Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat de open beta gewoon verder waar je gebleven bent volgend weekend?
Heb niet zoveel kunnen spelen als ik wou (perfect weer voor een vervelend klusje geweest), maar volgend weekend heb ik wat meer tijd. Zou graag nog wat challenges voltooien.

Westie heeft zo wat dezelfde bevindingen als Jackfrags (beide populaire BF streamers).
^^ oa unbalanced breaktrough modes
.... en de nood aan wat grotere large CQ maps (zoals oa Operation Firestorm).
Een server browser in de main game zie ik niet echt komen. Met 100 000den spelers is het goedkoper match making portaal (auto regio of per regio) servers te gebruiken die je op een aantal game servers gooien. Ipv servers te draaien die 12 uur per dag niets staan doen. Zo gaat dat in Fortnite, Apex, Warzone ... Spijtig wel natuurlijk. In Apex kan je de game modes wel op voorhand kiezen, das al veel.
Ik hoop dus dat de grotere all out warfare modes gescheiden zijn van de kleinere infantry modes via het menu en de match making op zijn minst.
Ik zag ook al dat er reeds 330k cheaters banned zijn in een andere video. Een mens denkt, welke loser gaat nu cheaten in een open beta? Anders zijn er mensen die de game willen schaden zeker. Dat belooft voor de free to play Batlle Royal.
Idd, betaaloptie voor custom servers, en probleem opgelost als het hem om geld en server infrastructuur draait.Ze kunnen zoals iracing doen, als je zelf wil hosten kost dat 54c/uur. Een server opspinnen is een kwestie van minuten en ze kunnen we nog wat aan verdienen.
Ze kunnen zoals iracing doen, als je zelf wil hosten kost dat 54c/uur. Een server opspinnen is een kwestie van minuten en ze kunnen we nog wat aan verdienen.
Idd, betaaloptie voor custom servers, en probleem opgelost als het hem om geld en server infrastructuur draait.
Hybride oplossing dan, zowel match making als een browser (BF1 had dat blijkbaar)
Sowieso ging dat vroeger zo bij veel MP FPS games. Je huurt zelf server hosting, en draait daar dan zelf uw game server op. Omwille micro transactions en gans het nieuw verdienmodel wil m'n totale controle over de servers. Nu mag je voor een main game van 70€ wel al eens iets extra krijgen.
Crossplay en hoge spelersaantallen zullen er wel veel met te zien hebben. Gebruiksgemak ook voor veel casual players.
De BF6 matchmaker zou wel console players prioritair bij elkaar zetten.
Een BF3 piekte misschien op 30k spelers op een avond. Fortnite gaat soms naar een miljoen of meer piek per dag.
BF3 en 4 hadden idd ranked en unranked(custom settings) servers.
Heb je jammer genoeg wel gelijk in. Vaak spelen hun bèta versies tien keer beter dan wanneer het echt uitkomt.
Moet ook wel zeggen dat ik absoluut amuseer in de beta maar ik ben ook nog wantrouwig voor het eindproduct en al zeker om die te preorderen.
De game gaat wel in huis komen maar zeker niet op release. Heb voorlopig nog voldoende andere zaken te doen op PS5.
Ik bekijk wel wat streams vooraleer ik die toch zou kopen .
Hoezo? Hier nog maar 1 keer gespeeld maar ging best gelijk op tijdens mijn ronde.Die nieuwe map is echt wel het grootste stuk stront dat ze ooit verzonnen hebben.
Veel te klein, alles op een zakdoek. Speelt totaal niet aangenaam.Hoezo? Hier nog maar 1 keer gespeeld maar ging best gelijk op tijdens mijn ronde.
Moet het nog wat meer testen dan. Sowieso veel te weinig maps maar daar ga ik niet over klagen in een beta natuurlijk. Ik hoop dat dat in orde komt bij release. Ik ben ook wel meer benieuwd naar de grotere maps en hoe deze spelen. ik wil jets en heli's testenVeel te klein, alles op een zakdoek. Speelt totaal niet aangenaam.