Atletiek

Heeft quasi elke tempo-versnelling goed kunnen opvangen. Heel erg knap. Wat een talent zit er in die gast.

Maar even ook een vermelding voor die Hocker. What the flying fuck is die versnelling in de laatste 200m? Impressionant.

Schitterend idd
Maar waar zitten de Kenianen en Ethiopiërs tegenwoordig? Wegens doping pak minder toppers of zijn die vooral naar de marathon gegaan (lucratiever)?

Jammer voor de Tornados. Met de beste versie van Doom en Dylan er bij had een medaille mogelijk geweest. Maar nu kwamen ze net te kort.

In drie talen een interview...Isaac uit Halle geeft VBers nog een tikje na. Schitterend hoe juist hij opkomt voor ons land en haar diversiteit. En terecht.

41XVlGm.jpeg

Om dan nu nog te komen bleiten op tv en die coach alles in de schoenen van de bond te willen schuiven. Komaan, mannekes... Van een topsporter mag je toch wel wat meer professionaliteit verwachten.
Ondertussen blijkt die coach ook haar lief te zijn, wist ik niet, verklaart natuurlijk ook al veel :D

Had ergens gelezen dat die code voor 4j was en dat je ook bv niets met uw eigen sponsoren mag doen tijdens kampioenschap. Lijkt me dan wel dat die aan herziening toe is

Haar entourage is hier imo toch ook slecht mee omgegaan. De vanderplaetsen-bubble (zowel trainer als management) en sindsdien vaak ver weg van familie en vrienden lijken haar mentaal eerder parten te spelen. Volgens mijn madam poste ze vroeger regelmatig iets op Instagramtijdlijn (met andere Belgische atleten) en is ze daar volledig mee gestopt bv
Misschien vond ze dat posten op Instagram niet leuk? Er zijn zo genoeg voorbeelden van atleten. Ze zou dat dan kunnen uitbesteden aan een bedrijf, maar dat kost geld en heeft ze die exposure nodig?

Als er nu 1 atlete is die in haar hele carrière nog nooit een diva-moment heeft gehad is het toch wel Nafi? Als voor een drievoudige olympisch kampioen je eigen kiné willen al diva-gedrag is, is dat toch wel wat onnozel.

De relatie met Vanderplaetsen verklaart wel waarom hij ook zo emotioneel was, maar als trainer ben je sowieso emotioneel betrokken. Ik denk nu niet dat deze “reveal” iets verandert…

Misschien vond ze dat posten op Instagram niet leuk? Er zijn zo genoeg voorbeelden van atleten. Ze zou dat dan kunnen uitbesteden aan een bedrijf, maar dat kost geld en heeft ze die exposure nodig?

Als er nu 1 atlete is die in haar hele carrière nog nooit een diva-moment heeft gehad is het toch wel Nafi? Als voor een drievoudige olympisch kampioen je eigen kiné willen al diva-gedrag is, is dat toch wel wat onnozel.

De relatie met Vanderplaetsen verklaart wel waarom hij ook zo emotioneel was, maar als trainer ben je sowieso emotioneel betrokken. Ik denk nu niet dat deze “reveal” iets verandert…
Weet niet of het op haar Instagram was maar alvast in filmpjes van andere atleten dat ze mee deed.

Ik weet ook niet hoe het exact zit met aantal accreditaties die je mag hebben maar er waren kiné's mee die haar al langer kennen dan haar eigen kiné

Toont enkel de kant van de atleten natuurlijk, maar dit was ook wel een mooie samenvatting van het probleem.

De man die jaren Waalse en Vlaamse bond tegen elkaar uitspeelde voor meer geld voor zichzelf en zijn zonen (die geen woord NL praten) gaat eens zeggen dat het niet communautair is :laugh:

Nafi willen thuislaten om een punt te maken. Wat een kleine bond. 😂 Een drievoudig (!) olympisch kampioen thuislaten. Enkel in België. De federatie staat ten dienst van de atleten en niet omgekeerd. De bonden zouden hun plaats moeten kennen.

Nafi willen thuislaten om een punt te maken. Wat een kleine bond. 😂 Een drievoudig (!) olympisch kampioen thuislaten. Enkel in België. De federatie staat ten dienst van de atleten en niet omgekeerd. De bonden zouden hun plaats moeten kennen.

Ongelofelijk. Er wordt in sport toch nog altijd te veel kapot gemaakt door egotripperij aan de top.

Lijkt me logisch dat de regels voor iedereen gelden.
Ze mag ook niet aan de competitie deelnemen in haar eigen kledij bv

Als je alles optelt wat ze al aan staatssteun heeft gekregen zit je boven het miljoen

Lijkt me logisch dat de regels voor iedereen gelden.
Ze mag ook niet aan de competitie deelnemen in haar eigen kledij bv

Als je alles optelt wat ze al aan staatssteun heeft gekregen zit je boven het miljoen
Miljoenen zelfs. Ze hebben alle infrastructuur voor haar persoonlijk gebouwd dan? Tel eens voor ons op wat ze zelf rechtstreeks van de overheid gekregen heeft.

Miljoenen zelfs. Ze hebben alle infrastructuur voor haar persoonlijk gebouwd dan? Tel eens voor ons op wat ze zelf rechtstreeks van de overheid gekregen heeft.

Ze zal er sowieso wel dicht tegen zitten
150 000 euro aan gouden medailles premies, en dan haar volledige werking betalen (over een ganse carrière, zal dat idd richting miljoen gaan)

Maar je kan jammer genoeg niet aantonen wat Nafi opbrengt, dat is er zeker maar eerder onrechtstreeks

Terug
Bovenaan