Bandronde

Dan kunnen we moeilijk voorbij YOB:

Band en nummer staan hier al.

Dan in de plaats van YOB, 1 uit dezelfde stal (en opzoek-opdracht) als Young Jeezy: Young Money !!!

Die Antwoord

Zuid-Afrikaans en Ketelmuziek met een grote K, daar krijgen we nooit genoeg van. :cool:

We blijven dus bij de D

Grip Inc.
Samenwerkingsverband tussen de (toen net bij Slayer vertrokken) drummer Dave Lombardo en gitarist/producer Waldemar Sorychta

Spectrum

OK, dit is de allerlaatste van Peter Kember die ik post :tongue:. Ik heb er nog genoeg andere die beginnen met een S maar die eindigen ook allemaal op een S en die letter passeert al zo veel. Hierbij dus Spectrum. Begonnen na de split van Spacemen 3 en 3 albums uitgebracht. Psychedelica alom in verschillende vormen.

Een single van het eerste album Soul Kiss. Spacemen 3 nog duidelijk aanwezig. Van het album is er ook nog een 'liquid pack' uitgebracht.

Eentje van het tweede album Highs Lows & Heavenly Blows. Meer 'intiemere' songs in een 'hazy' omgeving. Weet geen andere omschrijving voor dat album.

Het derde album Forever Alien ging veel meer richting synths, elektronica, drone... Heb er een goeie b-side uitgekozen.

De 2 eerste cd's heb ik pas sinds vorig jaar kunnen bemachtigen. Tweedehands maar in goede staat. Voor de rest oop en nergens meer te vinden. Misschien wel heruitgaven op vinyl maar die zijn uitgebracht zonder medewerking van de artiest en die ziet geen cent van de verkoop ervan.

Agents Of Oblivion

Band ontstaan uit Acid Bath na de dood van een bandlid. Zou eigenlijk Acid Bath gekozen hebben maar daar vind ik nie direct iets van op youtube :unsure:

Denk dat deze ook niet te gek lang online zal staan, label is nogal kut en laat zo'n dingen altijd offline halen, ben al verbaasd dat het op spotify staat ondertussen.

Terug
Bovenaan