Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd hoeveel stadionverboden er in de bus gaan vallen. Of is pyrotechnisch materiaal afsteken tijdens een Bekerfinale wel toegestaan? Geen idee meer, de regels lijken elke week te veranderen.

Ook maar het enige spektakel dat er geweest is in de tribune. Was aan beide zijden ook maar een flauwe bedoening precies. Nuja, beetje naar het beeld van de match zeker?
 
ik heb alleszins mijn keel schor geroepen, en velen met mij
komt wss niet echt over met die atletiekpiste en in volle zon
Wij hoorden die van Anderlecht niet, en zij vermoedelijk ons ook niet
 
ik heb alleszins mijn keel schor geroepen, en velen met mij
komt wss niet echt over met die atletiekpiste en in volle zon
Wij hoorden die van Anderlecht niet, en zij vermoedelijk ons ook niet
Waarschijnlijk waren die van anderlecht net hetzelfde aan het zingen als jullie: "wij willen voetbal zien" :sleep: :tongue:
 
ik heb alleszins mijn keel schor geroepen, en velen met mij
komt wss niet echt over met die atletiekpiste en in volle zon
Wij hoorden die van Anderlecht niet, en zij vermoedelijk ons ook niet
Dat is gewoon zo je zit samen met zoveel je hoort enkel je eigen gezang, btw proficiat
 
ik heb alleszins mijn keel schor geroepen, en velen met mij
komt wss niet echt over met die atletiekpiste en in volle zon
Wij hoorden die van Anderlecht niet, en zij vermoedelijk ons ook niet
In de hoofdtribune hoorde ik geregeld beide kanten wel. Maar op en top sfeer was het zeker niet aan beide kanten. En dat gaat met de amtch en vooral het scoreverloop te maken gehad hebben
 
Dat is gewoon zo je zit samen met zoveel je hoort enkel je eigen gezang, btw proficiat
tx
ik trap een open deur in door te zeggen dat dit een erg flauwe, maar voor supporters zenuwslopende finale was
De eerste helft en de start van de tweede ging het nog, maar daarna werd het echt een draak
En dat lag, met mijn blauwwitte bril op, vooral aan het spel van Anderlecht (of liever: het gebrek eraan)
Naarmate er meer en meer basispionnen uit vielen bij ons werd het alsmaar zwakker

Had écht geen goed oog in de strafschoppen, Anderlecht leek me veel frisser (bij elke pauze lagen die van ons languit op de mat, en die van Anderlecht bleven staan)
Bovendien had Hein al eens aangegeven dat er niet te trainen viel op strafschoppen, dus ik hield mijn hart vast
Geweldige ontlading natuurlijk na de beslissende strafschop
(Blijkbaar hadden ze toch op strafschoppen getraind trouwens)

Oprecht blij voor Roef, maar eigenlijk vond ik Ngadeu de man van de match

oh ja, ook dit nog: na al die jaren blijft de organisatie rond het stadion een sof
 
In de hoofdtribune hoorde ik geregeld beide kanten wel. Maar op en top sfeer was het zeker niet aan beide kanten. En dat gaat met de amtch en vooral het scoreverloop te maken gehad hebben
Meestal begint dat goed die sfeer maar als het zo 0-0 blijft neemt de stress het over.
 
tx
ik trap een open deur in door te zeggen dat dit een erg flauwe, maar voor supporters zenuwslopende finale was
De eerste helft en de start van de tweede ging het nog, maar daarna werd het echt een draak
En dat lag, met mijn blauwwitte bril op, vooral aan het spel van Anderlecht (of liever: het gebrek eraan)
Naarmate er meer en meer basispionnen uit vielen bij ons werd het alsmaar zwakker

Had écht geen goed oog in de strafschoppen, Anderlecht leek me veel frisser (bij elke pauze lagen die van ons languit op de mat, en die van Anderlecht bleven staan)
Bovendien had Hein al eens aangegeven dat er niet te trainen viel op strafschoppen, dus ik hield mijn hart vast
Geweldige ontlading natuurlijk na de beslissende strafschop
(Blijkbaar hadden ze toch op strafschoppen getraind trouwens)

