Battlefield 6

Eerste bevindingen toch positief.

- game voelt nu al vrij balanced aan, je hebt wel het gevoel dat je een fair shot hebt in battles
- voertuigen niet OP maar toch sterk genoeg om verschil te maken
- de close combat maps zijn nice en mooi gemaakt
- destruction is zalig en toch een serieuze stap vooruit ten opzichte van de vorige BF's
- mechanics/sound etc. voelen allemaal goed aan
- voertuigen die niet (altijd) meer auto repairen
- het spawen in conquest lijkt ook op betere plaatsen te gebeuren, niet meer midden in de fights zoals in BF2042 wel vaak voorviel
- team lijkt ook echt meer moeite te doen om te reviven

Minpuntjes:
- Snipers lijken meer impact te hebben in close combat dan vanop afstand.
- Die ene map is een sniper fest, zou best een limiet op mogen staan per team
- Nog wat bugs (bv zwevende objecten nadat iets ingestort is), maar eigenlijk niks game breaking gehad (behalve 1 keer door de map gewarpt)
- Niemand lijkt ammo crates bij zich te hebben?
Destruction is veel te zwart/wit lees ik overal. Ofwel gebouw staande ofwel helemaal kapot. Geen tussenstappen..

Eerste bevindingen toch positief.

- game voelt nu al vrij balanced aan, je hebt wel het gevoel dat je een fair shot hebt in battles
- voertuigen niet OP maar toch sterk genoeg om verschil te maken
- de close combat maps zijn nice en mooi gemaakt
- destruction is zalig en toch een serieuze stap vooruit ten opzichte van de vorige BF's
- mechanics/sound etc. voelen allemaal goed aan
- voertuigen die niet (altijd) meer auto repairen
- het spawen in conquest lijkt ook op betere plaatsen te gebeuren, niet meer midden in de fights zoals in BF2042 wel vaak voorviel
- team lijkt ook echt meer moeite te doen om te reviven

Minpuntjes:
- Snipers lijken meer impact te hebben in close combat dan vanop afstand.
- Die ene map is een sniper fest, zou best een limiet op mogen staan per team
- Nog wat bugs (bv zwevende objecten nadat iets ingestort is), maar eigenlijk niks game breaking gehad (behalve 1 keer door de map gewarpt)
- Niemand lijkt ammo crates bij zich te hebben?
Ammo en medic zijn nu samen in 1 supply crate he.

2nd dual boot linux staat aan in bios, maar als ik in windows kijk staat secure boot af.

Ik heb op de 2de PC dat aan moeten zetten (enkel windows) en dat werkte daarna gewoon.

Op mijn PC werkt de dual boot nietmeer goed (2 keer windows 11) na het installeren van battlefield.

Ik kom nu automatisch terecht in de gaming windows 11. Als ik eerst na bios ga, dan krijg ik wel dual OS scherm. Heel vaag en wel ruk. Had het liever andersom gehad, want meestal zit ik in de ‘iracing’ windows 11.

Heb verder mijn pedalen moeten afkoppelen omdat mijn aim altijd naar beneden ging. Toch nog wat mankementen aan.

Maar het spel speelt goed weg, draait eigenlijk vlot (4k @ ultra; maar performance mode). Als ze het nog war oppoetsen en de cheaters eraf kunnen houden wil ik het wel kopen.

Mijn eerste indrukken zijn toch wel goed.
Geen idee of het al live is voor iedereen maar moest iemand nog een key willen: 4VLX-2ABD-AHMD-RDGP

Mijn eerste half uurtje gespeeld, voelt een beetje sluggish vind ik, al kan dat ook liggen aan mijn scherm, das 14 jaar oud nu en je voelt de input lag wel :laugh:

voor de mensen die het via de AE app hebben, zet de ae overlay aan en je hebt een heel pak meer performance.
als je dat uitstaan hebt word je gpu maar voor 50% benut.

Nog een game of 4 gespeeld. Op zich speelt het goed maar waarom die fucking matchmaking. Ik heb daar zo hard een hekel aan. Waarom kan ik niet gewoon een server kiezen die ik wil zoals in BF3? Of kijk ik daar over?

Nog een game of 4 gespeeld. Op zich speelt het goed maar waarom die fucking matchmaking. Ik heb daar zo hard een hekel aan. Waarom kan ik niet gewoon een server kiezen die ik wil zoals in BF3? Of kijk ik daar over?
Verschrikkelijk idd maar zijn er tegenwoordig nog games waar ge eigen server kunt kiezen?

Terug
Bovenaan