Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik dus al jaren wil zeggen, er is een reden dat Refaelov terecht op onze bank zat. Kon gewoon niet opboksen tegen de middenvelders/aanvallerd bij ons. Die gouden schoen voor zijn carrière zorgt onterecht voor meer aandacht.
 
Wat ik dus al jaren wil zeggen, er is een reden dat Refaelov terecht op onze bank zat. Kon gewoon niet opboksen tegen de middenvelders/aanvallerd bij ons. Die gouden schoen voor zijn carrière zorgt onterecht voor meer aandacht.
Het is echt maf hoe al die analisten hem samen met Zirkzee als belangrijkste man aanzien. Terwijl zijn bijdrage in het spel zeer beperkt is. Anderzijds zijn er wel zijn statistieken. Kan wel een goal maken, iets wat onze kern wat ontbreekt. In matchen dat hij niet scoort is hij dan gewoon een speler die veel slechte passes geeft.

Maar zijn basisplaats is wel te verantwoorden door het zwakke seizoen van Ait El Hadj die dit seizoen een terugval kende.
 
Die voorspelbare wissel van Zirkzee rond min 60. Is daar ooit al een verklaring voor gegeven door Kompany? Die kan toch altijd iets speciaals doen ook al zie je hem een ganse match niet. En het klikt met Kouamé, ook niet onbelangrijk toch.
 
Persoonlijk vind ik Hoedt ook maar een platte patattenverdediger die er eigenlijk niets van kan. En als ik zo hoor bij rsca vrienden geven ze mij gelijk
 
Persoonlijk vind ik Hoedt ook maar een platte patattenverdediger die er eigenlijk niets van kan. En als ik zo hoor bij rsca vrienden geven ze mij gelijk
Versta mij niet verkeerd. Hoedt heeft zeker al goeie matchen gespeeld ook. En zijn lange ballen zijn niet iedere keer het absolute drama van vandaag.

Maar het zijn wel deze spelers die de ploeg er normaal door zouden moeten trekken in moeilijke momenten zoals vandaag en vorige week. Met al hun ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Versta mij niet verkeerd. Hoedt heeft zeker al goeie matchen gespeeld ook. En zijn lange ballen zijn niet iedere keer het absolute drama van vandaag.
Ja kan zijn, maar eigenlijk maar een verdediger die niet zo flexibel is. Uitverdedigen toch een belangrijke factor voor een verdediging ipv bal zo ver mogelijk wegtrappen
 
6 Belgen aan de aftrap trouwens en moest Depoitre niet uitgevallen zijn waren het 7 Belgen. Op en top Belgisch ons Gantoise :love:
Eerlijk? Met LDP op het veld had dit een heel andere wedstrijd geweest...

Ik vermoed goals binnen de 90 minuten (. :p.) , waardoor er effectief een strijd kon ontstaan, waarbij beide kanten reageren op een goal achterstaan... (en dan kan alles) Nu was het zelf 120 minuten kouwe kak van beide partijen, met een voorsprong voor Gent in het minst aanmodderen :unsure:

Ik zeg het vantijd, sommigen bekijken mij daar raar voor, heb ik nog liever dat mijn eigen ploeg op zijn doos krijgt dan dat ze 90 minuten niets offensiefs kunnen brengen... Er zat gewoon geen vonk in deze match, en ja dit is 1 match met 1 winnaar en dus penalty's, waarbij voor mij Cullen echt slecht heeft getrapt, en daarna alles in duigen, met nog 1 strohalmpje van HVCB zijne save, maar al bij al verdiende winnaar als je dit zo mag noemen in deze context... Gent heeft het minst slecht gespeeld, laat ik het daarop houden...

Dus was dit een tactische zet, de blessure van LDP, ik ben daar altijd zo achterdochtig in, HVHB kent Anderlecht als zijn broekzak, en heeft mss de lont uit het kruitvat willen houden :unsure:

We zullen het nooit weten, maar als LDP morgen vrolijk op training rond dartelt begin ik toch mijn twijfels te krijgen...
 
Eerlijk? Het deed me plezier dat AA Gent won. Geen idee waarom, geen voorkeur voor één van beide.

