Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik moet hier vaker bijlezen.

--
Op mijn vorig werk zat een externe hij. Een koppeltje gevormd met een interne zij. De tortelduifjes. Het viel wel op.
Niets aan de hand.

Bleek dat zij nog in een relatie zat.
Met haar partner nog op reis is geweest, vakantiefoto's van hun heeft zitten posten.

Wtf, terwijl je al een andere zit af te lebberen :woohoo:

Laatst bewerkt:
Ik kan niet begrijpen hoe je je emotioneel kan investeren in twee gezinnen die niets van elkaar af weten,
Is dat niet gewoon een mens of mensen die emotieloos zijn? Of gewoon weinig empatisch zijn? Mensen die gewoon niet echt emoties hebben of toch zeer weinig.

Dit soort mensen ziet anderen gewoon als tools om een bepaald iets te bekomen, weze het een huis, seks, kinderen, etc
Is dat niet gewoon een mens of mensen die emotieloos zijn? Of gewoon weinig empatisch zijn? Mensen die gewoon niet echt emoties hebben of toch zeer weinig.
Er zijn gewoon slechte mannen (maar ook vrouwen) zonder enige scrupules / geweten hé. De beste vriend van mijn vader zaliger was lang geleden (Zeker 30+ jaar geleden) gehuwd met de beste (EX-)vriendin van mijn moeder. Ze hadden op een gegeven moment ook 2 kleine peuters rondlopen (2 dochters). Op het eerste zicht dus een perfect gezinnetje.

Een grootnonkel van mij is dan stiekem met haar beginnen aanpappen. Hij is er dan in geslaagd haar het hoofd zo dol te maken dat ze haar man op een bepaald moment in de steek heeft gelaten.

Ze zijn dan op een dag half over kop vertrokken (inclusief de twee kinderen) ergens naar het buitenland. Tijdens hun eerste nacht samen op hotel, heeft mijn grootnonkel dan naar het schijnt al het spaargeld van het hele gezin overgeschreven op zijn eigen rekening. En hij is dan met de eerste vlieger snel terug richting België gevlogen en heeft haar samen met de twee kinderen zonder ene rotte cent achtergelaten.

Ze stond daar dus in een vreemd land met 2 kleine kindjes, al het geld van het gezin was weg en haar huwelijk was natuurlijk ook voorbij. Uiteindelijk hebben haar ouders haar naar huis gehaald maar mijn grootnonkel heeft nooit enige cent terugbetaald. Dat is dus echt ne slechte mens hé. Mij maak je niet wijs dat hij dat niet gepland had.

Laatst bewerkt:
Dus voor diegenen die het erg vinden dat hun vrouw de piemel afzuigt van ne andere en/of hun bedriegt. JA dat is zeker heel erg. MAAR het voorbeeld hier boven toont aan: Het kan nog véél erger. Jammer genoeg. :frown:

Normaal post ik zoiets als bovenstaande niet snel en mss denken nu veel mensen: Den makila zuigt weer eens iets uit zijn duim, dit komt letterlijk uit ne film! Helaas was het maar zo. By the way het is hier anoniem en dit is geen verhaaltje om mee op te scheppen zodus ..

Na al die zaken hier te lezen schoot mij dit plots weer binnen. Het is anno 2025 trouwens nog steeds zware ruzie hierover in mijn familie. Dit heeft onze familie letterlijk in twee gespleten en dat komt nooit meer goed.

Die grootnonkel leeft trouwens nog steeds terwijl van dat gezin alleen nog de jongste dochter in leven is.

Laatst bewerkt:
Dus voor diegenen die het erg vinden dat hun vrouw de piemel afzuigt van ne andere en/of hun bedriegd. JA dat is zeker heel erg. MAAR het voorbeeld hier boven toont aan: Het kan nog véél erger. Jammer genoeg. :frown:
allemaal goed en wel en interessant en boeiend enzovoort

maar het vertel nu is het echte verhaal over je slippertje met je Chinese buurvrouw :S

maar het vertel nu is het echte verhaal over je slippertje met je Chinese + buurvrouw :S
Je mixt 2 vrouwen door elkaar. Die Chinese was een collega van op het werk. De (sinds kort ex)buurvrouw is gewoon een Belgische.
Get your d**k facts straight! :)

Bij die Chinese heb ik de boot zo'n beetje afgehouden want ze had blijkbaar effectief gevoelens voor mij (ondanks dat we beiden gehuwd zijn).
Of de (ex)buurvrouw gevoelens had voor mij heb ik eerlijkheidshalve niet geweten. Uiteindelijk is ze elders gaan wonen.

Nu ja het is een publiek geheim (of niet echt lol) dat ik en vrouwlief wel wat issues hebben. Het is nu momenteel wel wat beter maar mmm we werken er hard aan. (of dat proberen we toch).

Laatst bewerkt:
Ik kan niet begrijpen hoe je je emotioneel kan investeren in twee gezinnen die niets van elkaar af weten, los van het praktische gegeven (feestdagen? vakanties? school?). Je beseft toch héél goed dat je staalhard aan het liegen bent tegen de mensen die je het liefst ziet? Of toch al zeker tegenover die kinderen.

Een minnares om af en toe tussen de lakens te duiken is nog te verstoppen in een drukke agenda, maar een gezin ...
De vriend van mijn moeder was zo iemand.
Had een gezin en 3 kinderen, waarvan de jongste broer een kameraadje was van bij mij in de klas.

Uiteindelijk zijn mijn ouders gescheiden en is mijn moeder 16 jaar lang een latrelatie aangegaan met hem. Hij was nog getrouwd maar verzekerde ons dat er niks meer was met zijn vrouw.

Maar dikwijls met feestdagen brak hij wat en kon hij niet kiezen tussen zijn kinderen of ons. Zijn kinderen waren op de hoogte van de relatie met mijn moeder.

Maar soms wou hij dus terug full on voor zijn gezin gaan en begonenn er veel leugens te ontstaan

Very unhealthy voor iedereen.

Het enige wat ik dan maar kan denken is "je kunt het voor jezelf toch soms moeilijk maken" en "hoe verder je erin zit, hoe moeilijker je eruit raakt".

Normale mensen hebben dat door op hun 18y...

In het geval van mijn schoonbroer is dat zelfs zielig om te zien. Volgens mij zit hij ergens op het psychopaten spectrum. Maar then again, mij compleet onduidelijk wat of waarom hij al die farcen doet. Want voor de rest wil hij altijd iedereen helpen, en de enigen die altijd gekloot is, is hij zelf...

Hij had door dat 1 van zijn 2 vrouwen het door had, maar wist niet dat ze het alle 2 wisten. En dat was kaasschaaf bekentenissen, maar op een zielige manier dat iedereen door had wat er aan de hand was, terwijl hij op 1 of andere dacht dat niemand het door had. Familie diner en zijn madam is niet mee. De moeder vraagt 'waar is X?'. "Ahja, ik heb X gedumpt omdat we door de maatschappij in een relatie model geduwd worden waar ik niet content mee ben. blablablaba". Ik zei direct en publiek "ze heeft ontdekt dat je een ander hebt zeker en we mogen het niet weten ?". "Neenee, tuurlijk niet". 1 week later was het al "ik heb ze eenmalig bedrogen". Nog een week later "ik heb ze meerdere malen bedrogen". Nog een week later was het al "ik heb ze eigenlijk altijd bedrogen" om te eindigen met "ik heb continu 2 vrouwen gehad". Wat nog niet obvious was na de 2e of 3e bekentenis... What did you expect...

En toen alles bloot op tafel lag, was zijn grootste bekommernis 'waar moet mijn domicilie nu gezet worden'. Want die had hij uiteraard bij 1 van zijn vrouwen gezet omdat zijn 70 jarige ouders hem verboden hadden dat nog bij hen te zetten na financiele farsen. Het idee van 'zet het gewoon waar je zelf woont' is natuurlijk een idee dat niet overwogen kan worden. Een heel leven lang foefelen en liegen dat zelfs voor basic normaal gedrag geen oog meer is en foefelen precies een noodzakelijke sport is.

Cege is veel minder soft dan zijn eigen schoonfamilie. 'Waarom zet je je domicilie niet gewoon op adres X (waar hij effectief woont, koophuis) ?' 'Als er ooit een legaal dispuut is of schulden zijn, kan de deurwaarder daar komen'. Ahja, OK. Dus liever de deurwaarder naar je madam of ouders sturen dan naar je eigen huis. Legit... Heb hem al paar keer gezecht dat hij een egocentrische kleuter in het lijf van een 40 jarige is die nooit zijn verantwoordelijkheid neemt en gewoon zijn goesting wil krijgen. Maar hij vindt dat dat niet waar is omdat hij soms een lekke kraan komt fixen hier. "Hoe kunnen we nu niet meer overeenkomen als ik soms praktische kom fixen". Ja, misschien omdat een emotionele relatie geen praktisch scorebordje is van tit-for-tat activiteiten. Moet je uitleggen aan een 40 jarige. Dusja, gevalletje empathie 0,0.

Zoals gezegd, zijn ex-madam, die na paar maanden opnieuw zijn madam is (geen ex meer dus) was hier vorige week. Ik babbel daar beetje vrijuit mee terwijl ik wat in de tuin aan het werken ben en af toe langs haar + mijn madam loop. Kreeg toch niet de indruk dat die al het hele verhaal weet of toch op zijn minst een gekuiste versie gekregen heeft. Van andere farsen van hem die recent gebeurd zijn, had ze toch ook een gekleurde versie gekregen. Dus zelfs na uiteindelijk te bekennen tegen zijn madam dat hij 2y een dubbelleven gehad heeft EN zijn madam is zo onnozel om hem terug in huis te nemen, zit hij nog te bullshitten over zaken waar er 0,0 reden is om te bullshitten. I don't get it.

Mij altijd een mysterie geweest hoe een dergelijk figuur een relatie kan opbouwen met iets of iemand, want zou niet weten op wat dat gebaseerd is. Niks is waarachtig. Niet in relaties, niet in geld, niks nooit. Tis altijd scheefpoeperij (met zijn madammen), geldaftroggelarij (met zijn ouders) of obvious bullshit aan 300 per uur om weer wat te foefelen (met de rest van de familie). En altijd zichzelf eruit proberen te lullen terwijl een 3 jarige doorheeft dat het bullshit is. Volgens mij is er maar 1 iemand in de wereld die het nog gelooft en het is hijzelf.

Zoals het recent totaal ondoorzichtige 'ik heb geen geld voor een auto', maar dat komt dan uit zijn mond als 'ik heb jouw auto een week nodig want ik wil geen extra auto in omloop brengen voor het klimaat'. Dat is dan zelfstandig aannemer dat huizen/kleine app blokken bouwt en heeft geen camionette, geen deftige auto. Enkel een klein elektrisch autootje waar je 2 planken in kunt steken. Elke dag rijdt hij met iemand anders zijn auto met trekhaak om remorquen naar zijn werven te slepen. Cege zijn antwoord "euh nee". "Waarom niet". "Ik denk dat een succesvolle aannemer wel een camionette kan kopen, ben je niet succesvol misschien?". Weer een of ander random bullshit antwoord over een krediet dat bezig is blablabla. Hij had vroeger wel een camionette maar na 15y foefelen is hij definitief afgekeurd en nooit een nieuwe gekocht. Na 5y camionette loos te zijn, is plots een krediet bezig omdat je hem eens challenget. Right...

Tis ondertussen al zo ver gekomen dat hij hier niet meer binnen mag als de madam thuis is. Dat hij niet meer binnen mag bij zijn eigen broer als die zijn madam thuis is, dat hij niet meer binnen mag bij zijn eigen schoonmoeder en bij de broer van zijn madam. Well played sir, well played. Game of life bijna uitgespeeld.

Bedrog komt op alle leeftijden voor. Ongeacht het geslacht.
Ik ben er zelf geen heilige in hoor.

Maar soms frons ik toch mijn ogen van anderen hun verhalen. In het dagelijkse leven ben ik heel open in de omgang. Ik kan over alles praten. Wat ervoor zorgt dat mensen hun verhaal rapper toevertrouwen aan mij. En ja..heel vaak over bedrog.
Zo kreeg ik deze week nog een bericht van een vrouwelijke kennis (20 jaar getrouwd!!) die al 6 maand scheef poept. Ze poept op een ander door gebrek aan seks thuis (1-2x/jaar thuis). Ik hoor ze sporadisch, maar telkens ik ze hoor denk ik "ik dacht dat ik het ergste al gezien had"

Zo stuurde ze eergisteren ineens een update..houd jullie vast.
Ik sta op en zie een bericht..we hebben mekaar al maaaaanden niet gesproken. Stuurt ze een éénmalige foto waarbij haar hoofd te zien is..met zaad op haar gezicht.
Ik "euh ok..what happened?"
Ik verwachte een tekstuele uitleg..nowp. weer een eenmalige video waarbij ze 2 gasten aant pijpen is 🤔😆.
En dan vertelt ze dat het haar fwb is met een vriend van hem.
Wat later gaf ze ook toe dat ze dit jaar (!!!!) al met 39 verschillende mannen seks had gehad, waarvan 1x in een sekscinema met 11 man.
En dan zeg ik "wauw..en gij komt thuis en doet alsof ge ne zware werkdag gehad hebt zeker?😅"
Zij "ja en mijn man gelooft het allemaal en heeft niks door"

Geen idee wat er in die vrouw omgaat. Ok ge kunt eens scheef poepen..maar met 39 man?!
Uiteindelijk luister ik en judge ik niet. Benieuwd hoe scheef de volgende verhalen zullen zijn.

De laatste pagina's in deze topic zijn puur amusement om te lezen maar ik krijg toch mijn twijfels over sommige posts. Lijkt een opbod van straffe verhalen te worden hier.

De laatste pagina's in deze topic zijn puur amusement om te lezen maar ik krijg toch mijn twijfels over sommige posts. Lijkt een opbod van straffe verhalen te worden hier.
Onderschat marginaal vlaanderen, of eender welke regio niet. Die onderbuik vind je overal. Het gaat zoveel schever en vuiler dan hier al is gepasseerd. Er word hier soms wat gepreekt alsof het onmenselijke tafferelen zijn.

Maar in het meerendeel van die gevallen, toch zeker die ikzelf heb kunnen observeren komt het simpelweg neer op gulzigheid, en eenzaamheid. Echte sociopaten zullen er natuurlijk ook wel tussen zitten.

Ik heb in mijn omgeving anders ook wel zaken gehoord die hier perfect tussen passen, maar vind dit het verkeerde topic en zeker het verkeerde moment om mee te beginnen doen aan het opbod van waanzin. Wat Generaal Zantas heeft meegemaakt, kan ik gezien zijn historiek nog enigszins begrijpen zonder te zeggen dat ik hetzelfde zou doen in die situatie. Dat als reactie daarop iedereen de meest sappige roddels die hij kent komt verspreiden, vind ik raar en getuigen van weinig empathie.

Dit hier nog eens quoten. Khad ook het gevoel dat het haar nie uitmaakte door wie ze genomen wou worden. Het feit dat we elkaar kende van vroeger gebruikte ze als excuus om mij aan te spreken. En ja...haar man mocht absoluut van niets weten
Geef mijn gegevens maar door

Ba wah her en der zal het lichtjes afwijken van de waarheid maar ik ben juist zeker dat quasi alle verhalen hier waar zijn.

1. Het is anoniem dus tenzij je wil opscheppen over een ander zijn of haar xxx heeft het geen zin fake verhaaltjes te posten.
2. Het gaat meestal niet over zich of haarzelf (want dan wordt er soms wel eens overdreven)
3. Net door dit topic te lezen herinneren mensen zo'n straf verhaal zich uit het verleden en posten ze dit.
(en zeker de helft hier kent wel straffe verhalen die echt gebeurd zijn)

Terug
Bovenaan