Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scorebord is dat er niet meer? Touchpad was dat toch vroeger![]()
.Start/options knop inhouden is dat volgens mij met controller.Scorebord is dat er niet meer? Touchpad was dat toch vroeger![]()
Kan je op PC de FPS zien? Ik vind dat nergens.
FPS cap zit toch gewoon in de settings?Je kan je FPS uitlezen op verschillende manieren (op PC):
Via BF6 Beta (nog niet zelf getest)
Ga naar settings (tandwiel) --> Graphics --> Advanced --> Performence Overlay
Of via console command PerfOverlay.DrawFps 1 (open console en typ dit in)
Of via launch argument -PerfOverlay.DrawFps 1 (via je launcher (ea app of steam) naar de game propertys gaan en dat daar toevoegen)
Of via user.cfg (in de root install folder dit bestand aanmaken en daarin PerfOverlay.DrawFps 1 zetten)
Via NVIDIA Overlay
Open de NVIDIA Overlay (default alt+z) --> settings (tandwiel) --> HUD Layout
Kan zijn dat het ook anders is als je al ingame bent, dan show statistics aan zetten (in tab statistics) en evt alt+r induwen om het te activeren.
Via AfterBurner / Rivatuner
Moet je ergens in settings ingame overlay inschakelen.
Weet dat dit werkt, maar heb het zelf niet geinstallerd staan dus kan niet zeggen waar je moet kijken of op wat je moet klikken.
---
Zelf zoek ik een manier om de game FPS te beperken... Gaat momenteel ruim over het maximum wat mijn monitor aankan. In oudere BF games kon je bijvoorbeeld gametime.maxvariablefps 120 gebruiken. Maar BF6 erkend dit niet meer. Ik zie ook niet direct iets anders die hetzelfde zou kunnen. Heb dan maar via de NVIDIA driver een cap ingesteld, maar zou mooier zijn dat dit gewoon ingame kan en gemakkelijk aanpasbaar is wanneer nodig.
Je kan je FPS uitlezen op verschillende manieren (op PC):
Via BF6 Beta (nog niet zelf getest)
Ga naar settings (tandwiel) --> Graphics --> Advanced --> Performence Overlay
Of via console command PerfOverlay.DrawFps 1 (open console en typ dit in)
Of via launch argument -PerfOverlay.DrawFps 1 (via je launcher (ea app of steam) naar de game propertys gaan en dat daar toevoegen)
Of via user.cfg (in de root install folder dit bestand aanmaken en daarin PerfOverlay.DrawFps 1 zetten)
Via NVIDIA Overlay
Open de NVIDIA Overlay (default alt+z) --> settings (tandwiel) --> HUD Layout
Kan zijn dat het ook anders is als je al ingame bent, dan show statistics aan zetten (in tab statistics) en evt alt+r induwen om het te activeren.
Via AfterBurner / Rivatuner
Moet je ergens in settings ingame overlay inschakelen.
Weet dat dit werkt, maar heb het zelf niet geinstallerd staan dus kan niet zeggen waar je moet kijken of op wat je moet klikken.
---
Zelf zoek ik een manier om de game FPS te beperken... Gaat momenteel ruim over het maximum wat mijn monitor aankan. In oudere BF games kon je bijvoorbeeld gametime.maxvariablefps 120 gebruiken. Maar BF6 erkend dit niet meer. Ik zie ook niet direct iets anders die hetzelfde zou kunnen. Heb dan maar via de NVIDIA driver een cap ingesteld, maar zou mooier zijn dat dit gewoon ingame kan en gemakkelijk aanpasbaar is wanneer nodig.
.
.Er is optie voor je max FPS in stellen.Zelf zoek ik een manier om de game FPS te beperken... Gaat momenteel ruim over het maximum wat mijn monitor aankan. In oudere BF games kon je bijvoorbeeld gametime.maxvariablefps 120 gebruiken. Maar BF6 erkend dit niet meer. Ik zie ook niet direct iets anders die hetzelfde zou kunnen. Heb dan maar via de NVIDIA driver een cap ingesteld, maar zou mooier zijn dat dit gewoon ingame kan en gemakkelijk aanpasbaar is wanneer nodig.
Heb je jammer genoeg wel gelijk in. Vaak spelen hun bèta versies tien keer beter dan wanneer het echt uitkomt.Op de goede weg maar zeker geen pre-order hier. EA valt niet te betrouwen.