Avatar: Frontiers of Pandora

Action PC PS5 XBOX Avatar: Frontiers of Pandora

Wat ik echt niet begrijp, is hoe dit niet een native VR game is geworden. Zo'n gemiste kans.
De trein van VR heb ik voorbij laten gaan
Is wel eens tof VR
Maar console gamen blijft voor mij toch op het gemak in de zetel en tv voor u
Ben hem maar juist in de Game Mania gaan halen en bij Bol geannuleerd.
Kan de dochter zich nog ff amuseren
 
Lijkt me zo ne far cry spinoff in de avatar wereld. Had deze liever volledig in 3rd person gezien of is dit een optie?

De wereld van avatar spreekt me wel aan en vond het ook wel leuke films, maar denk dat dit er eerder eentje is voor uit de budgetbakken eens op te pikken 😊
 
De trein van VR heb ik voorbij laten gaan
Is wel eens tof VR
Maar console gamen blijft voor mij toch op het gemak in de zetel en tv voor u
Ben hem maar juist in de Game Mania gaan halen en bij Bol geannuleerd.
Kan de dochter zich nog ff amuseren
Wel de trein is eigenlijk nog altijd gaande.

Maar ik moet ook wel toegeven dat VR mij niet weet los te breken van good ol couch gaming. Ik blijf echter wel geloven in het potentieel.

De wereld van Pandora en opties om te spelen als een Na'vi wat eigenlijk het equivalent is van een mini mech is denk ik echt perfect voer om beter te ervaren in VR. En de "casual" Ubisoft gameplay loop is eigenlijk zeer toepasselijk voor VR games. Assassin's Creed had al jaren geleden zijn weg naar VR moeten vinden.

I mean, get a load of this beauty
Zoals ik dus al zei, het potentieel is ge-EddyWallytoon - weldig.
 
Als je nu besteld bij bol, krijg je het blijkbaar morgen. Dus hopelijk krijgen wij onze copy ook morgen dan en moeten we niet wachten tot zaterdag.
 
Ben er gisteren mee begonnen. Ik zit nog niet ver maar 't is precies wat moeilijk? Zal wel beteren naarmate ik meer upgrades unlock. Geen stealth gameplay word hard afgestraft, dus ge kunt maar beter niet John Rambo gaan (toch niet in het begin)... Uwe weg vinden in Pandora is ook niet evident. Letterlijk een halfuur gezocht hoe ik naar de top van een berg moest want het is niet dat zoals bij een Asscreed game uwe weg met "witte verf" gemarkeerd is. Straks voortspelen.
 
Gisterenavond ook wat gespeeld, vind het niet slecht.

The good:
- Grafisch echt prachtig. Je waant u echt in de Pandora uit de films
- 1st person perspectief maakt alles meer immersive voor mezelf
- Verhaal is tot nu toe on par met de films
- Na'vi zijn goed uitgewerkt en komen zo uit de films
- De boog voelt zeer krachtig en accuraat aan
- Je kan in het begin uw Na'vi toch een beetje personaliseren

The bad:
- 1 van mijn grootste frustraties in moderne games... Je kan NIET pauzeren tijdens een cutscene, so annoying
- De world map trekt op niks. Ik vind de helft van de tijd mijn weg niet en je moet constant manueel markers plaatsen als je ergens heen wilt voor een missie
- Stealth is heel clumsy en dat is ook de reden waarom ik dit tracht te vermijden in deze game

Ik heb momenteel ook nog geen enkele mount unlocked dus daar kan ik weinig over zeggen.
Die hoge punten die bijna niet te bereiken zijn ga ik laten tot ik kan vliegen.
Van het weekend nog eens wat verder spelen.
 
Gisteren men mount gekregen ! En ook dit speelt vlot ! Het geeft inderdaad wel een farcry gevoel maar daarvoor zeker niet slecht bedoeld. Smaakt nog steeds naar meer !
 
Hopelijk brengt Bpost mijn bestelling nog vandaag, staat nog steeds op verwerking.

Wil er ook aan beginnen 😅
 
Ik begin het nu meer frustrerend dan fun te vinden.
Ik loop constant rond op zoek naar waar ik moet zijn voor een missie.
Precies veel klimmen maar dat ligt mij echt niet. Ik zie niet waar ik naartoe moet of waar ik wel en niet op kan klimmen.

En die kutmap hangt ook m'n voeten uit.
 
Het moet de eerste keer zijn dat een spel gewoon niet meer op te starten valt voor mij. Gisteren begon het met crashes elke vijf minuten. en ineens wou het niet meer starten. Uiteindelijk alles geprobeerd, tot reinstall van ubi connect en het game, ging opnieuw... deze morgen opnieuw niets meer.
 
- De world map trekt op niks. Ik vind de helft van de tijd mijn weg niet en je moet constant manueel markers plaatsen als je ergens heen wilt voor een missie
Letterlijk een halfuur gezocht hoe ik naar de top van een berg moest want het is niet dat zoals bij een Asscreed game uwe weg met "witte verf" gemarkeerd is. Straks voortspelen.
Zelf navigeren vind ik toch altijd wel een pluspunt. Al is Ubisoft niet echt sterk in map design en teren ze denk al jaren op hun markers. Bij hun laatste games geven ze al even veel opties om het af te zetten en je voelt gewoon dat hun games ontwikkeld zijn met dat handje vasthouden.
 
Zelf navigeren vind ik niet zo erg, maar het probleem is dat ze hier verwachten dat je u een weg door de bomen en rotsen klimt en ik heb geen idee waar ik wel en niet op kan klimmen en slaag altijd terug naar beneden 😛.

Denk dat je voor de 3de of 4de missie naar een bergtop moet geraken om een plant te vinden.
Zonder overdrijven heb ik hier anderhalf a 2 uur gespendeerd aan mij een weg naar die top te vinden 😛.
Dat zie ik mij toch niet doen bij elke missie.
 
Terug
Bovenaan