Avatar: The Way of Water

Film Avatar: The Way of Water

Dit weekend hem ook eindelijk kunnen zien en goddamn Cameron did It again.

Het wonder van de eerste Avatar herhaalt hij niet volledig maar hoe mooi ziet deze cgi er niet uit als je dat vergelijkt met alle andere zaken die je momenteel te zien krijgt. En dan die onderwaterscenes, daar blijft hij toch een meester in. Avatar blijft de enige filmreeks waarbij de 3D geen gimmick is. Ik kijk al uit naar het vervolg.
Zoals iedereen hier: ja de animaties zijn echt second-to-none... maar veel te vaak had ik echt wel het idee dat er scenes werden ingestoken gewoon omdat james cameron dacht " HIER IS 3D EN IK BEN DEN BESTE EN GE GAAT GODVERDOMMEN GENIETEN"

Den duurtijd mocht echt met een uur verminderd worden. Dat was echt ongemakkelijk zitten in die zetels :/ maakt het gewoon niet meer plezant.
 
Zoals iedereen hier: ja de animaties zijn echt second-to-none... maar veel te vaak had ik echt wel het idee dat er scenes werden ingestoken gewoon omdat james cameron dacht " HIER IS 3D EN IK BEN DEN BESTE EN GE GAAT GODVERDOMMEN GENIETEN"

Den duurtijd mocht echt met een uur verminderd worden. Dat was echt ongemakkelijk zitten in die zetels :/ maakt het gewoon niet meer plezant.
Ik heb eigenlijk nauwelijks op mijn horloge gekeken. De eerste keer dat ik het deed zaten we al twee uur ver ofzo en dan begon die ganse rollercoaster van eindgevecht.

Als ik dan ook nog lees hoe hij zowat motion capture onder water opnieuw heeft moeten uitvinden. Respect, James, respect.
 
def0dfa7e547d30ddf2778f664aa45c94b551949.gif
Lol nu valt mij dat op. Die general en hijzelf zitten in den huidige avatar ook zo keivaak uit een koffietas te drinken...
 
Terug
Bovenaan