Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sounds legit.Altijd het gevoel dat het doelpubliek een bende 14-jarigen is.

Blink leren kennen toen ik een veertienjarige was, haha. Ik denk zelfs dat First Date van Blink mijn eerste rocksingle was dat ik kocht, nauw gevolgd door Party Hard van Andrew W.K. Het heeft echt wel een stevige impact gehad op mijn puberteit, anders had ik een extra stem aan Nirvan gegeven.Blink is niet mijn ding. Altijd het gevoel dat het doelpubliek een bende 14-jarigen is. Nirvana vind ik op sommige momenten echt een zagestem hebben, zoals hier aan het begin, maar eenmaal hij wat poeier zet, is hij best te pruimen.
Blink-182 - Adam's Song 4
Nirvana - Lounge Act 14
'I Miss you' is ook eentje die ik altijd goed heb gevonden.Stay Together For The Kids is het enige goede Blink nummer imo.
Zo saai vind ik dat nummer van Blink toch niet, het is een melancholisch nummer met mooie herhaaldelijke opbouw naar de chorus toe die toch wel binnenkomt. Bij mij toch. Het nummer van Nirvana is wel straf en de band straalt ook wel een pak meer nineties uit dan Blink en geen probleem om daarvan te verliezen.
Nvdr: ik zou m.i. volgende er ook nog durven bijsleuren:
Alive, Creep, You Oughta Know, Suds & Soda, Nobody's Wife, Don't Speak, Firestarter, Rhythm Is a Dancer, God Is a DJ, Red Right Hand, Not an Addict, Mia, Still Got the Blues (For You), Delia's Gone - Redemption (American Recordings), One Love, Blue Lines, Unfinished Sympathy, Losing My Religion, Shiny Happy People, To Bring You My Love, Down by the Water.