Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben geluk dat ze niet voor Senegal gaat uitkomen ipv België na zo'n pestgedrag.Nafi mag geen fysio en ze wordt last minute niet toegelaten tot het pre-camp. Ik ben benieuwd naar het verhaal van de bond, want dit lijkt op het eerste zicht wel op pestgedrag omdat ze niet in de pas wilde lopen voor de sponsors.
Nafi mag geen fysio en ze wordt last minute niet toegelaten tot het pre-camp. Ik ben benieuwd naar het verhaal van de bond, want dit lijkt op het eerste zicht wel op pestgedrag omdat ze niet in de pas wilde lopen voor de sponsors.
Op dit moment is het woord tegen woord natuurlijk. Daarom dat ik me niet uitsprak over wie de waarheid sprak. Het is inderdaad wel de zoveelste atleet die zich uitspreekt tegen de bond. Ze slagen er alleszins niet in om hun atleten mee te krijgen in hun beleidsbeslissingen.blijkbaar een leugen
![]()
Atletiekbond slaat terug en noemt uithaal van Thiam "een leugen": "Hebben bewijs dat haar woorden niet waar zijn" | sporza
De Belgische atletiekwereld staat op zijn achterste poten. Vanochtend dropte Nafi Thiam een bommetje door te zeggen dat ze gestraft wordt door de federatie na een interne discussie. Nu slaat de bond terug door de woorden van Thiam als "leugens" te bestempelen. "Het is makkelijk om alles op ons...sporza.be
maar het zijn alleszinds harde dagen opnieuw voor Belgian athletics na Obasuyi die ook al niet tevreden was.
![]()
"Ik ben het beu, fysiek en mentaal is het op": emotionele Obasuyi steekt tirade af na uitschakeling op WK | sporza
De uitschakeling die de emmer deed overlopen. Michael Obasuyi strandde in de reeksen van de 110 meter horden op het WK atletiek en gooide daarna al zijn frustraties op tafel. Van zijn blessurelast tot het gebrek aan steun: de West-Vlaming trekt het niet langer. "Op deze manier hoeft het...sporza.be
Is toch altijd zo: de bond neemt kinesisten meeHet is wel te laat om haar kiné nog een accreditatie te bezorgen en bij deze maken we ons als land helaas weer belachelijk.
![]()
Dé foto die symbool staat voor de vete: Thiam moet op straat verzorgd worden door haar kinesist | sporza
Absurde taferelen in Tokio. Door het dispuut tussen Nafi Thiam en de Belgische atletiekbond verkreeg haar persoonlijke kinesist geen accreditatie voor het WK atletiek en mag hij dus niet op de (trainings)faciliteiten komen. Het zorgde voor bovenstaand bizar beeld: Nafi Thiam die op straat...sporza.be
Die lijkt ze me wel verdiend te hebben? Sowieso is haar portretrecht evenveel waard als de meerderheid van of misschien zelfs de hele Belgische delegatie. Daarnaast heeft ze sponsors die rechtstreekse concurrenten zijn van die van de bond. Het is klassiek dat merken zo proberen toch dure atleten met hun merk te kunnen verbinden.Ik zie het toch vooral als Thiam die voorkeursbehandeling wenst..
Ik lees precies dat die portretrechten enkel gaan over 1 foto die de sponsoren op sociale media om medaillewinnaar te feliciteren mogen gebruiken (en atleet krijgt er geld voor).
Benieuwd of McLaughlin het wereldrecord kan verbeteren in de finale. Haar halve was indrukwekkend
En toch 100% terecht als 3-voudig Olympisch kampioen. Zij is op haar eentje groter dan heel de rest van de Belgische atletiek bij elkaar. Als zij haar persoonlijke kinesist wenst, is het toch de taak van de bond om er alles aan te doen om dat voor elkaar te krijgen. Die foto met haar kinesist op een brakke stoel half op straat doet gewoon pijn aan m'n ogen. Maar zo gaan wij nu eenmaal om met onze kampioenen.Ik zie het toch vooral als Thiam die voorkeursbehandeling wenst..
Toen ik een jaar geleden postte dat McLaughlin-Levrone het wereldrecord kan verbeteren op de 400 meter vlak, werd ik nog halvelings uitgelachen .. maar het scheelt niet veel meer.Mooie 400m finale bij de vrouwen , het was nog closer dan gedacht zelf.
Op de 200m bij de mannen blijft men geld toch op Levell staan

1% beter zat ze ook niet in de finale hoor..
Hij linkt toch rechtstreeks naar de site van sporza en daar hebben ze blijkbaar hun titel/link aangepastWaarom verzin jij een fake tekst?
En 1% beter zat ze ook niet in de finale hoor..
Mij leek het alsof hij de tekst zelf had ingevuld, mea culpa dan zal mijn post editenHij linkt toch rechtstreeks naar de site van sporza en daar hebben ze blijkbaar hun titel/link aangepast