Atletiek

Ik heb toch mijn twijfels over de correctheid van zijn gelopen tijd als je al zijn wedstrijden erna ziet
Hij heeft die tijd wel al eens outdoor gelopen (1.44) (is natuurlijk anders , maar de tijd zit in zijn benen).

Was toen een perfecte wedstrijd eigenlijk (in tegenstelling tot degene die erna kwamen).

Misschien ook iets te vroeg gepiekt, broedende ziekte,... ?

Hij heeft die tijd wel al eens outdoor gelopen (1.44) (is natuurlijk anders , maar de tijd zit in zijn benen).

Was toen een perfecte wedstrijd eigenlijk (in tegenstelling tot degene die erna kwamen).

Misschien ook iets te vroeg gepiekt, broedende ziekte,... ?
Quasi niemand loopt indoor sneller

Quasi niemand loopt indoor sneller
Weet ik, zijn outdoortijd is sneller.
Bedoelde dus vooral dat het wel in zich heeft om die tijd te lopen.

Ik denk vooral een kwestie van Luxemburg perfecte wedstrijd en mss iets te vroeg gepiekt?
Vorige zomer was het een beetje zelfde bij Tibo , 1x toptijd gelopen en de rest was dan een stuk trager.

Nu bij de 800m kunnen de tijden gewoon veel verschillen door tactiek van de race. (maar dat weten jullie ook wel)
De rest van de Belgen (met uitzondering van Laus) wel goede prestaties neergezet.

Weet ik, zijn outdoortijd is sneller.
Bedoelde dus vooral dat het wel in zich heeft om die tijd te lopen.

Ik denk vooral een kwestie van Luxemburg perfecte wedstrijd en mss iets te vroeg gepiekt?
Vorige zomer was het een beetje zelfde bij Tibo , 1x toptijd gelopen en de rest was dan een stuk trager.

Nu bij de 800m kunnen de tijden gewoon veel verschillen door tactiek van de race. (maar dat weten jullie ook wel)
De rest van de Belgen (met uitzondering van Laus) wel goede prestaties neergezet.
Klopt maar was amper sneller en eenmalig
Nu goed mss is hij idd iemand die pieken heeft

Ik heb wel 1 trainingsgenoot gehad die indoor sneller was, maar die was heel klein dus die had daar mss voordeel en ik ben heel groot :p

Thiam wereldrecord vijfkamp :thumb: .

Vidts toch ook weer proper derde, Sulek blijft ook wel vooruitgang boeken :niceone: .

Ja Sulek die klopt ook gewoon het oude WR (met 1 punt?).
Zal hopelijk motiverend werken dat er toch nog concullega's zijn die in de buurt komen.

Ja Sulek die klopt ook gewoon het oude WR (met 1 punt?).
Zal hopelijk motiverend werken dat er toch nog concullega's zijn die in de buurt komen.
Ja ze is op haar waarde geklopt he. Als je het oude WR verbetert en je wint nog steeds niet, dan kan je niet zeggen dat Thiam het gestolen heeft.

In kader van 'gendergelijkheid' wordt de cross volgend jaar (?) bij de vrouwen even lang als de mannen op kampioenschap

Ik stel dan ook voor dat:
* De zevenkamp een tienkamp wordt en dezelfde disciplines dus
* De kogels, discussen, hamers en speren ook naar mannengewicht gaan
* De horden en steeplebalken naar mannenhoogte gaan

Ben ik nog iets vergeten?

Doom was individueel toch ook klaar voor dat brons denk ik. 2x? Laten wegzetten , volledig ronde in baan 2 en dan eigenlijk nog zo vrij makkelijk 2de finishen

Doom was individueel toch ook klaar voor dat brons denk ik. 2x? Laten wegzetten , volledig ronde in baan 2 en dan eigenlijk nog zo vrij makkelijk 2de finishen
Doom heeft een lichte blessure, dus ze hebben hem gewoon gespaard voor vandaag he
Hij was gewoon heel goed ;)

Terug
Bovenaan