Oprecht blij voor Roef, maar eigenlijk vond ik Ngadeu de man van de match

oh ja, ook dit nog: na al die jaren blijft de organisatie rond het stadion een sof
Helemaal mee eens. Dat duurt daar nog steeds een uur eer ge voorbij die poortjes kunt aan het stadion. Voor Tribune 1 waren daar 5 poortjes open voor heel die tribune, Onbegrijpelijk is dat. Dat stadion is ook gewoon op. De erbarmelijke grasmat heeft gisteren toch ook slachtoffers gemaakt aan beide kanten.
 
Helemaal mee eens. Dat duurt daar nog steeds een uur eer ge voorbij die poortjes kunt aan het stadion. Voor Tribune 1 waren daar 5 poortjes open voor heel die tribune, Onbegrijpelijk is dat. Dat stadion is ook gewoon op. De erbarmelijke grasmat heeft gisteren toch ook slachtoffers gemaakt aan beide kanten.
Eigenlijk dringend nieuwe stadions nodig in belgie ( brugge, standard, rsca? ) kan je de bekerfinale wisselend ergens anders spelen. Een nationaal stadion vind ik niet perse nodig.
 
Helemaal mee eens. Dat duurt daar nog steeds een uur eer ge voorbij die poortjes kunt aan het stadion. Voor Tribune 1 waren daar 5 poortjes open voor heel die tribune, Onbegrijpelijk is dat. Dat stadion is ook gewoon op. De erbarmelijke grasmat heeft gisteren toch ook slachtoffers gemaakt aan beide kanten.
Stadion is al +30 jaar verouderd en het wordt alleen maar erger. Voor de sfeer is de afstand tot het veld ook niet bevorderlijk natuurlijk.
 
Helemaal mee eens. Dat duurt daar nog steeds een uur eer ge voorbij die poortjes kunt aan het stadion. Voor Tribune 1 waren daar 5 poortjes open voor heel die tribune, Onbegrijpelijk is dat. Dat stadion is ook gewoon op. De erbarmelijke grasmat heeft gisteren toch ook slachtoffers gemaakt aan beide kanten.
En dat is dus elke fokking keer hetzelfde hé daar al jaren aan stuk, ongelooflijk hoe slecht ze daar een organisatie kunnen opzetten. Heb daar nu al een match van 10 van de rode duivels gedaan, en 2 keer bekerfinale en bij minstens de helft van de matchen was ik te laat binnen terwijl we zeker een half uur voor de aftrap aan de poortjes stonden.
Altijd duwen en trekken ook, ik kan daar nog goed tegen en vind nog snel mijn weg naar voor in zo'n dinge, maar daar zie je dan vrouwen en kinderen staan wenen omdat ze in paniek schieten. En dan ben je eindelijk voorbij die poortjes, en dan staat er weer een rij omdat ze moeten fouilleren :sop:
 
En dat is dus elke fokking keer hetzelfde hé daar al jaren aan stuk, ongelooflijk hoe slecht ze daar een organisatie kunnen opzetten. Heb daar nu al een match van 10 van de rode duivels gedaan, en 2 keer bekerfinale en bij minstens de helft van de matchen was ik te laat binnen terwijl we zeker een half uur voor de aftrap aan de poortjes stonden.
Altijd duwen en trekken ook, ik kan daar nog goed tegen en vind nog snel mijn weg naar voor in zo'n dinge, maar daar zie je dan vrouwen en kinderen staan wenen omdat ze in paniek schieten. En dan ben je eindelijk voorbij die poortjes, en dan staat er weer een rij omdat ze moeten fouilleren :sop:
En geraak maar eens van parking C af. Met de auto hebben we een plek gevonden waar je zo weg bent, maar als we met de bus gaan, omdat de iets willen drinken, duurt het minstens een uur om de parking te verlaten.
 
