cege
Well-known member
2nd
Wat een verhaal, spannend!
Ik hoop op een vervolg.
Van zulke verhalen schijt ik dus conceptueel mijn broek vol.
Ik ga ervan uit dat mijn madam nooit scheef zal poepen. Maar als ik dan dergelijke verhalen lees van "vader van x kinderen gaat fietsen en laat zich in de struiken afzuigen door de random getrouwde buurvrouw", dan denk ik 'waar gaat deze wereld naartoe?'. Zijn er nog zekerheden? Voor 't zelfde geld gaat die van ons hier gewoon ook buurmannen afzuigen als ze naar de bakker gaat. Het zou zomaar kunnen.
Overigens blijkt dat haar broer, die ondertussen ook al 40+ is, al 2-3y 2 gezinnen heeft. Ook een verhaal van uit een film precies. Man heeft 1 losse fladder relatie. Man ontmoet andere vrouw. Man start deftige relatie met de andere vrouw en gaat er mee samenwonen etc. Man ziet de losse flodder nog altijd 1-2x per week voor wat rampetamp als de 'hoofdvrouw' niet in het land is, niet thuis is, haar zieke moeder verzorgt, ... Losse flodder ontdekt alles en telefoneert de 'hoofdvrouw'. De 2 vrouwen hebben dan de agenda's eens naast elkaar gelegd. Bij de begrafenis van de hoofdvrouw haar pa 'kon hij niet mee want past niet met het werk'. Waar zat hij ? Te rampetampen in de sauna met de losse scharrel. #KeepItClassy.