Avatar: Frontiers of Pandora

Action PC PS5 XBOX Avatar: Frontiers of Pandora

Denk dat je voor de 3de of 4de missie naar een bergtop moet geraken om een plant te vinden.
Zonder overdrijven heb ik hier anderhalf a 2 uur gespendeerd aan mij een weg naar die top te vinden 😛.
Dat zie ik mij toch niet doen bij elke missie.

Zelfde als ik dus, voor diene eerste skill was dat? Het was eigenlijk vrij dom om naar boven te geraken. Gewoon via die rose neon paddestoelen die op de bomen groeien naar boven springen en dan zo de berg op... lol
 
Zelfde als ik dus, voor diene eerste skill was dat? Het was eigenlijk vrij dom om naar boven te geraken. Gewoon via die rose neon paddestoelen die op de bomen groeien naar boven springen en dan zo de berg op... lol
Inderdaad die 🙂
Maar tegen dak dat gevonden had... 😁
 
Eens ge uwe Ikran hebt is dit wel een heel ander spel. Speelt veel aangenamer nu. Niet meer sukkelen met uw weg te vinden, gewoon dat beest op een vliegen maar. Dit gezegd zijnde, de stealth voor de basissen over te nemen begint zwaar mn kloten uit te hangen. Kill ene vijand en ze spotten u meteen met alle gevolgen vandien. Zelfs met ik weet niet hoeveel Bellsprigs upgrades (health boosts) schieten ze me nog aan flarden. Easy in deze game is NOT easy. Dan maar weer grinden voor de componenten te vinden voor betere gear zeker? 🤬
 
Tot nu toe valt het spel goed mee, zit nog niet zo heel ver maar amuseer me er wel mee.

Alleen jammer is dat je u skill points niet kunt resetten of ga je uiteindelijk toch alle skills krijgen?
 
 
Op console ondersteunt "quality mode" voortaan ook 40 fps.
Specifiek op PS5 is er nu ook ondersteuning voor "motion aiming" en zijn er meer "haptic effects".

Verder ook tal van gameplay tweaks, waaronder iets makkelijkere combat wanneer je speelt op "Easy" of "Normal".


 
Terug
Bovenaan