Bandronde

GUIDO

Anidea was graceful, accessible, infectious, and above all immensely fun; a superb record that still stands up as perhaps the peak statement of a short-lived era. The marriage of surging bass swells and enormous hooks, sketched in tones cribbed from R&B and bastardised P-funk, radiated color and not just the "purple" sound with which it become synonymous.

Death

Geen idee of deze al geweest is, 26 pagina's is te veel om na te kijken. :unsure:

Je kan de zoekfunctie gebruiken en dan “in dit onderwerp” selecteren.

Edit: zoekfunctie op “death” geeft wel een aantal resultaten (death metal en dergelijke), maar nog geen met “death” als band. Behalve jouw post uiteraard 🤓

Nog een moeilijke.

The The
'The' telde niet mee, maar ik stel voor dat we dan toch een e zoeken

New-wave uit Engeland.

Erykah Badu

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Niet alleen post ik hier terug, ik ben hier met soul :eek:

Net zoals op vlak van eten, heb ik de afgelopen jaren men muzikale horizon trachten te verruimen. Het was dan ook een genot om deze legende te mogen ontdekken.

e wonderen zijn de wereld nog niet uit. Niet alleen post ik hier terug, ik ben hier met soul :eek:

Als je met zaken als Erykah Badu gaat afkomen, blijven posten aub :love:

De U begot dan steken we een tandje bij met Ufomammut, ik heb een kort maar intens nummertje gekozen.

Terug
Bovenaan