Verdraai anders mijn woorden.
1 of 5 sms’en = geen stalking.
Bij deze terug efkes verwijzen naar je gebrek aan kennis over de zaak en de vraag om je in te lezen en niet meer te verstoppen achter onwetendheid.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdraai anders mijn woorden.
Want honderden sms'en sturen en stalking is de enige manier om avances te maken? Ongetwijfeld één die werkt ook? Wat about "hé, ik vind u een toffe, goesting om enen te gaan drinken?"Dood aan alle pogingen tot avances dan maar?
het gaat over 100en SMSen, ongevraagd aan de voordeur verschijnen, ...Verdraai anders mijn woorden.
Het eerste waar ik aan dacht is dat BDP misschien het vooruitzicht ondraagbaar vindt om de rest van z'n leven op deze manier door te brengen. Het is moeilijk om daarmee om te gaan. De juridische zaak is nu toch al een tijdje geleden. Misschien domineert nu vooral het psychologische. Met al de aandacht die gaat naar BV's, en zeker met de aandacht die hij gekend heeft, zal hij er z'n hele leven aan worden herinnerd, ook als hij de rest van z'n leven buiten de luwte zal doorbrengen.
Komaan, wil je het fout interpreteren wat ik schrijf? Ik moet continu herhalen…Bij deze terug efkes verwijzen naar je gebrek aan kennis over de zaak en de vraag om je in te lezen en niet meer te verstoppen achter onwetendheid.
Maar ik wéét het. Lees dan ook m’n antwoorden.het gaat over 100en SMSen, ongevraagd aan de voordeur verschijnen, ...
Komaan, wil je het fout interpreteren wat ik schrijf? Ik moet continu herhalen…
De Pauw heeft veel te veel sms’en gestuurd. Daar heb ik letterlijk toegeven dat ik beter niet in een emotie had gereageerd.
Ik zeg gewoon: 5 sms’en = geen stalking.
Nooit. Hoe vulgair je taalgebruik ook is. Geen enkele mens zou gestraft mogen worden voor stalking na het sturen van 5 sms’en.
waar blijf jij die 5 halen? Het gaat letterlijk bewezen over 100en SMSen.Komaan, wil je het fout interpreteren wat ik schrijf? Ik moet continu herhalen…
De Pauw heeft veel te veel sms’en gestuurd. Daar heb ik letterlijk toegeven dat ik beter niet in een emotie had gereageerd.
Ik zeg gewoon: 5 sms’en = geen stalking.
Nooit. Hoe vulgair je taalgebruik ook is. Geen enkele mens zou gestraft mogen worden voor stalking na het sturen van 5 sms’en.
Dit dus...Kan eigenlijk niet geloven dat de hele discussie over de aard van de stalking en het grensoverschrijdend gedrag hier aan het herbeginnen is.
Hier waren we toch echt al voorbij?
waar blijf jij die 5 halen? Het gaat letterlijk bewezen over 100en SMSen.
Nog ene keer.
Ik weet dat er meer dan 100 sms’en gestuurd zijn.
Ik zeg dat 5 sms’en nooit stalking kan zijn. Dat is een stelling. Een mening.
Hier kon evengoed staan dat blauw een primaire kleur is.
Ik zeg NIET dat BDP maar 5 sms’en gestuurd heeft.
En 1 grensoverschrijdende sms, moet dat bestraft worden? Open vraag.Er is niemand die zegt dat 5 sms'en stalking is (al kan de inhoud van zelfs 1 sms grensoverschrijdend zijn), dus je bent een beetje tegen jezelf aan het discussiëren.
Kijk, ik ben een erg grote fan van BDP als televisiemaker, maar wat betreft de ergste daden op zijn kerfstok vind ik heel weinig verantwoording. Het gaat wel verder dan het basis vieze wereldje van media waar effectief de coke weelderig ronddwarrelt en waar oudere mediapersoonlijkheden inderdaad elk weekend in The Villa 17- tot 23-jarigen coke voederen alsof het pap is, in de hoop om ze daarna eens een paar keer af te kunnen rijden. Dat is op zich al verachtelijk, maar BDP heeft bepaalde vrouwen echt wel eenzijdig belaagd op compleet disproportionele wijze. Thuis opduiken bij mensen in het holst van de nacht enzovoort, honderden berichten sturen.Er is van hem een voorbeeld gemaakt, maar er gaat niks veranderen uiteraard. Hetero mannen blijven hetero mannen en lopen achter jonge vagina's. De ene neemt daarin al meer risico dan de andere. Anekdotisch uiteraard maar al zeker in de culturele sector waar drank en wit poeder niet weg te denken vallen on the job en naast de job.
Als vrouw moet je heel kordaat zijn. Duidelijk aangeven waar de lijn ligt, zonder 0 ruimte te laten voor interpretatie. Vind ik tenminste.
Ok. Geen stalking goed, hoe noemen we het dan als de andere die kordate lijn negeert?Ik zeg gewoon: 5 sms’en = geen stalking.
Het kwam terug op ik die vind dat vrouwen hun lijn zelf ook moeten aangeven.Maar waarom zei je dat dan? Er is niemand die het tegendeel beweert.
En als je terug tracet waarop je dat antwoordde en waarrond de discussie ging dan ging het rechtstreeks over de stalking en de impact.
Nog ene keer.
Ik weet dat er meer dan 100 sms’en gestuurd zijn.
Ik zeg dat 5 sms’en nooit stalking kan zijn. Dat is een stelling. Een mening.
Hier kon evengoed staan dat blauw een primaire kleur is.
Ik zeg NIET dat BDP maar 5 sms’en gestuurd heeft.
Wat versta je onder "bestraft"? gerechtelijk, nee?En 1 grensoverschrijdende sms, moet dat bestraft worden? Open vraag.
Iemand sms’en en blijven sms’en die niet 1 keer aangeeft dat ze daar niet mee akkoord gaat is voor mij nooit stalking.Ok. Geen stalking goed, hoe noemen we het dan als de andere die kordate lijn negeert?
En hoeveel sms-jes na die lijn zijn nog OK? Van welk aantal wordt het voor u wel problematisch?
Het kwam terug op ik die vind dat vrouwen hun lijn zelf ook moeten aangeven.