Atletiek

Het was vandaag iron man Klagenfurt en vooral het debuut van Average Rob en Arno The Kid.

En ze hebben zowaar beide de finish gehaald!

Ik zag Arno zijn tijden binnenstromen, ik denk dat hij 24avg gereden heeft op die Speedmax... No fucking way dat hij dat haalt zei ik. En zijn laatste 10-15km zijn aan wandeltempo, maar verdorie, beresterk.

Die kerel woog 25 kilo te veel, had nog nooit gefietst en lopen was nog minder. Robert die was qua lichaamsbouw en (zwem)ervaring al iets beter geplaatst, maar toch ook chapeau

Ik zag Arno zijn tijden binnenstromen, ik denk dat hij 24avg gereden heeft op die Speedmax... No fucking way dat hij dat haalt zei ik. En zijn laatste 10-15km zijn aan wandeltempo, maar verdorie, beresterk.

Die kerel woog 25 kilo te veel, had nog nooit gefietst en lopen was nog minder. Robert die was qua lichaamsbouw en (zwem)ervaring al iets beter geplaatst, maar toch ook chapeau
Vooral een voorbeeld wat voor soort voetbal dus is op lagere niveaus. En die mannen zijn dan van mening dat ze er geld voor moeten krijgen :rofl:

Soit dat is een andere discussie (en een open deur dat ik intrap)

Wa is eigenlijk den tijdslimiet?

Google zegt mij 16 a 17h
de rob heeft wel nog een aardig tempo gehaald precies.

In de marge: België stuurt uit nood kogelstootster Boumkwo naar de 100 meter horden op. Een curieuze scène. Ze liep de wedstrijd met humor.
Ze deed het omdat het Belgische atletiekteam "dan twee punten sprokkelt voor het klassement, wat belangrijk is voor het behoud in de hoogste afdeling."
Ik snap ook niet echt hoe dat Landensysteem werkt. Dus voor atletiek is er blijkbaar een landenklassement, en als je genoeg punten hebt, mag je blijven meedoen in de competitie op het "hoogste niveau". Dit is op de Europese Spelen volgens Sporza. Maar volgens Der Spiegel (waar ik dit nieuws eerst zag), is dit op het European Athletics Team Championship.
Het is me eerlijk gezegd niet duidelijk wat de relatie is tussen de Europese Spelen en de European Athletics Team Championship.

Laatst bewerkt:
In de marge: België stuurt uit nood kogelstootster Boumkwo naar de 100 meter horden op. Een curieuze scène. Ze liep de wedstrijd met humor.
Ze deed het omdat het Belgische atletiekteam "dan twee punten sprokkelt voor het klassement, wat belangrijk is voor het behoud in de hoogste afdeling."
Ik snap ook niet echt hoe dat Landensysteem werkt. Dus voor atletiek is er blijkbaar een landenklassement, en als je genoeg punten hebt, mag je blijven meedoen in de competitie op het "hoogste niveau". Dit is op de Europese Spelen volgens Sporza. Maar volgens Der Spiegel (waar ik dit nieuws eerst zag), is dit op het European Athletics Team Championship.
Het is me eerlijk gezegd niet duidelijk wat de relatie is tussen de Europese Spelen en de European Athletics Team Championship.
Is toch gewoon een landencompetitie (2 daagse) waarin je reeksen hebt met dalers en stijgers.
Mannen en vrouwen samen, op elke discipline 1 deelnemer per land en punten voor uw plaats.
Geen idee wat de naam is, maar bon. (Edit: die van de Duitsers is uiteraard juist)
Beter 1 (of zelfs 2 punten wegens DQ) dan niets dus goed gedaan Jolien! Al heeft het niet geholpen en zijn ze gezakt

Heel wat afzeggingen bij de Belgen. Tenzij je blessure hebt zou dit imo financieel afgestraft mogen worden

Ben duidelijk niet de enige met deze mening

Dan faken ze wel een of andere kleine blessure om toch niet te moeten deelnemen ,...
Zelf op de interclub van de kleine clubjes komen we dit tegen...

Kent er iemand het sportief verleden van Average Rob? Sorry maar vanuit het niets op 6 maanden tijd een volledige triatlon doen op 12u tijd is echt wel straf. Die moet toch al goed kunnen zwemmen of fietsen voor hij aan die 6 maanden training begon neen?

Kent er iemand het sportief verleden van Average Rob? Sorry maar vanuit het niets op 6 maanden tijd een volledige triatlon doen op 12u tijd is echt wel straf. Die moet toch al goed kunnen zwemmen of fietsen voor hij aan die 6 maanden training begon neen?
Ooit nog competitie gezwommen, in de YT reeks toch een paar keer gezegd geweest

plus... die was gewoon overall fit hé. Als je zijn lichaam bekeek is dat echt geen average joe, ondanks zijn (vr)eten.

In al zijn filmpjes, of het nu gaat over muurklimmen, gewichtheffen, stokpaardrijden,... is het wel duidelijk dat het geen couch potato is

Terug
Bovenaan