Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik heb meer vertrouwen in de mensheid dan dat. Voor 99% van de mensen: scheefpoepen takes time and effort. Zoals Eminem zei "tripped, fell, landed on his dick?", weinig plausibel.

Als je gelukkig in je relatie zit, gaat er niet plots een blonde deer op je paal komen zitten terwijl je thuis naar Terzake zit te kijken...
Volgens mij rollen mensen in situaties zonder goed en wel alles af te wegen op een rationele manier, zeker als het gaat over lust en affectie. Dat iets tijd en moeite kost is daar geen probleem bij, aangezien iedereen wel (even) wat kan jongleren.

Neen, ik blijf erbij, wat jij doet is gewoon bedrog gelijkstellen aan problemen binnen een relatie, wat kort door de bocht is. Pas op, ik zou dat ook liever geloven hoor, maar ook mensen met een goede relatie, want perfect bestaat niet, hebben al eens affaires.

De jaren dat mijn vrouw ziek was heb ik niet 1 keer gedacht om haar te bedriegen. Door al die medicatie stond haar libido onder nul er was nog seks maar voelde geforceerd aan.
We zijn getrouwd in goede en slechte tijden, van in het begin van onze relatie heb ik al zwaar eczeem en ze heeft me nooit laten vallen.

Ik zie ook nog altijd niet in hoe je een relatie kunt hebben die beide kanten als gezond ervaren en ondertussen epic scheefpoeping doen. Wij gebruiken continu elkaars telefoon, mailbox, bellen met (schoon)ouders om zaken af te spreken, naar school kinderen afhalen en veel volk tegenkomen, planningen die last minute switchen door whatever reden. Er is welgeteld 0,0 kans dat 1 van de 2 kan scheefpoepen zonder een obvious gedragswijziging te observeren op voorhand.
Ik heb echt geen idee waarom wij constant elkaars telefoon en mailbox zouden moeten gebruiken... Telefoon en PC etc baken ik ook af tbh. Vooral omdat ik graag een eigen ruimte behoud, want fysiek zit je al immers constant op elkaars lip thuis. Ik moet mijn vriendin haar telefoon nooit hebben, kijk nooit in haar whatsapp, etc etc etc.

Ik sta dus wel echt op privacy en een stukje voor jezelf te behouden. En ik heb het al wel eens gezien dat iemand alle moeite van de wereld deed om toch maar eens snel iets op hun partner telefoon te kunnen checken zoals ''''''''''''een artikel op hln'''''''''''' of whatever terwijl men zelf toevallig hun telefoon was vergeten (die aan hun hand is vastgeplakt). Natuurlijk zaten ze instant heel die whatsapp uit te pluizen als ze het konden en doorgaans gepaard met wat gaslighten. Geen zin in die debiele spelletjes. Bij ons is het dus gewoon mooi afgebakend, soms laat je eens wat zien op je telefoon ofzo en geef je die door whatever. Maar in dit tijdperk op elkaars toestel 'moeten' zitten... Jullie zijn de uitzondering op de regel misschien, maar ik zie vaak iemand die detective wilt spelen.

Blind vertrouwen gewoon. Als ze je willen bedriegen doen ze het toch.

Ik wil best geloven dat er veel 'scheef' gepoept wordt. Maar niet in relaties waar alles goed zit en 'niemand iets had zien aankomen'.
Ik kan u vertellen dat er veel relaties zijn die in essentie prima zijn, maar waar één van de twee vanalles in zijn of haar kop prent dat er nog bij zou moeten of dat ze missen.

Niet genoeg gepoept vroeger, te vroeg samen, "amai ik had liever iemand meer free-spirited die sandalen draagt en surft", "oh wat meer centen liever", "toch liever iemand met een schoonere carrière", "'t is toch zo plezant om stiekem seks te hebben", ...

Er zijn zoveel stiekem gefrustreerde mensen die ipv te zien hoe goed ze het hebben liever vluchten en heel hun leven op het spel zetten. En mensen vinden wel een reden om iets te verantwoorden in hun hoofd, wanneer ze dat willen. Ik heb het nog al eens gezegd : de kerels die ik ken die het meeste gaven aan hun omgeving en het meest dependable waren zijn de personen die het ergste zijn bedrogen geweest in mijn omgeving. En in meeste gevallen met de ergste, meest stereotype debiele mensen. De loser clochard met onnozele praatjes of de rijke fils à papa die wat met het voorschot op de erfenis komt strooien.

Een keertje is een schijnbaar goede relatie uit zoiets gekomen, maar dan nog is er één iemand waanzinnig lelijk bedrogen geweest terwijl de ander 20 jaar lang op zijn kosten heeft kunnen leven.

Dusja op instagram kijken naar al die schooiers die 99% van hun inkomsten steken in hun 3-4 leuke reels van op reis. Dat is dan 3 minuten beeldmateriaal van een reis van 4 dagen (budget was op) waar ze de rest van de tijd hebben proberen te vermijden elkaars ogen uit te steken of elkaars bloed te drinken. Of de échte lucky few die echt mooi hun boterham kunnen verdienen door leuke filmpjes te maken op leuke locaties en echt iemand goed hebben gevonden. Of wat reels van luxe waar je hetzelfde verhaal hebt. Een snul met broccolikapsel, verse anabolenkuur en een diploma van participatie in een online cursus marketing samen met soortgelijk vrouwtje die samen al 3 dagen geen water hebben gedronken om scherp te kunnen staan om dan samen een filmpje te maken in hun ondergoed in een gehuurde auto met een rolex van het Falconplein.

Ik heb al zo vaak mensen met bangelijke levens allerlei vergif in hun hoofd zien steken.

Laatst bewerkt:
Ik heb echt geen idee waarom wij constant elkaars telefoon en mailbox zouden moeten gebruiken... Telefoon en PC etc baken ik ook af tbh. Vooral omdat ik graag een eigen ruimte behoud, want fysiek zit je al immers constant op elkaars lip thuis. Ik moet mijn vriendin haar telefoon nooit hebben, kijk nooit in haar whatsapp, etc etc etc.

Ik sta dus wel echt op privacy en een stukje voor jezelf te behouden. En ik heb het al wel eens gezien dat iemand alle moeite van de wereld deed om toch maar eens snel iets op hun partner telefoon te kunnen checken zoals ''''''''''''een artikel op hln'''''''''''' of whatever terwijl men zelf toevallig hun telefoon was vergeten (die aan hun hand is vastgeplakt). Natuurlijk zaten ze instant heel die whatsapp uit te pluizen als ze het konden en doorgaans gepaard met wat gaslighten. Geen zin in die debiele spelletjes. Bij ons is het dus gewoon mooi afgebakend, soms laat je eens wat zien op je telefoon ofzo en geef je die door whatever. Maar in dit tijdperk op elkaars toestel 'moeten' zitten... Jullie zijn de uitzondering op de regel misschien, maar ik zie vaak iemand die detective wilt spelen.

MOETEN MOETEN. er moet niks. De madam heeft uiteraard liever dat ik van haar telefoon blijf. We hebben toevallig zelfde model maar haar knoppen staan anders ingesteld, wreed ambetant. En haar keyboard is azerty, mijne querty. En ze heeft telkens 40 tabs open in Chrome met pinterest prullen en andere zaken die in 'een bepaalde volgorde gesorteerd zijn'.

Maar als ik een telefoon nodig heb en die van haar ligt voor mijn neus, dan pak ik die gewoon, unlock en doe mijn ding.

Ik vraag me toch af welke relaties sommigen hebben als er 'onmiddellijk whatsapp doorpluist moet worden' en 'doorgaans gepaard met wat gaslighten'. Moest ze scheef willen poepen, gaat ze echt niet zo achterlijk zijn om dat gewoon in whatsapp te laten staan, dus dat doorsnuisteren heeft om te beginnen al geen zin. We zijn op elkaar zijn computer ook ingelogd in elkaars mailboxen voor obvious redenen - zie hieronder. Ik heb nog nooit de drang gehad om die mailboxen of whatsapp te gaan uitpluizen. Ik heb wel betere dingen te doen dan dat...

Redenen waarom we soms van telefoon/computer wisselen.
- Sommige facturen komen toe op mijn madam haar email adres (vb telenet, pidpa, kinderopvang, ...) en anderen bij mij (booking, alles met credit card, bol). Als we dat snel willen betalen is het gewoon even de telefoon over en weer gooien.
- mijn telefoon is plat gevallen tijdens een overschrijving of vice versa
- ik doe iets voor de madam (taxOnWeb, bankzaken, betalingen, ...) en heb haar itsme nodig
- afspraken/opvang via whatsapp aan het regelen met de (schoon)moeder en ik versta het weer niet. Geef telefoon rap aan madam.
...

Misschien is de sleutel tot ons success dat we pas samen waren op ons 30 en tegen dan al redelijk financieel onafhankelijk waren. En dat we beide redelijk weinig geven om centen op zich en/of carriere. En dat we elkaar vertrouwen. En voldoende zelfvertrouwen hebben om er van uit te gaan dat er niet moet gesnuisterd worden.

Ik heb 4 serieuze relaties gehad sinds mijn 17 tot nu. 4y, 4y, 3y, en nu 10+y. Ik heb nog nooit een detective gehad en nog nooit detective gespeeld...

Ik vraag me toch af welke relaties sommigen hebben als er 'onmiddellijk whatsapp doorpluist moet worden' en 'doorgaans gepaard met wat gaslighten'. Moest ze scheef willen poepen, gaat ze echt niet zo achterlijk zijn om dat gewoon in whatsapp te laten staan, dus dat doorsnuisteren heeft om te beginnen al geen zin.
Het is nochtans redelijk voor de hand liggend.
Stel dat ze met die knappe collega van het werk af en toe berichten stuurt in whatsapp en net terwijl jij met haar gsm bankoverschrijvingen aan het doen bent popt er een chatbericht binnen waarbij de collega een knipoog zet achter zijn zin. Sja de drang is dan toch groot om even snel die conversatie te gaan lezen.

En dat doe je dus beter niet want op die manier kan je initieel onschuldige berichten anders gaan interpreteren en zo gaat de bal aan het rollen…

Ik vind dat je je wel sterk opjaagt om te "bewijzen" dat bedrog zeker niet bij jullie kan voorkomen, wat ook nogal afsteekt bij je gewoonlijke cynische discours. Alles ok?
Ik vind het zelfs behoorlijk naïef om te denken dat het je niet kan overkomen. Mijn vrouw en ik hebben het ook goed samen, maar ik zou toch nooit voor de volle 100% uitsluiten dat bedrog nooit kan gebeuren in onze relatie.

Mijn vrouw heeft dikwijls mijn gsm vast om iets op te zoeken etc overschrijving, heb niks te verbergen. In haar gsm ga ik nooit is een i Phone en ik kan daar ni mee werken ,weet zelf haar ongrendelcode niet bij mij weten de kinderen het en mijn vrouw

Ik vind dat je je wel sterk opjaagt om te "bewijzen" dat bedrog zeker niet bij jullie kan voorkomen, wat ook nogal afsteekt bij je gewoonlijke cynische discours. Alles ok?

Alles ok, thanks for asking.

Ik ga mijn hand niet in het vuur steken dat het nooit zal gebeuren. Ik zeg enkel dat ik redelijk zeker ben dat er in de huidige relationele sfeer a) de kans klein is dat het gebeurt en b) dat het volgens mij heel heel heel moeilijk onder de radar zou te houden zijn.

Er zijn koppels in mijn omgeving waar het gebeurt. Maar daar is het gewoon redelijk open en bloot. De relatie zit in het slop na kinderen, ze hebben geen zin om uit elkaar te gaan, plots is de man en/of vrouw op reis met een vriend waar de ander nooit van gehoord heeft. En de ander zegt gewoon 'ja, die gaat waarschijnlijk vreemd, maar kan mij niet zoveel schelen'.

Misschien ben ik te gerust of naief, maar ik ben redelijk zeker dat de madam nooit zou scheef poepen zonder dat de relatie niet zichtbaar in het slop zit.

Voor mij lijkt het me gewoon dat die mensen "ziek" zijn in dezelfde mate dat een alcoholist ziek is inzake alcoholmisbruik, een gokverslaafde inzake kansspelen, etc... Waarom anders zou je situaties ondergaan waarvan je denkt "holy shit, maak het jezelf toch niet zo moeilijk".
Weet je hoe ze (vroeger in mijn jeugd) iemand noemen die bovenstaande allemaal NIET doet?
nen droogstoppel :tongue:
Hiermee bedoel ik eerder: 99,9% heeft wel ergens een verslaving, al is het chips fretten

Ter info: Voor iemand (alweer) een verkeerd beeld krijgt over mij: Ik heb fysiek nog nooit scheefgepoept. Geestelijk natuurlijk al wel én diegene die nu zegt: Ik denk nooit eens een keertje aan een ander: Dan lieg je of je bent ...
nen droogstoppel, ne pater noster of in je twintiger jaren (of zo) en alvast nog gene ouwe zak van 50+

MOETEN MOETEN. er moet niks.
WVA ben jij dit? :)

Laatst bewerkt:
Ik heb dat gevoel al sinds de eerste post :p

Alles ok, thanks for asking.

Ik ga mijn hand niet in het vuur steken dat het nooit zal gebeuren. Ik zeg enkel dat ik redelijk zeker ben dat er in de huidige relationele sfeer a) de kans klein is dat het gebeurt en b) dat het volgens mij heel heel heel moeilijk onder de radar zou te houden zijn.

Er zijn koppels in mijn omgeving waar het gebeurt. Maar daar is het gewoon redelijk open en bloot. De relatie zit in het slop na kinderen, ze hebben geen zin om uit elkaar te gaan, plots is de man en/of vrouw op reis met een vriend waar de ander nooit van gehoord heeft. En de ander zegt gewoon 'ja, die gaat waarschijnlijk vreemd, maar kan mij niet zoveel schelen'.

Misschien ben ik te gerust of naief, maar ik ben redelijk zeker dat de madam nooit zou scheef poepen zonder dat de relatie niet zichtbaar in het slop zit.
Je betrekt het gewoon heel hard op jezelf he. Mijn madam dit, mijn relatie dat. Terwijl niemand zich afvraagt "kan er bedrog gebeuren in de relatie van cege" zit je post na post aan te tonen dat er in jouw relatie weinig kans is dat je vrouw je kan bedriegen :p komt zo nogal over als "the lady doth protest too much".

Weet je hoe ze (vroeger in mijn jeugd) iemand noemen die bovenstaande allemaal NIET doet?
nen droogstoppel :tongue:
Hiermee bedoel ik eerder: 99,9% heeft wel ergens een verslaving, al is het chips fretten

Ter info: Voor iemand (alweer) een verkeerd beeld krijgt over mij: Ik heb fysiek nog nooit scheefgepoept. Geestelijk natuurlijk al wel én diegene die nu zegt: Ik denk nooit eens een keertje aan een ander: Dan lieg je of je bent ...
nen droogstoppel, ne pater noster of in je twintiger jaren (of zo) en alvast nog gene ouwe zak van 50+

WVA ben jij dit? :)
Tjah, met alcohol, gokken of seks kan je uw relatie/leven serieus naar de knoppen halen wanneer je verslaafd bent, met chips ook... Maar pakt dat dit iets minder extreems is meestal :)

Alhoewel, toch televisie-waardig blijkbaar:

Je betrekt het gewoon heel hard op jezelf he. Mijn madam dit, mijn relatie dat. Terwijl niemand zich afvraagt "kan er bedrog gebeuren in de relatie van cege" zit je post na post aan te tonen dat er in jouw relatie weinig kans is dat je vrouw je kan bedriegen :p komt zo nogal over als "the lady doth protest too much".

Omdat dat het enige is wat mij interesseert uiteraard.

Ik ben nog nooit bedrogen geweest in al die jaren, het zou redelijk mijn hart breken moest het nu gebeuren met de moeder van mijn kinderen.

Zoals al eeder gezegd, word ik oprecht bang als ik de verhalen in deze topic lees van hoe bepaalde mensen de andere partij zo lang kunnen in het ongewisse houden over scheefpoeperij, parenclub bezoeken etc. All is fair in love and war, maar je gaat toch je eigen partner niet zo beliegen en bedriegen ? 🥹

Tjah, met alcohol, gokken of seks kan je uw relatie/leven serieus naar de knoppen halen wanneer je verslaafd bent, met chips ook... Maar pakt dat dit iets minder extreems is meestal :)

Alhoewel, toch televisie-waardig blijkbaar:

Deze week een video op 9gag gezien van hoe iemand 3x per dag koffie in de poepeholio stak als 'cleansing'. Alles kan blijkbaar een verslaving zijn 👀😐

Deze week een video op 9gag gezien van hoe iemand 3x per dag koffie in de poepeholio stak als 'cleansing'. Alles kan blijkbaar een verslaving zijn 👀😐
Dat zal dan in Fresh geweest zijn want heb ik toch niet zien passeren :laugh:

Omdat dat het enige is wat mij interesseert uiteraard.

Ik ben nog nooit bedrogen geweest in al die jaren, het zou redelijk mijn hart breken moest het nu gebeuren met de moeder van mijn kinderen.

Zoals al eeder gezegd, word ik oprecht bang als ik de verhalen in deze topic lees van hoe bepaalde mensen de andere partij zo lang kunnen in het ongewisse houden over scheefpoeperij, parenclub bezoeken etc. All is fair in love and war, maar je gaat toch je eigen partner niet zo beliegen en bedriegen ? 🥹

Je bent nog nooit bedrogen geweest in al die jaren, *dat je weet.

Iets wat hier voor zover ik weet nog niet echt aan bod is gekomen maar wat soms ook wel gebeurt.
Wat als je toestemming hebt van je partner om op een ander te gaan?

Overweeg je dit dan als dit mag (je hebt samen afspraken daar omtrend gemaakt) of blijft dit voor velen hier moeilijk om dan effectief die stap te doen?

Je hebt ook zo'n zaken als partnerruil en blah blah ..

In principe vind ik dat wel OK als mensen dit doen want dan is iedereen gewoon op de hoogte hé en dat is dan geen bedrog. Maar hoe staan mensen daar op BG zelf tegen over?

Terug
Bovenaan