Stel je voor, op 12 augustus 15000 man in jabbekeRave underground party bij Trump! woooohooooooo!!!!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel je voor, op 12 augustus 15000 man in jabbekeRave underground party bij Trump! woooohooooooo!!!!!!
ergens wil ik komen maar ik durf precies niet
![]()
ViezerikGewoon in een doekje

Alléé alléé, ik bijt nogtans niet hoor !ergens wil ik komen maar ik durf precies niet
![]()

Voor een power-napke:Ik kan! Indien er liefhebbers zijn, staat de cocktailbar verzorgen wel op mijn bucketlist (= lijst van activiteiten waarbij anderen een emmer nodig hebben).
Trump, welk hotel ligt wat in de buurt en biedt een late check-out aan? Of kan ik in je tuin een caravan kwijt?
Ik zie dat ze me wellness hebbenVoor een power-napke:
Dibs op plaats in de caravan.Of kan ik in je tuin een caravan kwijt?
Moete de Valar Morghulis maken, dat is in een heuse hoorn!Ik kan! Indien er liefhebbers zijn, staat de cocktailbar verzorgen wel op mijn bucketlist (= lijst van activiteiten waarbij anderen een emmer nodig hebben).
Kom je dan van mijn hoorn proeven?Moete de Valar Morghulis maken, dat is in een heuse hoorn!

Dat bestaat niet meer. Is nu te koop trouwens. Die eigenares sloeg door trouwens. 1 keer geweest en volgens haar was michel preudhomme en marc degryse onder haar vaste cliëntenVoor een power-napke:
yeah right
Maar het is perfect! Je vraagt aan elke (leuke) vrouw of ze hoorny is en indien ze raar kijkt, patat, cocktail! En anders …Kom je dan van mijn hoorn proeven?![]()

Het is wel een leuk voorstel voor die cocktail bar, maar dan moeten we wel wat becijferen of we er dan wel geraken met 25 euro per persoon natuurlijk voor eten en drinken.Maar het is perfect! Je vraagt aan elke (leuke) vrouw of ze hoorny is en indien ze raar kijkt, patat, cocktail! En anders …![]()
Ah ik dacht dat eigenlijk mee te brengen als soort van presentje voor uw gastvrijheid (tenzij het alsnog een volkstoeloop wordt, dan moet ik dat mss wat herbekijkenHet is wel een leuk voorstel voor die cocktail bar, maar dan moeten we wel wat becijferen of we er dan wel geraken met 25 euro per persoon natuurlijk voor eten en drinken.
Tenzij we ons wat beperken qua aantal verschillende sterke drank flessen?
Stel maar wat voor welke sterke drank flessen je eigenlijk wenst.
)We zien idd wel nog met hoeveel we uiteindelijk gaan zijn. Nog 3 maanden te gaan voor de votes geteld wordenAh ik dacht dat eigenlijk mee te brengen als soort van presentje voor uw gastvrijheid (tenzij het alsnog een volkstoeloop wordt, dan moet ik dat mss wat herbekijken)

Wannez zegt bucketlist dus die heeft dat budget ook wel.Het is wel een leuk voorstel voor die cocktail bar, maar dan moeten we wel wat becijferen of we er dan wel geraken met 25 euro per persoon natuurlijk voor eten en drinken.
Tenzij we ons wat beperken qua aantal verschillende sterke drank flessen?
Stel maar wat voor welke sterke drank flessen je eigenlijk wenst.