Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zal zich zijn afscheid zo wel herinneren!Thiam wint dat gewoon hé. Het zal alweer van het speerwerpen afhangen of ze al dan niet haar PR verbetert. Maar dan moet ze daar toch rond de 60 meter moeten gooien.Nafi Thiam gaat blijkbaar weer als een pletwals richting goud op de Europese kampioenschappen. Verschil met nr 2 (Noor Vidts !!) na twee onderdelen is al bijna 200 punten.
Helaas vandaag niet... Had zich kunnen vereeuwigen met een ER. Helaas.Nafi weer aan het bossen![]()

Pfoe, een paar weken na haar WK-goud opnieuw EK-goud pakken, dat vind ik toch al vereeuwigdHelaas vandaag niet... Had zich kunnen vereeuwigen met een ER. Helaas.

Ze zat gewoon mooi voor op schema voor het ER, dus het zat er gewoon dik in. Als je dan ziet hoe ze vandaag presteert, is het gewoon een gemiste kans.Pfoe, een paar weken na haar WK-goud opnieuw EK-goud pakken, dat vind ik toch al vereeuwigd
Allee, beetje druk mag en natuurlijk mogen we iets verlangen van onze sporters. Maar veel meer dan dit kan toch niet?
Ik geloof nooit dat ze zelfs met een goeie dag het ER vandaag had kunnen verbeteren.Ze zat gewoon mooi voor op schema voor het ER, dus het zat er gewoon dik in.
Op kampioenschap is dat imo geen individuele sport. In verleden vaker dat de Spanjaarden gat bij fietsen dichten voor hun kopman1. Triatlon is een individuele sport.
2. Aan het tempo dat ze reden denk ik niet dat de andere Belgen meer konden dan aanhangen.
Spijtig dat er niet wat meer sterke fietsers in zijn groep zaten. Wat een rotparcours wel weer voor het fietsen.
Mja aan WK doen buiten paar Amerikaanse zelfde atleten mee, en de poel is niet groot natuurlijk.Pfoe, een paar weken na haar WK-goud opnieuw EK-goud pakken, dat vind ik toch al vereeuwigd
Allee, beetje druk mag en natuurlijk mogen we iets verlangen van onze sporters. Maar veel meer dan dit kan toch niet?

Die is 21, PR van 2m04 (2m06 in zaal) en haar land is in oorlog.Lol de EK in het hoogspringen bij de vrouwen, geraakt niet eens over 1m97.
Thiam sprong 1m98 tijdens de zevenkamp.![]()
Maar dit is toch wel ergens grappig niet?Die is 21, PR van 2m04 (2m06 in zaal) en haar land is in oorlog.

Andere dag, ander omstandigheden.Maar dit is toch wel ergens grappig niet?
Nu goed had Thiam meegedaan dan had Mahuchikh ook wel hoger gesprongen.
Je bent altijd zo sterk als de concurrentie en die waren gewoon zwak op dit EK.