Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Penalty’s verliezen kan gebeuren (ook al is die van murillo wel heel dwaas) maar zo’n triestige match spelen in de belangrijkste match van het jaar is erger
 
Eigenlijk zeer zwak niveau vind ik deze finale, dan kun je toch alleen maar concluderen dat Union en Club toch paar trappen hoger zitten
 
Proficiat aan de Gent fans hier.

Verdiende overwinning. Blij voor Roef. Altijd zonde gevonden hoe die bij ons behandeld is door Reneke Weiler.

Bij ons weer een hoop spelers bewezen dat ze gewoon niet goed genoeg zijn. Om Hoedt, Refaelov en Raman maar te noemen. Spelers die zichzelf toch vooral heel goed vinden.

Wel genoten van de invalbeurt van Kana.
 
Dienen aan de doelpaal was blijkbaar dezelfde als tijdens aankomst RvV?

Geef die maar eens een serieuze boete en desnoods paar weken enkelband thuis
 
Hey! Als Pep en Jürgen vertrekken, dan kan je relatief goedkoop twee TOPtrainers hier komen halen.
Vincent Van Quickenborne en Hein(z) Ketchup!
 
Bij ons weer een hoop spelers bewezen dat ze gewoon niet goed genoeg zijn. Om Hoedt, Refaelov en Raman maar te noemen. Spelers die zichzelf toch vooral heel goed vinden.
Vind ik toch een beetje flauw eigenlijk.

Na de 4-0 tegen Charleroi was het nog "dat voetbal dat Kompany er in heeft gekregen bij momenten toch genieten. Die druk, die aanwezigheid in de 16, dat samenspel" en "het grote gelijk van Kompany." Vandaag ligt het dan plots aan de spelers ... In de bekerfinale startten ze nochtans met precies dezelfde opstelling als tegen Chalala, en worden Amuzu/Raman op hetzelfde moment ingebracht in combinatie met Kana wat later.

Ik stel vast dat de bekerfinale bereikt werd door hoerenchance met de loting en er vrij hard gefaald werd in de finale zelf want wat waren me dat een vreselijke honderdtwintig minuten aan pottestamperij. Een beetje gelijk de play-offs bereiken in de JPL eigenlijk, daar faalden ze ook tegen Gent maar gelukkig was dat niet de "finale" van het seizoen en gaf Gent het zelf nog uit handen de volgende match. Het verdict van het seizoen is voor mij toch nog altijd: als het eens meezit op een goede dag, speelt Anderlecht door hun bovengemiddelde kern best wel eens sterk tegen de juiste tegenstander. Als het niet meezit, heeft Kompany geen idee wat doen buiten altijd hetzelfde zoals vandaag weer te zien was met bloedende ogen tot gevolg, ook met die bovengemiddelde kern. Om het dan op die spelers te gaan steken, meh.
 
Vind ik toch een beetje flauw eigenlijk.

Na de 4-0 tegen Charleroi was het nog "dat voetbal dat Kompany er in heeft gekregen bij momenten toch genieten. Die druk, die aanwezigheid in de 16, dat samenspel" en "het grote gelijk van Kompany." Vandaag ligt het dan plots aan de spelers ... In de bekerfinale startten ze nochtans met precies dezelfde opstelling als tegen Chalala, en worden Amuzu/Raman op hetzelfde moment ingebracht in combinatie met Kana wat later.

Ik stel vast dat de bekerfinale bereikt werd door hoerenchance met de loting en er vrij hard gefaald werd in de finale zelf want wat waren me dat een vreselijke honderdtwintig minuten aan pottestamperij. Een beetje gelijk de play-offs bereiken in de JPL eigenlijk, daar faalden ze ook tegen Gent maar gelukkig was dat niet de "finale" van het seizoen en gaf Gent het zelf nog uit handen de volgende match. Het verdict van het seizoen is voor mij toch nog altijd: als het eens meezit op een goede dag, speelt Anderlecht door hun bovengemiddelde kern best wel eens sterk tegen de juiste tegenstander. Als het niet meezit, heeft Kompany geen idee wat doen buiten altijd hetzelfde zoals vandaag weer te zien was met bloedende ogen tot gevolg, ook met die bovengemiddelde kern. Om het dan op die spelers te gaan steken, meh.
Plots aan de spelers? Ligt uiteraard ook aan de coach van Gent. Vandaag toont Hein gewoon hoe je Anderlecht plat legt. Josh Cullen neutraliseren, een speler die niet bovengemiddeld genoeg is om in de omstandigheden van vandaag zich uit het goed druk zetten van Gent te voetballen. Daar mis je een Sambi, of dit seizoen Ashimeru naast.

Geen idee waarom dat nu weer Kompany zijn fout zou zijn, dat de zelfverklaarde sterkhouders, in deze matchen het volledig laten afweten. Refaelov wordt bijna altijd overschat in iedere voorbeschouwing. Hoedt speelde vandaag ook een bal of 20 in de tribune, mede dankzij het goed druk zetten op Cullen.

De invalbeurt van Raman was gewoon waanzinnig slecht. Maar die wissels van Kompany zorgden er met de diepgang van Raman en Amuzu wel voor dat er meer ruimte kwam op het middenveld. Ik had er zelf ook Zirkzee nog laten opstaan, maar het is niet dat er veel alternatieven zitten in deze kern die wel in vorm zijn.

Goed, blij dat al mijn posts nog steevast in uwen Excel belanden. Maar veel lof voor Hoedt, Refaelov of Raman zal je er niet meteen in terug vinden. Ondanks ze zeker de nodige kwaliteiten bieden die onze kern ontbrak vorig seizoen. Geen idee wat hun gefaal vandaag met het systeem van Kompany te maken heeft.

Dat je die match op Gent als absoluut gefaal afschildert vind ik ook nogal flauw, gezien we daar gewoon veel meer verdienden. Daar is zowat iedereen het over eens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan