BBQ @ mar-a-lago Palm beach Jabbeke 12/08/2023 -> inschrijven tot 04/07/23 (independence day)

Interesse in een forum meet op 12 augustus 2023??


  • Totaal aantal stemmers
    81
D

Deleted member 451

Guest
Aangezien ik geen rechten heb om het te posten in de "aankondigingen - mededelingen" sectie, dan maar hier.

Ik merkte dat er wel enige animo is om eens met forum leden samen te komen. Vandaar dat ik eens een voorstel lanceer, om te kijken of er voldoende animo is.

Zou dus op deze zaterdag eventueel laten door gaan, ben dan toch dit weekend alleen thuis.
Eventueel starten om 14.00 en dan de BBQ in gang steken rond 17.00 ? (ik hoop wel op wat helpende handen :p )
Ik zou een 4 tal stukken vlees voorzien (brochette, worst, kippenvleugel en ribbetjes). + groenten assortiment
Dranken a volonté uiteraard, en ik probeer dan wat in huis te halen wat iedereen het liefste drinkt. Al ga ik niet voor 1 iemand speciaal een hele fles rum kopen.
Ik dacht eerder aan gin tonics, witte wijn, aangevuld met jupiler en jullie lievelings bier. Frisdrank uiteraard ook.

Prijs zou zijn 25 euro per persoon, en voor de niet-eters of vegetariërs die zelf iets mee brengen voor op de bbq de helft: 12,5 euro.
Mensen met een actieve lidkaart van de G.O.P. of N.R.A of een abonnement op Breitbart mogen gratis en krijgen VIP access tot unlimited pussy grabben :p (als die laatsten al durven komen natuurlijk )

Voor mensen die met openbaar vervoer komen. Treinen van en naar Brugge rijden heel frequent, en van daar neem je dus een korte streek bus van 20 minuten tot Jabbeke (rijden ook tot middernacht) tot op 200 meter van mijn deur. Of carpool natuurlijk. (ik woon op 3 minuten van de afrit E40)

Ik zou dan op 6 augustus iedereen PM'en die wenst komen, met betaal gegevens, en dan kan je storten tot 9 augustus. op 10 augustus doe ik dan de inkopen aan de hand van de stortingen.
Wel alleen voor (actieve) forum leden hé. Geen partners, kinderen of huisdieren.


EDIT: Ik ben wel NIET in bezit van party tenten... Vandaar dat ik pas last minute (in begin van die week) zou rond PM'en met de betaal gegevens. Tegen dan moeten we al duidelijkheid hebben over het weer/neerslagkans. Indien slecht weer, kunnen we dan nog verzetten. Al hoop ik dat half augustus wel OK zal zijn natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er een reden dat je de poll anoniem hebt gemaakt? Ik denk dat mensen graag weten wie er zou komen van de mensen die ze kennen/leuk vinden/interessant vinden

(Ik ben zelf nog op reis die dag)
 
Is er een reden dat je de poll anoniem hebt gemaakt? Ik denk dat mensen graag weten wie er zou komen van de mensen die ze kennen/leuk vinden/interessant vinden

(Ik ben zelf nog op reis die dag)
Hmm nee mag gerust openbaar hoor, maar de enige opties die ik kreeg waren deze:
  • Allow voters to change their votes
  • Allow the results to be viewed without voting
  • Close this poll after:

Dusja, als een moderator dit zou kunnen aanpassen dat de poll results zichtbaar zijn: graag.

Of degene die zich JA hebben aangemeld, misschien ook hier een berichtje plaatsen met "ik ga". Dan kan iedereen het ook lezen in de comments ntauurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm nee mag gerust openbaar hoor, maar de enige opties die ik kreeg waren deze:
  • Allow voters to change their votes
  • Allow the results to be viewed without voting
  • Close this poll after:

Dusja, als een moderator dit zou kunnen aanpassen dat de poll results zichtbaar zijn: graag.

Of degene die zich JA hebben aangemeld, misschien ook hier een berichtje plaatsen met "ik ga". Dan kan iedereen het ook lezen in de comments ntauurlijk.
Votes achteraf bekend maken gaat niet. We kunnen wel de poll weghalen en een nieuwe toevoegen, waarbij votes dan wel vanaf het begin zichtbaar zijn. Ok als we de huidige poll dan vervangen met een nieuwe, en er opnieuw gestemd moet worden?
 
Votes achteraf bekend maken gaat niet. We kunnen wel de poll weghalen en een nieuwe toevoegen, waarbij votes dan wel vanaf het begin zichtbaar zijn. Ok als we de huidige poll dan vervangen met een nieuwe, en er opnieuw gestemd moet worden?
jep!

Dus mensen, opnieuw stemmen aub.
 
We zijn ondertussen 3 maand verder,
en what 's more important: we zijn ondertussen 3 maand before date!

Ziet iedereen het nog zitten? :laugh: :woohoo:
Nog steeds iedereen welkom trouwens, voor mensen die alsnog zouden willen afkomen .

Ondertussen een extra 2ehands frigo op de kop kunnen tikken, om te vullen met lekkernijen.
zal wel van pas komen :)

 
We zijn ondertussen 3 maand verder,
en what 's more important: we zijn ondertussen 3 maand before date!

Ziet iedereen het nog zitten? :laugh: :woohoo:
Nog steeds iedereen welkom trouwens, voor mensen die alsnog zouden willen afkomen .

Ondertussen een extra 2ehands frigo op de kop kunnen tikken, om te vullen met lekkernijen.
zal wel van pas komen :)


Alleen al voor die sticker op uw koelkast kom ik.
 
Terug
Bovenaan