Verloop van het weekend: Ik kom zelf vrijdagavond al aan in ons buitenverblijf en vanaf dan is iedereen welkom. Overnachting is mogelijk voor vrijdagnacht en zaterdagnacht. Er kan een tiental man blijven slapen zonder dat we bedden moeten delen, anders wordt het lastig. Zondag rond 16u sluit ik hoe dan ook af en vertrekken we huiswaarts.

Maaltijden: Voor diegenen die zouden overnachten gaan we vrijdagavond een frietje steken in het beste frituur van België en zaterdagavond doe ik een bbq voor de gezelligheid.

Algemene praktische info: Alles is gratis, enkel voor eventuele maaltijden vraag ik een participatie, drank voorzie ik zelf. Douchen is uiteraard mogelijk. Ruime parking is aanwezig en op 6km (Gouvy) is er een station voor wie met de trein wil komen. Verdere details volgen nog wel.

Wat iedereen moet voorzien (sommige zaken enkel voor wie overnacht
):

- Trailschoenen (doe dit aub niet met wegschoenen, want dat komt door de techniciteit niet goed)
- Aangepaste loopkledij (afhankelijk van het voorspelde weer). We gaan sowieso enkel overdag lopen, dus hoofdlamp e.d. zijn niet nodig.
- Voor de lopers die de 40km doen zaterdag: Rugzakje om wat eten in weg te steken + 1 à 1,5l water. Ik voorzie een stop in Houffalize halfweg om water en snacks te kopen voor wie dat nodig heeft.

- Slaapzak (of lakens). Donsdekens en kussens zijn aanwezig
- Handdoek
- Toiletgerief

- Uw goed humeur

- Eten kopen we ter plaatse, enkel als je zeer specifieke allergieën zou hebben zelf iets voorzien.
- Ontbijt bestel ik in het buurtwinkeltje voor zaterdag en zondag


De nadruk ligt op het ontmoeten van enkele
BG leden die graag lopen, snelheid en zo maakt niet uit. Ik heb al het genoegen gehad met meerdere leden te lopen en dat was telkens top, ik kan het enkel aanraden.

Als je vragen zou hebben, mag je ze gerust hier posten of stuur je mij maar een pm.

Hopelijk kunnen we er daar met enkele leden iets leuks van maken!
 
Laatst bewerkt:
Op 14 november loop ik al halve marathon Kasterlee. Weekend van 20/21 november moet lukken
 
Zalig initiatief Karry! Mijn loopvorm is momenteel echter onbestaande, dus ik ga wijselijk passen, hoewel ik weet dat je me er wel zou van overtuigen dat het lukt, heb ik al te veel blessures dit jaar achter de rug om onvoorbereid 15+ km onverhard te lopen ;)
Wat betreft het lopen met mensen van het forum hier, ik heb slechts 1x de eer gehad om met Vlitser & Corthagus te gaan lopen en dat was echt enorm plezant, dus ik kan het zeker beamen!
Alvast veel plezier gewenst!
 
Zalig initiatief Karry! Mijn loopvorm is momenteel echter onbestaande, dus ik ga wijselijk passen, hoewel ik weet dat je me er wel zou van overtuigen dat het lukt, heb ik al te veel blessures dit jaar achter de rug om onvoorbereid 15+ km onverhard te lopen ;)
Wat betreft het lopen met mensen van het forum hier, ik heb slechts 1x de eer gehad om met Vlitser & Corthagus te gaan lopen en dat was echt enorm plezant, dus ik kan het zeker beamen!
Alvast veel plezier gewenst!

Geen probleem, het is inderdaad soms beter om geen risico’s te nemen. Misschien in 2022 dan 😉.
 
Amai, knap initiatief man!

Ik ben een heel nieuw forumlid en bovendien nog heel traag aan het opbouwen, dus ik pas uiteraard sowieso. Maar misschien kan ik ooit wel eens aansluiten op een meet. :thumb:

Alleszins veel leute gewenst. Post wat foto's en een verslag na afloop he!
 
Amai, knap initiatief man!

Ik ben een heel nieuw forumlid en bovendien nog heel traag aan het opbouwen, dus ik pas uiteraard sowieso. Maar misschien kan ik ooit wel eens aansluiten op een meet. :thumb:

Alleszins veel leute gewenst. Post wat foto's en een verslag na afloop he!

Thx! Uiteraard meer dan welkom op een volgend uitje.
 
Heel mooi initiatief.

Ik kan enkel niet aanwezig zijn door ofwel werk ofwel een trouwfeest.

Heel veel plezier in elk geval.
 
Top initiatief.
14 november loop ik een halve marathon georganiseerd door de eigen loopclub. Maar het tweede weekend ben ik beschikbaar.
Het enige waar ik lichtjes schrik voor heb zijn de vele hoogtemeters, op dat vlak ben ik onervaren.
 
Laatst bewerkt:
Top initiatief Karry! Ik moet nog eens polsen bij den baas maar ik vermoed dat beide voor mij kan.

Niemand moet trouwens schrik hebben om zondags niet te kunnen volgen, ik ben er ook bij :unsure:
 
Top initiatief.
14 november loop ik een halve marathon georganiseerd door de eigen loopclub. Maar het tweede weekend ben ik beschikbaar.
Het enige waar ik lichtjes schrik voor heb zijn de vele hoogtemeters, op dat vlak ben ik onervaren.

Daar moet je echt niet te veel schrik voor hebben. Afhankelijk van het niveau van de groep spreken we gewoon af hoe we de hellingen aanpakken. Alles stappen, iedereen zijn eigen tempo en boven wachten,… Ik zorg er wel voor dat iedereen ervan kan genieten zonder kapot te zitten.
 
Heb enkel op het 2e weekend gestemd.

Het eerste zou ik op zaterdagavond moeten vertrekken naar huis :rolleyes:
Maar welk weekend het wordt kom ik sowieso wel eens langs. Altijd gezellig lopen met BG members!
 
Een tochtje dat toegankelijk is voor iedereen van 15 à 20 km... spreekt me ergens nog wel aan, maar ik wil echt wel niemand ophouden, plus loop meestal vlakke stukken of af en toe een hellinkje, maar een trail run nooit gedaan... 😅 misschien volgend jaar.
 
Beide mogelijk hier, moet het alleen op tijd weten want moet vervoer en zo zien te regelen.
Ik kom dan waarschijnlijk alleen de zaterdag zonder overnachting.
 
Een tochtje dat toegankelijk is voor iedereen van 15 à 20 km... spreekt me ergens nog wel aan, maar ik wil echt wel niemand ophouden, plus loop meestal vlakke stukken of af en toe een hellinkje, maar een trail run nooit gedaan... 😅 misschien volgend jaar.

Je moet het uiteraard zelf beslissen, maar zoals ik al aangaf is het echt de bedoeling dat het tochtje van zondag voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk is. Als je de afstand aankan, moet dit wel lukken.

Beide mogelijk hier, moet het alleen op tijd weten want moet vervoer en zo zien te regelen.
Ik kom dan waarschijnlijk alleen de zaterdag zonder overnachting.

Top! Beslissing van de datum zal hoe dan ook zo spoedig mogelijk vallen.

Mag je ook komen zonder mee te lopen. :unsure:

Klinkt wel erg leuk!

Uiteraard, iedereen welkom om van de sfeer en de prachtige Ardennen te genieten 😁.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan