Het zou zomaar kunnen, al lijkt het me alles behalve comfortabel om met een klamme dot vol zaad nog eens 30km te gaan fietsen.Regi?
Of gewoon iemand die het goed voorhad met haar omdat ze telkens haar zalfje vergat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou zomaar kunnen, al lijkt het me alles behalve comfortabel om met een klamme dot vol zaad nog eens 30km te gaan fietsen.Regi?
Of gewoon iemand die het goed voorhad met haar omdat ze telkens haar zalfje vergat?

Is dat niet gewoon een mens of mensen die emotieloos zijn? Of gewoon weinig empatisch zijn? Mensen die gewoon niet echt emoties hebben of toch zeer weinig.Ik kan niet begrijpen hoe je je emotioneel kan investeren in twee gezinnen die niets van elkaar af weten,
Dit soort mensen ziet anderen gewoon als tools om een bepaald iets te bekomen, weze het een huis, seks, kinderen, etc
Er zijn gewoon slechte mannen (maar ook vrouwen) zonder enige scrupules / geweten hé. De beste vriend van mijn vader zaliger was lang geleden (Zeker 30+ jaar geleden) gehuwd met de beste (EX-)vriendin van mijn moeder. Ze hadden op een gegeven moment ook 2 kleine peuters rondlopen (2 dochters). Op het eerste zicht dus een perfect gezinnetje.Is dat niet gewoon een mens of mensen die emotieloos zijn? Of gewoon weinig empatisch zijn? Mensen die gewoon niet echt emoties hebben of toch zeer weinig.

allemaal goed en wel en interessant en boeiend enzovoortDus voor diegenen die het erg vinden dat hun vrouw de piemel afzuigt van ne andere en/of hun bedriegd. JA dat is zeker heel erg. MAAR het voorbeeld hier boven toont aan: Het kan nog véél erger. Jammer genoeg.![]()

Je mixt 2 vrouwen door elkaar. Die Chinese was een collega van op het werk. De (sinds kort ex)buurvrouw is gewoon een Belgische.maar het vertel nu is het echte verhaal over je slippertje met je Chinese + buurvrouw![]()

De vriend van mijn moeder was zo iemand.Ik kan niet begrijpen hoe je je emotioneel kan investeren in twee gezinnen die niets van elkaar af weten, los van het praktische gegeven (feestdagen? vakanties? school?). Je beseft toch héél goed dat je staalhard aan het liegen bent tegen de mensen die je het liefst ziet? Of toch al zeker tegenover die kinderen.
Een minnares om af en toe tussen de lakens te duiken is nog te verstoppen in een drukke agenda, maar een gezin ...

.
"Gaat niet gebeuren. Heb het afgeleerd en wil iets serieusZe wil dat jij nr. 40 wordt.
In het dagelijkse leven ben ik heel open in de omgang. Ik kan over alles praten. Wat ervoor zorgt dat mensen hun verhaal rapper toevertrouwen aan mij.
Ik verwachte een tekstuele uitleg..nowp. weer een eenmalige video waarbij ze 2 gasten aant pijpen is.
Onderschat marginaal vlaanderen, of eender welke regio niet. Die onderbuik vind je overal. Het gaat zoveel schever en vuiler dan hier al is gepasseerd. Er word hier soms wat gepreekt alsof het onmenselijke tafferelen zijn.De laatste pagina's in deze topic zijn puur amusement om te lezen maar ik krijg toch mijn twijfels over sommige posts. Lijkt een opbod van straffe verhalen te worden hier.
Ik heb in mijn omgeving anders ook wel zaken gehoord die hier perfect tussen passen, maar vind dit het verkeerde topic en zeker het verkeerde moment om mee te beginnen doen aan het opbod van waanzin. Wat Generaal Zantas heeft meegemaakt, kan ik gezien zijn historiek nog enigszins begrijpen zonder te zeggen dat ik hetzelfde zou doen in die situatie. Dat als reactie daarop iedereen de meest sappige roddels die hij kent komt verspreiden, vind ik raar en getuigen van weinig empathie.De laatste pagina's in deze topic zijn puur amusement om te lezen maar ik krijg toch mijn twijfels over sommige posts. Lijkt een opbod van straffe verhalen te worden hier.
Geef mijn gegevens maar doorDit hier nog eens quoten. Khad ook het gevoel dat het haar nie uitmaakte door wie ze genomen wou worden. Het feit dat we elkaar kende van vroeger gebruikte ze als excuus om mij aan te spreken. En ja...haar man mocht absoluut van niets weten
Fietsen, steeds een dubbele betekenis toch?

Heeft an sich weinig met 'marginaliteit' te maken. Ik kan hier (al dan niet eerstelijns)verhalen toevoegen uit burgie/geneeskundige kringen die nog veel 'straffer' zijn.Onderschat marginaal vlaanderen, of eender welke regio niet.
Ba wah her en der zal het lichtjes afwijken van de waarheid maar ik ben juist zeker dat quasi alle verhalen hier waar zijn.De laatste pagina's in deze topic zijn puur amusement om te lezen maar ik krijg toch mijn twijfels over sommige posts. Lijkt een opbod van straffe verhalen te worden hier.