Ik kom wel eens in contact met mensen buiten het forum ja. Of er nu veel mensen rondlopen met gedachten zoals jij, dat boeit me eerlijk gezegd heel weinig. Altijd lullen over hoe je je eigen mening niet mag verkondigen, maar o wee als iemand iets post dat tegen jouw gedachtengang ingaat. Dus ja, mijn mening is dat dit soort reacties richting de slachtoffers absoluut verachtelijk zijn.
Stuitend ook hoe je nog steeds niet kan uitspreken dat De Pauw iets fout heeft gedaan richting die vrouwen, want het is blijkbaar niet de fout van De Pauw, maar wel van de wet die niet goed zit voor jou.
De vrouwen wouden géén proces, dat weet je ondertussen al goed genoeg. Ze wouden ook niet zijn ontslag. Ze wouden niet meer gestalkt en lastig gevallen worden. Het is De Pauw die op dat moment er voor gekozen heeft om frontaal de aanval in te zetten.
Zonder hun reactie, werden ze nu misschien nog steeds gestalkt. Maakte hij nu allicht nog nieuwe slachtoffers. Dat is hetgeen jij hier voor pleit en wil bewerkstelligen hé, met je andere visie.