Green Mamba
Well-known member
Zorg jij voor de nachttrein naar 'T stad?Klinkt alsof het nog gezellig kan worden... Misschien ga ik mijn stem nog wijzigen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zorg jij voor de nachttrein naar 'T stad?Klinkt alsof het nog gezellig kan worden... Misschien ga ik mijn stem nog wijzigen!
Nachttrein naar Limburg ja!Zorg jij voor de nachttrein naar 'T stad?
Lap, nog 1 die voor de charmes van schwannez is gevallen.Klinkt alsof het nog gezellig kan worden... Misschien ga ik mijn stem nog wijzigen!
Ik ben eerder benieuwd als mijn droom kloptLap, nog 1 die voor de charmes van schwannez is gevallen.

Ja hoorIk ben eerder benieuwd als mijn droom klopt![]()

Ik ben eerder benieuwd als mijn droom klopt![]()
Ik droom vaak heel intens en hele verhalen.
Verschillende dromen uit mijn kindertijd kan ik me nog steeds levendig voor de geest halen.
Af en toe kan ik ook heel erotisch dromen.
Wat ook wel leuk kan zijn.
Deze week nog een 'leuke' droom gehad:
Ik ben aan het werken en ik kom met de trein aan in Leuven op perron 1. Ik hoor tumult en zie paniek onder de mensen op het perron. Er is een dikke, grijze, valse pony die op het perron aan het rond galopperen is en mensen aanvalt. Ik zie een groepje kleuters staan maar die lopen gelukkig allemaal weg als ze de pony zien. Twee kleuters blijven staan en ik zie dat de pony aanstalten maakt om naar de kinderen te gaan, ik begin te lopen en één kindje strekt zijn armen naar me uit. Ik neem hem op om hem te beschermen, de pony is ondertussen bij ons en wil het kindje aanvallen, ik draai mijn rug naar de pony toe met het kindje in mijn armen om hem veilig te houden. De pony blijft proberen het kind aan te vallen en ik ren maar heen en weer op het perron met dat kind in mijn armen.
Opeens zie ik dat het ander kindje wat nog helemaal alleen op het perron staat mijn zoontje is. De pony ziet mijn kind ook staan en wilt er naar toe gaan. Ik kijk naar het kind wat ik aan het beschermen ben en het is de pestkop uit mijn zoon zijn klas die hem regelmatig pijn doet en pest.
Toen werd ik wakker.

Wel opletten als iemand u een hoorn wil geven!Klinkt alsof het nog gezellig kan worden... Misschien ga ik mijn stem nog wijzigen!

?Mogelijk gaat ge na de BBQ zelf zo’n brief krijgen. Tenzij ge de buren ook uitnodigt uiteraardZou nooit pakken hé. Wij trekken hier allemaal aan hetzelfde zeil hoor.
Die lawaaimaker kreeg opeens een brief in zijn bus, getekend door de hele straat, dat we het beu waren van zijn extravagante feestjes. En dat we verdere stappen gingen ondernemen, indien hij zijn levens stijl niet aanpaste.
Hij is het dan maar afgetrapt.

Daar moet je niet mee in zitten.Mogelijk gaat ge na de BBQ zelf zo’n brief krijgen. Tenzij ge de buren ook uitnodigt uiteraard![]()

Kan er niemand met mod powers of connecties tot mod powers vragen om @Remake dan per email te bereiken en vragen of hij wil komen?
Zijn mail adres moet hier toch gekend zijn..

Breng ze mee?Aww. Ben al op weekend met andere vriendjes dan![]()

Proficiat met de zwangerschap!Bovendien zal ik, jullie favoriete president, dan ook groot nieuws aankondigen.
.
.