los daarvan is het quoten van die 2 lijntjes onnozelheid. Er is niets mis met terugzeveren, en sommige mensen doen dat al flirtend. Ze wordt een pak duidelijker wanneer hij veel duidelijkere toespelingen maakt (en hij is in zijn gat gebeten dat ze andere mensen over die smsen heeft verteld -_- ).
Dat ze dat nog altijd luchtig probeert te doen doet niets af van haar verhaal se.
Maar goed ja, quote vooral 2 berichtjes als bewijs dat hij haar niet beginnen lastigvallen is en dat zij hem aanmoedigde.
Nee, maar ze mogen het ook niet op 1 hoop smijten...
Zal je een concreet voorbeeld geven uit mijn eigen leefwereld.
Er is een vrouwelijke collegae die mij af en toe contacteert, als ze in de problemen zit met haar software.
Ik krijg dan berichtjes van haar in de trant van:
"Hey, hier ben ik weer. Heb je mij gemist?"
"Hier is jouw favoriete gebruikster weer..."
"Word je nog niet zot van mij?"
Vergezeld met de nodige smiley's die ook veelzeggend zijn.
Ze wéét dat ze aantrekkelijk is (en/of dat ik haar aantrekkelijk vind) en ze doet het er om.
Maar op zich reageer ik daar dan ook met een kwinkslag op, zoals "ja, hoor... ik ben al wat zot van jou"...
Maar daar stopt het dan ook.
Stel nu, dan ik à la De Pauw, binnenkort over de schreef zou gaan en haar digitaal zou beginnen belagen (gaat niet gebeuren, hoor ;-p).
Gaan ze dan opeens ook al die vorige berichten, die met de nodige humor zijn geschreven, ook gaan gebruiken tegen mij?
Zo kom je makkelijk aan een massa berichten, hoor (hier in mijn specifiek geval gaat het ook al over redelijk wat berichten).