Op dezelfde stream als de Belgische superprestaties: Duitse kogelstootster, die er bijna ondervoed uitziet tegenover haar directe concurrentes, en die even 20 meter gooit en zelf niet kan geloven dat ze net voor goud heeft gegooid.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een scheve vergelijking vind ik. Remco heeft 2 kansen per Spelen om goud te pakken. Thiam maar 1.Atletiek is een internationale a sport. Wielrennen niet. Serieus blijven
Moeten we Thiam nu de grootste Olympiër van ons land noemen?
Alé, voorlopig althans, volgende OS pakt Remco nog eens goud en zit hij op gelijke hoogte.

Atletiek is een internationale a sport. Wielrennen niet. Serieus blijven
Insta volgers284 volgers op insta en dat voor een internationale soort.
de borlees geraken nog niet aan 20k.
Er zijn meer takken in de atletiek dan 7kamp.

Zegt wel wat over de commerciële waarde van een sporter.Insta volgers![]()
En dat zegt dan weer niets over de sportieve waarde...Zegt wel wat over de commerciële waarde van een sporter.
6 nationaliteiten in de zevenkamp.Atletiek is een internationale a sport. Wielrennen niet. Serieus blijven
Nog eens vier jaar trainen. Gaat ze dat nog willen opbrengen?Tenzij ze volgende keer terug goud pakt op de Spelen natuurlijk
Die is toch zo oud nog niet
Dat is waar.En dat zegt dan weer niets over de sportieve waarde...
284 volgers op insta en dat voor een internationale soort.
de borlees geraken nog niet aan 20k.
Er zijn meer takken in de atletiek dan 7kamp.

33 tegen dan?Tenzij ze volgende keer terug goud pakt op de Spelen natuurlijk
Die is toch zo oud nog niet
Van elk continent zijn er wielrennersAtletiek is een internationale a sport. Wielrennen niet. Serieus blijven
Zevenkamp lijkt me toch wel een completere sport dan wielrennen. 3 gouden medailles daarin is toch gewoon fenomenaal. Ik vraag me ook af hoe lang de gemiddelde zevenkampster op haar top kan blijven vs een wielrenner.6 nationaliteiten in de zevenkamp.
9 in de wegkoers van de mannen.
Edit: in de top tien.
33 tegen dan?
Van elk continent zijn er wielrenners
Serieus blijven