Ben ik gehackt ?

Bauhaus

Well-known member
Vandaag had ik op internet een prive mssg gezonden naar iemand in een artsenpraktijk. <>Wanneer ik achteraf dan de datum check in mijn email blijkt deze op vandaag te staan ipv van op volgende week ! (gans deze week tot donderdag was nochtans bezet)
Ben ik het slachtoffer van een hacker, hoe kan ik dit te weten komen?
(Reeds gecheckt met f-secure, mbam & adwcleaner).
 
Het toestel die je gebruikt hebt eens goed disinfecteren met een doekje of spray zodat de virussen eraf zijn, zal in dit geval wel voldoende zijn.

En eens het secretariaat van je dokter bellen en rustig uitleggen dat je gehackt bent, waarna je kan vragen om na te kijken wanneer je nu ingepland staat.
 
Vandaag had ik op internet een prive mssg gezonden naar iemand in een artsenpraktijk. <>Wanneer ik achteraf dan de datum check in mijn email blijkt deze op vandaag te staan ipv van op volgende week ! (gans deze week tot donderdag was nochtans bezet)
Lees dit nu zelf eens terug en zeg nu zelf eens of dat die 2 zinnen ergens op slagen? Zou je niet beter eens een virusscan op uw brein draaien voordat je ergens spoken gaat zien?
 
De ontvangen bevestingmail toont de datum van de booking van de bewuste dokter, ik zie niet wat ik verkeerd doe.
 
Terug
Bovenaan