BeyondGaming Trail Weekend (nieuwe datum! weekend 18/19/20 feb)

Gedurende welk weekend wil je het BG trailevent laten plaatsvinden?

  • 13/11 en 14/11

    Stemmen: 1 12,5%
  • 20/11 en 21/11

    Stemmen: 4 50,0%
  • Bovenstaande weekends zijn beide mogelijk

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .
Nu het weekend steeds dichterbij komt en het vast staat wie zal afkomen, lijkt het mij gemakkelijk om even een whatsapp groepje te maken om verdere details zoals exact adres en zo door te geven (kwestie van niet al te veel info hier op het forum te smijten).

Ik heb van @Corthagus @Semi en @Vlitser het nummer al denk ik. De rest ontvangt dadelijk een pm met de vraag mij even een bericht te sturen zodat ik jullie kan toevoegen straks.

Edit: En van @MichielD4 heb ik het nummer uiteraard ook al!
 
Na mijn spijtige COVID besmetting tijdens het oorspronkelijk geplande weekend is het nu tijd om de nieuwe datum door te geven. Iedereen die had toegezegd voor het weekend is al op de hoogte, maar het uitje zal nu plaatsvinden tijdens het weekend van 18, 19 en 20 februari.

Het concept blijft identiek, dus vrijdag samenkomen in Houffalize om een frietke te steken. Zaterdag een dikke 40km lopen en zondag 20km.

Als er andere mensen interesse zouden hebben uiteraard meer dan welkom! Dan laat je het hier maar weten en dan voeg ik u toe aan ons Whatsapp groepje voor verdere details.
 
Dit topic nog even naar boven halen, ik zal op zaterdag afkomen en zondag de 20km meelopen. Met m'n voetproblemen lijkt 60km in een weekend nog niet echt opportuun.

Kijk ernaar uit!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan