Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
2nd
Wat een verhaal, spannend!
Ik hoop op een vervolg.

Van zulke verhalen schijt ik dus conceptueel mijn broek vol.

Ik ga ervan uit dat mijn madam nooit scheef zal poepen. Maar als ik dan dergelijke verhalen lees van "vader van x kinderen gaat fietsen en laat zich in de struiken afzuigen door de random getrouwde buurvrouw", dan denk ik 'waar gaat deze wereld naartoe?'. Zijn er nog zekerheden? Voor 't zelfde geld gaat die van ons hier gewoon ook buurmannen afzuigen als ze naar de bakker gaat. Het zou zomaar kunnen.

Overigens blijkt dat haar broer, die ondertussen ook al 40+ is, al 2-3y 2 gezinnen heeft. Ook een verhaal van uit een film precies. Man heeft 1 losse fladder relatie. Man ontmoet andere vrouw. Man start deftige relatie met de andere vrouw en gaat er mee samenwonen etc. Man ziet de losse flodder nog altijd 1-2x per week voor wat rampetamp als de 'hoofdvrouw' niet in het land is, niet thuis is, haar zieke moeder verzorgt, ... Losse flodder ontdekt alles en telefoneert de 'hoofdvrouw'. De 2 vrouwen hebben dan de agenda's eens naast elkaar gelegd. Bij de begrafenis van de hoofdvrouw haar pa 'kon hij niet mee want past niet met het werk'. Waar zat hij ? Te rampetampen in de sauna met de losse scharrel. #KeepItClassy.

Ik ga ervan uit dat mijn madam nooit scheef zal poepen. Maar als ik dan dergelijke verhalen lees van "vader van x kinderen gaat fietsen en laat zich in de struiken afzuigen door de random getrouwde buurvrouw", dan denk ik 'waar gaat deze wereld naartoe?'. Zijn er nog zekerheden? Voor 't zelfde geld gaat die van ons hier gewoon ook buurmannen afzuigen als ze naar de bakker gaat. Het zou zomaar kunnen.
Eclairs met bakkersroom gaan nooit meer hetzelfde zijn :unsure:

Er zijn er in principe genoeg die het doen, maar ook genoeg die binnen de lijntjes kleuren. Het is maar wanneer zoiets eens uitkomt. Als ik mij hier op dat forum mag baseren, kan dat zelfs na 20 jaar.

Ik snap ergens wel dat hij deels heeft gezwicht voor de charmes van zijn bovenbuurvrouw. Als je jarenlang gevangenzit in een toxische relatie waar intimiteit (naar wat ik lees?) gene vette is en schrik hebt om die relatie te verbreken omdat je de kinderen mogelijk nooit meer gaat zien, is het niet verwonderlijk dat hij neigt naar hanky panky. Dit lijkt me niet om verliefdheid te gaan maar om lust en affectie.

Probleem is inderdaad dat die vrouw is getrouwd met een bonk van een vent en dat bedrog zijn situatie bij een mogelijke scheiding niet bepaald helpt.

Dan is een anoniem erotisch massagesalon een beter idee om wat seksuele ontlading te zoeken als het thuis echt niet meer gaat. Ik denk dat je daar redelijk veel brave vadertjes hebt die zonder medeweten van madam zich laten verwennen.

Ik snap ergens wel dat hij deels heeft gezwicht voor de charmes van zijn bovenbuurvrouw. Als je jarenlang gevangenzit in een toxische relatie waar intimiteit (naar wat ik lees?) gene vette is en schrik hebt om die relatie te verbreken omdat je de kinderen mogelijk nooit meer gaat zien, is het niet verwonderlijk dat hij neigt naar hanky panky. Dit lijkt me niet om verliefdheid te gaan maar om lust en affectie.

Probleem is inderdaad dat die vrouw is getrouwd met een bonk van een vent en dat bedrog zijn situatie bij een mogelijke scheiding niet bepaald helpt.

Dan is een anoniem erotisch massagesalon een beter idee om wat seksuele ontlading te zoeken als het thuis echt niet meer gaat. Ik denk dat je daar redelijk veel brave vadertjes hebt die zonder medeweten van madam zich laten verwennen.
Dat laatste is wel veiliger idd voor je eigen relatie, maar dat is toch wel een grotere stap lijkt me. Dan ga je echt met het idee om te bedriegen, terwijl ik ervanuit ga dat @Général Zantas niet ging fietsen met het doel om te bedriegen, maar eerder iets is wat hem onverwachts is overkomen.

Dat laatste is wel veiliger idd voor je eigen relatie, maar dat is toch wel een grotere stap lijkt me. Dan ga je echt met het idee om te bedriegen, terwijl ik ervanuit ga dat @Général Zantas niet ging fietsen met het doel om te bedriegen, maar eerder iets is wat hem onverwachts is overkomen.
Ik ben over de jaren heen al vaak naar erotische massagesalons geweest om aan mijn trekken te komen, heb ik in de desbetreffende topics ook al gemeld. Al is het de afgelopen jaren wel een pak geminderd want de kwaliteit is enorm gedaald. Beter voor de portefeuille, dat wel.

Ik ben over de jaren heen al vaak naar erotische massagesalons geweest om aan mijn trekken te komen, heb ik in de desbetreffende topics ook al gemeld. Al is het de afgelopen jaren wel een pak geminderd want de kwaliteit is enorm gedaald. Beter voor de portefeuille, dat wel.
Er is ook nog wel het verschil tussen een betaalde dame en een vrouw die uit eigen wil je aan je trekken wil laten komen.

Het enige dat je kan doen is vertrouwen en hopen dat uw vrouw gelukkig is met haar seksleven en indien niet dat ze daar over praat ipv op de buurman te kruipen. Een vriend van mij, een getrouwde man met een klein kindje, heeft 1,5 jaar een affaire gehad met zijn/hun buurvrouw. Crazy. Gewoon snachts even naar buiten, passeren bij de buurvrouw, poepen en terug naar binnen. Dat is dan uitgekomen en bizar genoeg zijn hij en zijn vrouw er blijkbaar uitgeraakt en nog steeds (gelukkig?) getrouwd. Hoe dat zit als ze de buurvrouw tegenkomen weet ik niet.

Overigens blijkt dat haar broer, die ondertussen ook al 40+ is, al 2-3y 2 gezinnen heeft. Ook een verhaal van uit een film precies. Man heeft 1 losse fladder relatie. Man ontmoet andere vrouw. Man start deftige relatie met de andere vrouw en gaat er mee samenwonen etc. Man ziet de losse flodder nog altijd 1-2x per week voor wat rampetamp als de 'hoofdvrouw' niet in het land is, niet thuis is, haar zieke moeder verzorgt, ... Losse flodder ontdekt alles en telefoneert de 'hoofdvrouw'. De 2 vrouwen hebben dan de agenda's eens naast elkaar gelegd. Bij de begrafenis van de hoofdvrouw haar pa 'kon hij niet mee want past niet met het werk'. Waar zat hij ? Te rampetampen in de sauna met de losse scharrel. #KeepItClassy.
Tja wat kan ik zeggen anders dan communiceren met uw vrouw. Als er iets je niet aanstaat praat dan met haar, of zij met jou. En uiteindelijk vertrouwen hebben dat ze je niet gaat bedriegen.

In het geval van je vrouw haar broer dunno wat ik kan zeggen. Behalve dan waarom vond hij die losse flodder zo belangrijk dat hij haar niet kon laten vallen toen hij een echte relatie begon met de andere vrouw. Er moet toch iets geweest zijn. Als je perfect gelukkig bent in een relatie met je partner heb je dan nog neiging om effe rap met iemand anders nog effe te vrijen of weg te zijn?

In het geval van je vrouw haar broer dunno wat ik kan zeggen. Behalve dan waarom vond hij die losse flodder zo belangrijk dat hij haar niet kon laten vallen toen hij een echte relatie begon met de andere vrouw. Er moet toch iets geweest zijn. Als je perfect gelukkig bent in een relatie met je partner heb je dan nog neiging om effe rap met iemand anders nog effe te vrijen of weg te zijn?
Ik denk niet dat er bij elke scheve schaats een "probleem" moet zijn in de relatie. Sommige mensen hebben gewoon weinig problemen bij het bedriegen van hun partner.

Ik heb vorig weekend een heel gelijkaardig verhaal uit mijn directe omgeving gehoord maar dan waar de vrouw 4j lang een dubbelleven leide.
constant met "de vriendinnen" op weekendjes weg ; bleek er nooit een vriendin in de reisfoto's te staan.. selfieke of foto van een uitzicht.

Dat komt uit omdat hare "vriend" aan een van zijn collega's vraagt "seg zijde gij niet van xxxx? ja? kende gij dingske? ik verkeer daar nu al 4j mee maar soms is da wa raar"

tegen die kerel gezegd dat ze gescheiden was, dat ze samen iets gingen kopen, dat ze zijn schulden mee ging afbetalen.
Als ze met het gezien op congé was dan deed ze zogezegd vrijwilligerswerk in de hardste gebieden van de wereld.

en toen dat uitkwam was haar reactie
"ah gij weet da? ja. Da's wel jammer. kzal het dan tegen mijne vent vertellen he ja."

10min later belt ze terug. "ja we hebben er over gesproken, 'tis ok we komen er wel door"
alsof iemand gelooft da ge da op 10min over den telefoon hebt uitpraat.

ik wil niet te veel vertellen want ge weet hier nooit maar ik viel werkelijk om ver van gans het verhaal.

Nu ge het zegt, ik heb onlangs gehoord dat een oude kennis van ons in een wielerclub is gaan fietsen, waar ze een vent van 20j ouder met gezin elke fietsrit is gaan afzabberen effectief.

Extra pikant detail : die vent heeft haar maandenlang naar de parenclub proberen te laten gaan achteraf. Toen ze uiteindelijk toezegde is ze daar zo waanzinnig hard bij elkaar gereden dat ze heel de kamer daar heeft ondergesquirt en nu terug wilt blijven gaan bij die seksgod die haar sterretjes heeft doen zien.

Speciale wereld.

Tja wat kan ik zeggen anders dan communiceren met uw vrouw. Als er iets je niet aanstaat praat dan met haar, of zij met jou. En uiteindelijk vertrouwen hebben dat ze je niet gaat bedriegen.

No idea. Makes no sense. Ze woonden zelfs al samen, waren aan het kijken om een huis samen te bouwen. Ze waren zelfs aan het proberen om kinderen te krijgen. Samen op reis naar Amerika op bezoek naar de uitgeweken familie etc.

Lijkt me niet dat je het ooit een faire kans gaf dan. Dat je je vrouw bent na paar jaar, allemaal fair enough. Maar dat je 'hoofdvrouw' van op dag 1 bedriegt en het dan nog in je kop krijgt om er een huis mee te bouwen en kinders te maken, dat vind ik scary as fuck and randje psychopaat. Zeker als je dan nog veronderstelt dat het nooit zal uitkomen...

En waarom doet hij het ? Je krijgt dan een of andere bullshit uitleg waar de familie semi in gelooft, terwijl ik als buitenstaander na 1 sec roep 'bullshit'. But hey, het is een con artist aannemer, alles dat hij aanraakt turns into shit. Maar dat mag niet gezegd worden blijkbaar...

Ik heb vorig weekend een heel gelijkaardig verhaal uit mijn directe omgeving gehoord maar dan waar de vrouw 4j lang een dubbelleven leide.
constant met "de vriendinnen" op weekendjes weg ; bleek er nooit een vriendin in de reisfoto's te staan.. selfieke of foto van een uitzicht.

Dat komt uit omdat hare "vriend" aan een van zijn collega's vraagt "seg zijde gij niet van xxxx? ja? kende gij dingske? ik verkeer daar nu al 4j mee maar soms is da wa raar"

tegen die kerel gezegd dat ze gescheiden was, dat ze samen iets gingen kopen, dat ze zijn schulden mee ging afbetalen.
Als ze met het gezien op congé was dan deed ze zogezegd vrijwilligerswerk in de hardste gebieden van de wereld.

en toen dat uitkwam was haar reactie
"ah gij weet da? ja. Da's wel jammer. kzal het dan tegen mijne vent vertellen he ja."

10min later belt ze terug. "ja we hebben er over gesproken, 'tis ok we komen er wel door"
alsof iemand gelooft da ge da op 10min over den telefoon hebt uitpraat.

ik wil niet te veel vertellen want ge weet hier nooit maar ik viel werkelijk om ver van gans het verhaal.

Wel, ze zou mijne schoonbroer waard zijn.

Dien heeft dat nu ook met zijn madam "uitgepraat" en "de volle waarheid verteld".

Die is hier vorige week op bezoek geweest om er wat over te babbelen. Die weet just geen kloten. De schoonbroer heeft zijn voet gebroken op een bouwwerf en weer farcen met geld gehad paar weken geleden. Zelfs daarover was de info die ze had een aanfluiting van de realiteit.

En wat zegt ze dan "ik heb 2 scenario's. Ik pak hem terug in huis en het loopt slecht af of ik pak hem niet terug in huis en dan ben ik zowiezo alleen. Dus ik pak het risico maar". Ja, OK dan. Madam heeft PhD, werkt in farma, schijterijke ouders en ziet er megalekker uit. Lijkt me niet zo moeilijk om aan een andere vent te raken die niet (of minder) scheefpoept... Maar goed, elk zijn ding....

Nu ge het zegt, ik heb onlangs gehoord dat een oude kennis van ons in een wielerclub is gaan fietsen, waar ze een vent van 20j ouder met gezin elke fietsrit is gaan afzabberen effectief.

Extra pikant detail : die vent heeft haar maandenlang naar de parenclub proberen te laten gaan achteraf. Toen ze uiteindelijk toezegde is ze daar zo waanzinnig hard bij elkaar gereden dat ze heel de kamer daar heeft ondergesquirt en nu terug wilt blijven gaan bij die seksgod die haar sterretjes heeft doen zien.

Speciale wereld.

Miep miep miep. Ik moet het allemaal niet weten.

Ik ben toch blij dat ik een ietwat diepere band met mijn madam heb dan 'die van ons dient enkel om vol te pompen'. Mij een mysterie hoe je nog ooit iets diepgaand kunt opbouwen na dergelijke stoot. Pretty sure dat die in het begin afgesproken hadden van 'ik zie je graag en bladiebla'. Als je dat vertrouwen 1x beschaadt, is de volgende keer dat zinnetje iets minder waard. De volgende keer nog minder etc. Beetje zoals Trump die dreigt met zijn tarieven. Na de 3e bocht is het 'jaja Donald, zal wel zijn'.

Ik zou mijn madam haar woord aanzien als een vodje papier en niks meer vertrouwen/geloven. Lijkt me vermoeiend leven.

Speciale wereld.
Regi?
“Iets tijdens het koersfietsen”, vertelde Kristel eerst wat mysterieus. “Kijk, zo'n broekje schuurt na een tijd. Na x-aantal kilometers, wanneer de zon schijnt en het dertig graden is, doet fietsen pijn voor een vrouw. Eigenlijk moet je je dan insmeren met een soort vaseline. Ik had dat niet gedaan, maar er zijn andere soorten vaselines. Ik zei tegen Regi: ‘Er is maar één manier waarop je dat kan moisturisen.’ Dan is hij met mij in de bosjes gegaan en heeft hij dat gemoisturised met zijn sperm.” (https://www.hln.be/tv/in-regi-gaat-...t-bizarre-toepassing-van-regis-zaad~ac22ec7c/)
Of gewoon iemand die het goed voorhad met haar omdat ze telkens haar zalfje vergat?

Collega van mijn vader is er ooit achtergekomen dat haar man niet gewoon een andere relatie had maar gewoon een compleet dubbelleven. Die werkte voor een Zweeds bedrijf en zat veel in Zweden voor het werk. Haar vader vertrouwde het niet en heeft er een privédetective opgezet. Bleek die kerel een gezin en kind te hebben in Zweden, en een gezin en kind in België.

Ik spreek nu wel over de jaren '90, voor social media en facetime en 'altijd bereikbaar zijn' via GSM.

Maar toch, altijd een redelijke mindfuck gevonden. Ik vind één gezin, zonder minnares en zonder schaduwgezin, al vermoeiend genoeg om te laten draaien.

Collega van mijn vader is er ooit achtergekomen dat haar man niet gewoon een andere relatie had maar gewoon een compleet dubbelleven. Die werkte voor een Zweeds bedrijf en zat veel in Zweden voor het werk. Haar vader vertrouwde het niet en heeft er een privédetective opgezet. Bleek die kerel een gezin en kind te hebben in Zweden, en een gezin en kind in België.

Ik spreek nu wel over de jaren '90, voor social media en facetime en 'altijd bereikbaar zijn' via GSM.

Maar toch, altijd een redelijke mindfuck gevonden. Ik vind één gezin, zonder minnares en zonder schaduwgezin, al vermoeiend genoeg om te laten draaien.
Ik kan niet begrijpen hoe je je emotioneel kan investeren in twee gezinnen die niets van elkaar af weten, los van het praktische gegeven (feestdagen? vakanties? school?). Je beseft toch héél goed dat je staalhard aan het liegen bent tegen de mensen die je het liefst ziet? Of toch al zeker tegenover die kinderen.

Een minnares om af en toe tussen de lakens te duiken is nog te verstoppen in een drukke agenda, maar een gezin ...

Ik kan niet begrijpen hoe je je emotioneel kan investeren in twee gezinnen die niets van elkaar af weten, los van het praktische gegeven (feestdagen? vakanties? school?). Je beseft toch héél goed dat je staalhard aan het liegen bent tegen de mensen die je het liefst ziet? Of toch al zeker tegenover die kinderen.

Een minnares om af en toe tussen de lakens te duiken is nog te verstoppen in een drukke agenda, maar een gezin ...
Denk dat de clue hier is dat je nergens emotioneel in geïnvesteerd bent. Dit soort mensen ziet anderen gewoon als tools om een bepaald iets te bekomen, weze het een huis, seks, kinderen, etc

Hij was zelfs met beide vrouwen getrouwd (tis niet alsof de Zweedse burgerlijke stand checkt of je in Belgie toevallig al getrouwd bent, en omgekeerd). Na verloop van tijd zal hij wel erg goed geworden zijn in het gescheiden houden, en organisereren, van die twee levens, aangezien hij het wel een jaar of 10 heeft volgehouden. Hij was gewoon de vaak afwezige/'workaholic' vader in twee gezinnen...

Fun and games tot het uitkomt. Mijne vorige baas, die 3 keer hertrouwd is, kon dat mooi verwoorden: Anderson, let op é, de helft van de helft van de helft is nie veel meer.

Terug
Bovenaan