Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

Enkel de onsportieve was niet correct in mijn ogen. Voor de rest is het vooral Team USA die zwak acteren deze match. Met Curry als exponent daarvan.
Curry inderdaad echt dramatisch. Vandegoor kan niet zwijgen over de boys hun lijf precies. :unsure:

Wat is er onnozeler?
Die onsportieve fouten bv. ;)

En die ongelofelijk belachelijke pijl. Ik heb die nog weten ingevoerd worden als ik nog baskette, wat is er in godsnaam mis met een sprongbal.
Dat dat nog altijd bestaat vind ik waanzin.

Bestaat defensie 3 seconden al in Europa eigenlijk?

Servië - Zuid-Soedan zou wel eens spannend kunnen worden

Als LeBron ruikt dat hij zijn legacy nog wat sterker kan maken, kan hij altijd nog net iets meer en is zijn motivatie uitzinnig. Juist hetzelfde als met het in-season tournament afgelopen seizoen.

Is het voor ons het beste als Duitsland wint van Japan?
Denk het niet, dan zal het sowieso voor de derde plek zijn. Als Japan wint (met een klein verschil idealiter) en wij winnen van Japan dan kunnen we nog tweede worden, er ook vanuitgaand dat de VS alles wint natuurlijk.

Die waterkans op de 2e plek mogen we dus vergeten. Enkel beste 3e worden is nu nog een optie. Dus liefst met een zo klein mogelijk verschil verliezen van USA, en dan uitpakken tegen Japan...

Jammer dat de grote namen bij USA een slechte dag hadden gisteren, maar wat een match. Geluk gehad deze live in het stadium te zien (net zoals Servie-Puerto rico, hoewel da minder geluk was).
Was echt nice.
Voelde continue als een match dat maar 5punten verschil was ondanks dat SSD, 20 punten achterstonden.
In tegenstelling tot puerto rico, dat na eerste quarter al de handdoek in de ring gooide.

Servie-Zuid Soedan kan spannende match worden. Ik zou niet zomaar Servië als de grote winnaar durven uitroepen.
Zuid Soedan blijft geven, hebben lange wingspans, en gaan ervoor.

1000020149.jpg

Voor wie ook in Lille is: Wij zijn redelijk herkenbaar :)

Natuurlijk wel moeilijk om met 2.5 scoorders tegen de VS dit te kunnen volhouden + nog eens het verschil in reboundkracht.

Natuurlijk wel moeilijk om met 2.5 scoorders tegen de VS dit te kunnen volhouden + nog eens het verschil in reboundkracht.
Het rebounden is inderdaad wel een groot verschil en is een probleem, VS zit aan 38 rebounds tegenover wij 16 en heeft evenveel offensieve rebounds als wij defensieve momenteel...

Als we toch doorgaan en nog eens tegen Amerika moeten en het is na de 7-kamp mss Thiam inbrengen? Die is groot en kan hoog springen :unsure:

Ik heb nu al een paar wedstrijden van de Cats gevolgd, maar ik zie toch niet echt waarover iedereen altijd spreekt dat het zo'n ongelofelijke ploeg is. Missen heel veel, geen/zeer weinig driepunters, ...

Terug
Bovenaan