Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet goed mikken, maar het kan dus: Als uw hoogzwangere vrouw tijdens een vlucht over het Amerikaanse luchtruim bevalt dan krijgt die baby automatisch het staatsburgerschap, zelfs als die vlucht niet vertrekt of landt in de USA. Go for it @TRUMP!Zijn kleine gaat subtiel geboren worden in de VS.
SameHoe zit het nu juist met eventueel mogelijkheid tot blijven slapen (desnoods in een tent in den hof ofzo he mij allemaal goed, kan er zelf één meepakken).
SameJabbeke is 150 km ofzo van bij mij thuis, als ik dat doe is t niet om de hele avond cola te drinken en dan terug naar huis te karren.
Ik doe dat waarschijnlijk. Tent is ook een optie. Caravan Wannez is ook een optie.Of is er effectief volk dat een hotelkamer gaat boeken?
.Die zou nie blij zijn:Adoptie dan
Zo een modelleke:
![]()
Nee ik heb schrik dat ik per ongeluk op de kat haar staart trap en dan een fluim in mijn gezicht krijg. (Niet van de kat)@Vrouwtje Theelepel, gij haakt ook aan?
Waren dat allemaal voorwaarden die uw vrouw stelde?Trump, ik bevestig, op voorwaarde dat @Wannez, @arevee en @Green Mamba ook effectief afkomen.
En als @Str8_6, @nestorius en godbetert @Remake ook zouden komen ben ik helemaal gelukkig. En uiteraard @Tomski om aan de BBQ te staan.
En @Mulan, die moet ik eens in het echt zien!!!

Dat is uiteraard een risico dat wij allemaal nemenNee ik heb schrik dat ik per ongeluk op de kat haar staart trap en dan een fluim in mijn gezicht krijg. (Niet van de kat)

YupWaren dat allemaal voorwaarden die uw vrouw stelde?![]()