BeyondGaming Trail Weekend (nieuwe datum! weekend 18/19/20 feb)

Gedurende welk weekend wil je het BG trailevent laten plaatsvinden?

  • 13/11 en 14/11

    Stemmen: 1 12,5%
  • 20/11 en 21/11

    Stemmen: 4 50,0%
  • Bovenstaande weekends zijn beide mogelijk

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .
Benieuwd wat het geworden is.

Gezien de huidige stemmen denk ik dat we kunnen stellen dat het het weekend van 20/11 en 21/11 zal worden, noteer het maar in jullie agenda!

Komende dagen post ik hier wat verdere concrete info. Diegenen die hebben aangegeven te willen komen mogen mij altijd via pm of hier contacteren voor vragen.

Kunnen we @nestorius of @Avondland ook niet meevragen? Het zijn volgens mij geen lopers maar kennen wel het één en ander van BBQ :unsure:

Altijd welkom! 😁
 
Wie vertrekt vanaf waar en wanneer?

Carpoolen lijkt ook wel een optie.
Ik zal ongetwijfeld wel van het verst komen (Beselare, West-Vlaanderen).
 
Wie vertrekt vanaf waar en wanneer?

Carpoolen lijkt ook wel een optie.
Ik zal ongetwijfeld wel van het verst komen (Beselare, West-Vlaanderen).

Ik vertrek vrijdagavond al en vertrek vanuit regio Antwerpen. Ik kan zowel via de E313 (Limburg) als via de E40 (Vlaams Brabant) richting Luik en kan gerust omrijden om volk op te pikken.
 
Ik zou ook vanuit Antwerpen (Schoten) op vrijdag vertrekken. Ik kan zelf chauffeur spelen met mijn wagen of meerijden met Karry, afhankelijk van hoeveel mensen er mee willen carpoolen.
 
Damn ik was vergeten dat ik vrijdag (19/11) mijn jaarlijkse teamdag heb = à volonté eten en drinken/feesten.

De vrijdagavond zal ik dus met zekerheid nog niet blijven overnachten, maar ik ga het deftig proberen houden zodat ik zaterdag wel kan meelopen. De zaterdagavond blijf ik dan wel overnachten.

Ik zal een lokaal biertje voorzien en een lokale lekkernij (rarara voor zij die weten van waar ik ben - om het gemis op vrijdagavond goed te maken :D
 
Damn ik was vergeten dat ik vrijdag (19/11) mijn jaarlijkse teamdag heb = à volonté eten en drinken/feesten.

De vrijdagavond zal ik dus met zekerheid nog niet blijven overnachten, maar ik ga het deftig proberen houden zodat ik zaterdag wel kan meelopen. De zaterdagavond blijf ik dan wel overnachten.

Ik zal een lokaal biertje voorzien en een lokale lekkernij (rarara voor zij die weten van waar ik ben - om het gemis op vrijdagavond goed te maken :D

Ik zorg uiteraard ook voor enkele lokale biertjes die jullie kunnen ontdekken!
 
Wie vertrekt vanaf waar en wanneer?
Zaventem 15 a 16h -> Halle (Brussel) 16 a 17h -> Loopweekend.
Ik breng wel een zak lekkere single origin koffiebonen en een Chemex of V60 (pour over) mee voor koffie bij het ontbijt.
Wij gaan vrienden worden :p

Ik zorg uiteraard ook voor enkele lokale biertjes die jullie kunnen ontdekken!
Komt in orde, neem ook wel wat mee.
Zal ook een gezelschapsspel pak kaarten etc meenemen.
 
Komt in orde, neem ook wel wat mee.
Zal ook een gezelschapsspel pak kaarten etc meenemen.

Super!

Materiaal dat meegenomen moet worden heb ik ook toegevoegd aan de openingspost, als ik zaken ben vergeten voeg ik dat wel toe.

De routes voor zaterdag en zondag zijn ondertussen ook gemaakt, maar die ga ik bewust niet delen op voorhand om niets te spoilen. Tochtje voor zaterdag is 41km lang met 1500hm, bewust wat recuperatiestukken ingelast, enkele kilometers verhard om in Houffalize te geraken, rest allemaal echte trails met wat zeer technische stukken om te spelen. Ik heb er wel voor gezorgd dat er ook voldoende bredere bospaden in zitten naast de single tracks om het niet te zot te maken.

Het tochtje van zondag is 19km lang met 600hm, bewust iets gemakkelijker dan dat van zaterdag om iedereen de kans te geven mee te kunnen en ervoor te zorgen dat de mannen met vermoeide benen van zaterdag ook nog genieten. Het is een compleet verschillende toertje zodat we niet 2 x hetzelfde zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik breng wel een zak lekkere single origin koffiebonen en een Chemex of V60 (pour over) mee voor koffie bij het ontbijt.

Ik heb quasi alles in die zin moeten Googlen maar het klinkt interessant :crazy:

Ik kom pas tegen zaterdagavond aangezien die 40K toer niet aan mij besteed is, ik vertrek vanuit Kruibeke, mocht er nog iemand ne lift nodig hebben.

Wie komt er nu eigenlijk allemaal? Heb de indruk dat het vooral de BG elite is die afkomt :p
 
Ik heb quasi alles in die zin moeten Googlen maar het klinkt interessant :crazy:

Ik kom pas tegen zaterdagavond aangezien die 40K toer niet aan mij besteed is, ik vertrek vanuit Kruibeke, mocht er nog iemand ne lift nodig hebben.

Wie komt er nu eigenlijk allemaal? Heb de indruk dat het vooral de BG elite is die afkomt :p

Als ik het goed voorheb zijn dit de mensen die hebben aangegeven het tweede weekend te kunnen (en er dus bij zullen zijn): @Karry98 @MichielD4 @Corthagus @Radbraker @shiftyke @Japser @Semi

7 man dus, wat overeenkomt met de poll results. Zeer toffe groep met inderdaad wel wat deftige (trail) lopers. Zoals gezegd kan er nog maximum 3 man bij, meer dan 10 wordt al wat veel gedoe om te douchen en zo. Dit is in ieder geval al super qua respons en ik ben er oprecht zeer blij mee, wordt top!
 
Op welk tempo wordt er gemikt voor dag 1?

Absoluut geen tempo voor ogen! We gaan starten om 9u en gaat het zeer rustig aandoen, met de nodige pauzes boven klimmen, om foto’s te trekken (want miljaar het is daar mooi), pauze in Houffalize om iets te kopen, enz… Het terrein leent zich ook absoluut niet om tempo’s aan te houden. De bedoeling is gewoon om op gevoel te lopen en als het toch wat snel gaat voor iemand, houden we wat in. Ik heb ondertussen de nodige ervaring en kan relatief goed inschatten of het voor iedereen te doen is. Als ik merk dat we voor iemand wat snel gaan, dan temporiseer ik, simpel. Ik kan het niveau van iedereen nu niet inschatten, maar ik denk dat het realistisch is om te zeggen dat we 6u à 6u30 onderweg zullen zijn (inclusief pauzes).

Ik kan niet genoeg benadrukken dat het echt niet gaat om de snelheid of de tijd. De bedoeling is gewoon om jullie een wild stukje natuur te laten ontdekken en er een gezellige dag van te maken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan