Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ge grabbelt ze van de tegenstander en steekt ze dan in't gevang. Dus zal inderdaad fout zijn.
Ik kan niet zo goed multitasken blijkbaar... BeyondGaming en Online vergaderen
Ge grabbelt ze van de tegenstander en steekt ze dan in't gevang. Dus zal inderdaad fout zijn.
awel ge schrijft hier en daar wa cijferkes en verdeelt uw bord in blokskes van 1, 2, 3, 4, 5 of zelfs 6 vakskes, of als ge da nie wilt, kunde nog altijd naar 't park of uw zwembad gaan
awel ge schrijft hier en daar wa cijferkes en verdeelt uw bord in blokskes van 1, 2, 3, 4, 5 of zelfs 6 vakskes, of als ge da nie wilt, kunde nog altijd naar 't park of uw zwembad gaan
Het is gebaseerd op een computer spel maar trekt er eigenlijk niet op.
Je moet mannetjes plaatsen en dan krijg je dingen.
De helft van je speelbord is een kaart, maar dat is eigenlijk maar een deel van het spel.
Tis ook van voor de pieten kwestie: Je kan daar kleurlingen vangen en hopen dat de andere dat minder doen.