En geraak maar eens van parking C af. Met de auto hebben we een plek gevonden waar je zo weg bent, maar als we met de bus gaan, omdat de iets willen drinken, duurt het minstens een uur om de parking te verlaten.
Idd, onze "truc" was altijd zo dicht mogelijk tegen de "baan" te parkeren zodat je amper afhankelijk was het van ritsen én de chauffeur ging meestal al lopende naar de auto om al te gaan aanschuiven :D
 
Na de schitterende ploegprestatie mag de dag erna de niet gegeven penaltie en rode kaart echt wel aangekaart worden. Zwakke leiding gisteren en 2 bepalende wedstrijdfases weer in ons nadeel gefloten. Het mag echt wel eens stoppen.
 
In de hoofdtribune hoorde ik geregeld beide kanten wel. Maar op en top sfeer was het zeker niet aan beide kanten. En dat gaat met de amtch en vooral het scoreverloop te maken gehad hebben
Er was veel sfeer maar de akoestiek is daar slecht. En ja, op sommige momenten is de spanning die het soms overneemt en het slechte spel doet er ook geen goed aan maar er was meer sfeer dan u denkt. ;).

Gent terecht gewonnen ook en Kompany heeft mij nog nooit overtuigd als trainer zijnde. En altijd met zijn schoolpraatjes ook, om gek van tekomen.
Als ik jaren na elkaar blijf zeggen we gaan er geraken blabla tja, ooit zal het wel eens lukken zeker.
Een andere trainer lag al buiten.

Dat stadion is lachwekkend en ze doen niks om een probleem op te lossen daar.

Ouderwets, slechte akoestiek, gaat zeer traag om binnen te raken en na de match ook dikke miserie wegens te weinig plaats om naar buiten te gaan en met buiten bedoel ik een klein eindje gerder als je uit het stadion bent.
Der waren er met gescheurde broek omdat ze erover klommen en die zich gesneden hadden, bebloede handen gezien ook.


Er moet echt een nieuw stadion komen met 50000-60000 toeschouwers ook.
40000 is te weinig.
 
Zoals ze in de tribune ook gezegd hebben ... beter investeren in nieuwe stadions voor de clubs en daar dan finales spelen. Zo'n stadion die daar op een bekerfinale, enkele RD matchen, de memorial en wat optredens na, staat weg te rotten, zou gewoon heel slecht management zijn.

Zou wel jammer zijn voor de atletiek natuurlijk in België.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Er was veel sfeer maar de akoestiek is daar slecht. En ja, op sommige momenten is de spanning die het soms overneemt en het slechte spel doet er ook geen goed aan maar er was meer sfeer dan u denkt. ;).

Gent terecht gewonnen ook en Kompany heeft mij nog nooit overtuigd als trainer zijnde. En altijd met zijn schoolpraatjes ook, om gek van tekomen.
Als ik jaren na elkaar blijf zeggen we gaan er geraken blabla tja, ooit zal het wel eens lukken zeker.
Een andere trainer lag al buiten.

Dat stadion is lachwekkend en ze doen niks om een probleem op te lossen daar.

Ouderwets, slechte akoestiek, gaat zeer traag om binnen te raken en na de match ook dikke miserie wegens te weinig plaats om naar buiten te gaan en met buiten bedoel ik een klein eindje gerder als je uit het stadion bent.
Der waren er met gescheurde broek omdat ze erover klommen en die zich gesneden hadden, bebloede handen gezien ook.


Er moet echt een nieuw stadion komen met 50000-60000 toeschouwers ook.
40000 is te weinig.
Kompany is God.
God zette ni buiten.
Live with it .
 
En geraak maar eens van parking C af. Met de auto hebben we een plek gevonden waar je zo weg bent, maar als we met de bus gaan, omdat de iets willen drinken, duurt het minstens een uur om de parking te verlaten.
Ja Parking C is een ramp. Ik was nu met een bus meegereden die vrij ver van het atomium stond geparkeerd. Was toch wel bijna 2 km stappen tot het stadion. Voordeel was hier wel dat je onmiddellijk kon vertrekken toen iedereen er was en meteen in Laken de autostrade op kon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan