BBQ @ mar-a-lago Palm beach Jabbeke 12/08/2023 -> inschrijven tot 04/07/23 (independence day)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

Interesse in een forum meet op 12 augustus 2023??

• Totaal aantal stemmers
    81
Ik wil eventueel wel komen, maar weet nog niet of het past.
Ik eis wel dat op zijn minst @Wannez @Str8_6 en @Remake aanwezig zijn, anders ga ik me te marginaal voelen. En misschien boek ik best een hotel voor erna :unsure:.

:unsure: ergens wil ik komen maar ik durf precies niet :unsure:
Alléé alléé, ik bijt nogtans niet hoor !

Maar ja, ik ben wel niet verzekerd voor schade of ongevallen, zie hier mijn rant :p
Dus bij deze, iedereen gewaarschuwd, kom niet af met jullie burberry bags of je ferrari waar dan een vlek op kras op is .
Ik ben nergens voor aansprakelijk! Dus bij deze :)
Zou wel straf zijn, heb nog nooit iets tegen gehad, maar kom...

Ik wil eventueel wel komen, maar weet nog niet of het past.
Ik eis wel dat op zijn minst @Wannez @Str8_6 en @Remake aanwezig zijn, anders ga ik me te marginaal voelen. En misschien boek ik best een hotel voor erna :unsure:.

Tja onze Remake heeft het schip echt wel definitief verlaten vrees ik :'(
Ik heb hem al PM gezonden, maar geen reactie.
Die andere 2 lijken wel te overhalen ;)

Ik kan! Indien er liefhebbers zijn, staat de cocktailbar verzorgen wel op mijn bucketlist (= lijst van activiteiten waarbij anderen een emmer nodig hebben).
Trump, welk hotel ligt wat in de buurt en biedt een late check-out aan? Of kan ik in je tuin een caravan kwijt?

Ik kan! Indien er liefhebbers zijn, staat de cocktailbar verzorgen wel op mijn bucketlist (= lijst van activiteiten waarbij anderen een emmer nodig hebben).
Trump, welk hotel ligt wat in de buurt en biedt een late check-out aan? Of kan ik in je tuin een caravan kwijt?
Voor een power-napke: :unsure:

Op 2 km hier vandaan heb je recreatiedomein Klein Strand.

Daar heb je een ibis hotel en holliday suites.

Nog dichterbij ook b & b de kastanjeboom en ik dacht de passant.

Kampeerwagen op mijn oprit zou nog gaan maar in mijn achtertuin er mee rijden zal niet gaan.
Wel eventueel tentje opzetten kan altijd natuurlijk. Heb ook een hangmat voor de liefhebbers. En in die 3zit buiten kan ook geslapen worden als iemand dat wil.

Voor een power-napke: :unsure:

Dat bestaat niet meer. Is nu te koop trouwens. Die eigenares sloeg door trouwens. 1 keer geweest en volgens haar was michel preudhomme en marc degryse onder haar vaste cliënten 😁 yeah right

Denk dat ze balthazar boma bedoelde.. 😆

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar het is perfect! Je vraagt aan elke (leuke) vrouw of ze hoorny is en indien ze raar kijkt, patat, cocktail! En anders … 🥳🍆🍑😎
Het is wel een leuk voorstel voor die cocktail bar, maar dan moeten we wel wat becijferen of we er dan wel geraken met 25 euro per persoon natuurlijk voor eten en drinken.

Tenzij we ons wat beperken qua aantal verschillende sterke drank flessen?
Stel maar wat voor welke sterke drank flessen je eigenlijk wenst.

Het is wel een leuk voorstel voor die cocktail bar, maar dan moeten we wel wat becijferen of we er dan wel geraken met 25 euro per persoon natuurlijk voor eten en drinken.

Ah ik dacht dat eigenlijk mee te brengen als soort van presentje voor uw gastvrijheid (tenzij het alsnog een volkstoeloop wordt, dan moet ik dat mss wat herbekijken 🤓)

Ah ik dacht dat eigenlijk mee te brengen als soort van presentje voor uw gastvrijheid (tenzij het alsnog een volkstoeloop wordt, dan moet ik dat mss wat herbekijken 🤓)
We zien idd wel nog met hoeveel we uiteindelijk gaan zijn. Nog 3 maanden te gaan voor de votes geteld worden 😜

Hoe zit dat met rechte 6 trouwens. Het blijft verdacht windstil...

Wannez zegt bucketlist dus die heeft dat budget ook wel.

Terug
Bovenaan