BBQ @ mar-a-lago Palm beach Jabbeke 12/08/2023 -> inschrijven tot 04/07/23 (independence day)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

Interesse in een forum meet op 12 augustus 2023??

• Totaal aantal stemmers
    81
Zijn kleine gaat subtiel geboren worden in de VS.
Ge moet goed mikken, maar het kan dus: Als uw hoogzwangere vrouw tijdens een vlucht over het Amerikaanse luchtruim bevalt dan krijgt die baby automatisch het staatsburgerschap, zelfs als die vlucht niet vertrekt of landt in de USA. Go for it @TRUMP!

pooh-piglet-new-baby-girl-congratulations-m251x9tkecfxn4g6.gif

Amaai zeg, 1,5maand op voorhand bevestigen voor ne bbq, gij vraagt ook wel veel van een ongeplande-snul-met-kinderen zoals mezelf @TRUMP.
Ik heb de vrouw zonet even gevraagd om te dubbelchecken of het kan, dan bevestig ik.

Hoe zit het nu juist met eventueel mogelijkheid tot blijven slapen (desnoods in een tent in den hof ofzo he mij allemaal goed, kan er zelf één meepakken).
Same
Jabbeke is 150 km ofzo van bij mij thuis, als ik dat doe is t niet om de hele avond cola te drinken en dan terug naar huis te karren :p .
Same
Of is er effectief volk dat een hotelkamer gaat boeken?
Ik doe dat waarschijnlijk. Tent is ook een optie. Caravan Wannez is ook een optie.
Vanwaar moet gij komen? We kunnen carpoolen met ons 3, want geen van ons gaat terugrijden de avond zelf :shutup:.

Kzie het al voor mij de reveal:

Tenten zijn zeker mogelijk.

B and b zaken zijn er wel dichtbij. Maar is 100 euro per nacht wel.
Misschien zijn hier enkele zelfstandigen waarbij je kan regelen om op hun naam te zetten en in te brengen?

@Lint alhoewel het me een gezellige bende lijkt en het risico er is dat het een feestje gaat worden waar ze nog lang over gaan praten waardoor ik er zeker bij zou willen zijn moet ik helaas passen door een eerdere uitnodiging voor een ander feestje waar ik niet onderuit kan. 🤷
Foto's en filmpjes mogen gerust wel doorgestuurd worden de avond zelf.

Terug
Bovenaan