RidderBauknecht
Well-known member
Jij gist, ja. Bart De Pauw is echter veroordeeld voor een deel van zijn daden in een rechtbank, dus het lijkt mij wel dat die dat uitgespit hebben en we jouw gegis achterwege kunnen laten. En het is nu niet zo dat die mens geen geld had om een fatsoenlijk juridisch team rond zich te hebben.Ja maar was het van in den beginne al niet geapprecieerd ? Of deden er in het begin eerst een paar mee met het geflirt ? Je zou toch denken van wel . Mss daarom dat BDP zo in zijn gat gebeten is/was , omdat enkelen mss plots heel gedraait waren . Ik gis maar he. Het lijkt me menselijk .
Enfin, je zegt eerst dat je je niet gaat uitspreken en dan kom je af met een statement over een van de slachtoffers dat enkel en alleen in jouw hoofd ontstaan is, en nu ben je weer aan het 'gissen' en alluderen dat de vrouwen misschien mee deden, 'want je zou toch denken van wel'. En dan nog: zelfs al deden die in het begin mee, als iemand 'stop' zegt (meerdere keren) dan moet je toch stoppen?
Lijkt mij toch dat jij je net wel uitspreekt hoor. Het is niet omdat je dat op een 'cloak and dagger' manier doet dat het niet doorschemert.