wie zegt er dat?In tegenstelling tot de slachtoffers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie zegt er dat?In tegenstelling tot de slachtoffers?
Da's toch ook maar een aanname van jou? Had Bart de Pauw dat intern afgehandeld dan had er misschien hier en daar een rioolkrantje iets over geschreven met veel 'van horen zeggens', maar dan is het toch niet zo gek om te stellen dat het veel en veel minder publiek was uitgevochten geweest? Hij kwam letterlijk met een video naar buiten waarin hij aan heel de wereld verkondigde wat er aan het gebeuren was, wie gaat er dan publiek? Als ik het me goed herinner was het trouwens net de wens van de slachtoffers om dat juist niet te doen, dus ik kan me echt wel voorstellen dat de VRT maar wat graag dat putje zelf had afgedekt, kijkende naar de marktwaarde van die man.Je kan toch niet ernstig stellen dat hetzelfde mediacircus niet op gang zou zijn gekomen moest BDP die ene video niet gelanceerd hebben. Misschien was de tijdslijn dan wat anders geweest maar dat zal dan wel alles zijn denk ik.
Dat weet ik toch zo niet. De slachtoffers wouden er noch een publiek noch een juridisch proces van maken. Ik ben er toch van overtuigd dat zonder die video het mediacircus een stuk minder had geweest.Je kan toch niet ernstig stellen dat hetzelfde mediacircus niet op gang zou zijn gekomen moest BDP die ene video niet gelanceerd hebben. Misschien was de tijdslijn dan wat anders geweest maar dat zal dan wel alles zijn denk ik.
waarom zou het niet over de slachtoffers mogen gaan? ik denk dat er toch ook een paar met dezelfde vragen zullen zitten, nu. "wat als ik niets gezegd had?"
Eerlijk? Het was mijn eerste gedachte.Naar de slachtoffers gaat (hopelijk) niemand wijzen. Maar er gaat wellicht wel opnieuw een discussie op gang komen omtrent de rol van de media, cancelcultuur etc.
Goh ja dit is het equivalent van "als je het uitmaakt met mij dan doe ik me iets aan!".Zou gaan om een zelfmoordpoging![]()
Bart De Pauw terug thuis na zelfmoordpoging: “Bart zat de laatste tijd heel diep”
Televisiemaker Bart De Pauw (54) is dinsdag terug thuis nadat hij eerder op de dag met spoed werd afgevoerd na een zelfmoordpoging. “Bart zat de laatste tijd heel diep”, zegt zijn vrouw Ines De Vos aan de redactie van HLN.www.hln.be
![]()
Zeg eens gewoon wat je wilt zeggen of post niet. Wat zijn we nu met een post als deze zeg. Ik begin dat echt wel beu te worden, dat soort zever. En tegenwind krijgen of te horen krijgen dat mensen het niet eens zijn met je mening is trouwens niet hetzelfde als 'het mag niet'. Dat heet vrije meningsuiting.Eerlijk? Het was mijn eerste gedachte.
Het is hoe ik in mekaar zit. Als ik de eerste gedachte die in mij opkwam bij het lezen van de titel hier post, heb ik minstens infractions en waarschijnlijk een ban vast.
En ik ken absoluut meer dan 1 iemand die het met me eens is, alleen mag dat hier op het forum niet (al in heel veel discussies gezien).
Ik denk dat zij in deze inderdaad opnieuw slachtoffer zijn. Niet alleen omwille van de verachtelijke reacties van sommigen, die de schuld van deze zelfmoordpoging bij hen leggen;
Maar zelfs in uw eigen redenering volgt het allemaal uit 1. Het is inderdaad zoals met Stevaert, crapuul met een te groot ego dat er niet tegen kan dat ze tegen de lamp lopen.Dit is exact wat ik dus bedoelde. Het is ‘verachtelijk’.
Beyondgaming zal niks anders tolereren.
Ik vraag me wél af of jullie eigenlijk in contact komen met de mainstream bevolking. Zo de bevolking, doorsnee, die je tegenkomt als je pakweg op de Meir de eerste 100 mensen tegenkomt. Want daar zitten er zeker tussen die exact dit gaan zeggen/doen. Of wordt hier enkel onder elkaar gediscussieerd?
Maar dus ‘verachtelijk’.
Ik ben een enorm simplistisch wezen, maar ik zie wel oorzaak-verband.
De Pauw doet dingen die (volgens de wet) niet kunnen.
De vrouwen willen een proces
De Pauw verliest dit
De Pauw onderneemt een zelfmoordpoging.
Zeg me nu dat 4 er gekomen was zonder 1, of zonder 2.
De vrouwen wilde geen proces...De vrouwen willen een proces
Eerlijk? Het was mijn eerste gedachte.
Het is hoe ik in mekaar zit. Als ik de eerste gedachte die in mij opkwam bij het lezen van de titel hier post, heb ik minstens infractions en waarschijnlijk een ban vast.
En ik ken absoluut meer dan 1 iemand die het met me eens is, alleen mag dat hier op het forum niet (al in heel veel discussies gezien).
Ik ben een enorm simplistisch wezen
2 - De vrouwen wilden geen proces, dat was Bart de Pauw zelf. Daar gaat je theorie al.Ik ben een enorm simplistisch wezen, maar ik zie wel oorzaak-verband.
De Pauw doet dingen die (volgens de wet) niet kunnen.
De vrouwen willen een proces
De Pauw verliest dit
De Pauw onderneemt een zelfmoordpoging.
Zeg me nu dat 4 er gekomen was zonder 1, of zonder 2.
Of hebben hem intern aangeklaagd of whatever. Ze hebben voor zijn ontslag gezorgd. Niet alles in detail gevolgd maar Bart De Pauw heeft dingen gedaan die volgens mij nog niet zo heel lang geleden gewoon getolereerd werden.De vrouwen wilde geen proces...
Kan je ze ongelijk geven?Of hebben hem intern aangeklaagd of whatever. Ze hebben voor zijn ontslag gezorgd.
Euhh nee voor zijn ontslag heeft hij met zijn onwenselijk gedrag zelf gezorgd niet de vrouwen.Of hebben hem intern aangeklaagd of whatever. Ze hebben voor zijn ontslag gezorgd. Niet alles in detail gevolgd maar Bart De Pauw heeft dingen gedaan die volgens mij nog niet zo heel lang geleden gewoon getolereerd werden.
Sommige mensen hebben moeite met hoe de maatschappij verandert.
Wat ik bedoel: stel, ik rij met de fiets en jij doet een gevaarlijk manoeuvre en gaat me aanrijden. Ik val van m’n fiets en breek mijn benen. Blijkt dat je gedronken hebt.2 - De vrouwen wilden geen proces, dat was Bart de Pauw zelf. Daar gaat je theorie al.
1 - Inderdaad, had Bart de Pauw nooit strafbare feiten gepleegd dan was dit allemaal niet gebeurd. Actie - reactie. Daden hebben gevolgen.
Je zegt nu toch gewoon zelf dat dit allemaal niet was voorgevallen moest BDP zich gewoon gedragen hebben en niks strafbaars hebben gedaan? Die post toont echt niet aan wat je denkt dat 'ie aantoont hoor.
Maar zelfs niet. Doe ik toch niet?Kan je ze ongelijk geven?
edit: jezus, man. Net je aangepast bericht gezien. Hier ga ik zelfs niet verder op in.