Misschien heeft Anderlecht toch iets wat arrogante over zich dat ik niet uit mijn gedachten krijg. Ik heb mij voorts geërgerd aan de beelden, de camera die in het publiek ging. Had die de opdracht om de marginale langs beide kanten uit te zoeken?

Wedstrijd viel me eigenlijk toch echt wel tegen. Zo weinig intensiteit na 30 min. Zo weinig Passingspel, beweging, creativiteit etc. als je dit dan vergelijkt met Nederland waar in die wedstrijd alles in zat.

Joos die dat allemaal nog wat zit aan te moedigen. Het is helemaal geen reclame voor het Belgische voetbal zo'n non matchen en spanning? Bwa, ergernis op ergernis op ergernis.

Lemajic alleen al voor die jongen, had ik hem die goal gegund.
Denk dat het doel bereikt is voor AA Gent?
Hoedt wat is daar mee aan de hand, was die een andere sport aan het spelen? Elke bal over de zijlijn en in de lucht.

Moet toch ook enorm zuur zijn voor Bolat na dit alles, chapeau voor Roefs hoor daar niet van. Is toch onderschat geweest...hopelijk geraakt die laatste nog in Turkije. Want dat gun ik hem nu nog wel...
 
Tweede helft hadden we erover moeten gaan , veel krampen /blessures bij Gent maar nog ni willen doorvoetballen.. tja
Ik gun het gewoon Roef .
 
Tweede helft hadden we erover moeten gaan , veel krampen /blessures bij Gent maar nog ni willen doorvoetballen.. tja
Ik gun het gewoon Roef .
Niet willen?

Leek mij eerder zelf niet kunnen.
Het is niet dat bij ons iedereen zo fit als een hoentje ronddartelde. Met een fitte Ashimeru zag ik Anderlecht hier wel nog wat voetbal brengen. Bewees hij ook in die 10 minuten dat hij meespeelde.

Ook gewoon Gent die goed op onze zwaktes inspeelde. En dan kom je al snel bij een hoop lange ballen uit die niet aankomen.
 
Lemajic alleen al voor die jongen, had ik hem die goal gegund.
Waarom? Een onbegrijpelijke transfer voor een ploeg met ambitie om deze zoutpilaar met vierkante voeten te kopen, kan ik werkelijk geen 5 minuten naar kijken. Lange ballen pompen en dan maar hopen dat zijn 48 er in de kluts tegen komt, verschrikkelijke voetballer.
 
Niet willen?

Leek mij eerder zelf niet kunnen.
Het is niet dat bij ons iedereen zo fit als een hoentje ronddartelde. Met een fitte Ashimeru zag ik Anderlecht hier wel nog wat voetbal brengen. Bewees hij ook in die 10 minuten dat hij meespeelde.

Ook gewoon Gent die goed op onze zwaktes inspeelde. En dan kom je al snel bij een hoop lange ballen uit die niet aankomen.
Vooral dat he. We hebben dit seizoen 3 keer gespeeld tegen Gent en hebben geen enkele veldgoal kunnen maken. Enkel thuis gescoord uit een penalty. Dan weet je het wel.
 
Persoonlijk vind ik Hoedt ook maar een platte patattenverdediger die er eigenlijk niets van kan. En als ik zo hoor bij rsca vrienden geven ze mij gelijk
Op zich is die wel meer dan oké hoor. Fysiek sterk, kan goed uitvoetballen normaal gezien.
Staat nu wel langs Magallan en bij die hou je elke keer je hart vast, Gomez is ook meer weg dan iets anders dus telkens die zone afdekken.

Over de grond inspelen op dit veld was heel moeilijk, Cullen zat ook altijd onder druk dus dan is die lange bal logisch.
Centraal zaten de 2 Gent verdedigers fysiek in een zetel, wat een kopkracht dus dan moet je wat de hoeken opzoeken.

Zet er Delcroix of Debast naast en het zal wel beter gaan. Voor mij absoluut niet de zwakste schakel gisteren
 
Benieuwd hoeveel stadionverboden er in de bus gaan vallen. Of is pyrotechnisch materiaal afsteken tijdens een Bekerfinale wel toegestaan? Geen idee meer, de regels lijken elke week te veranderen.
Niet toegestaan. De clubs (of toch zeker Anderlecht) hadden op voorhand zelfs opgeroepen om geen pyrotechnisch materiaal mee te brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan