waleo
Active member
Dat is de stream specifiek voor het speerwerpen, op de algemene atletiek stream is er wel commentaar maar is niet al het speerwerpen te zien.Waarom is er geen commentaar? Of kijk ik een verkeerde stream?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de stream specifiek voor het speerwerpen, op de algemene atletiek stream is er wel commentaar maar is niet al het speerwerpen te zien.Waarom is er geen commentaar? Of kijk ik een verkeerde stream?
Dat was ook nodig om kans te maken voor normaliter brons.Dit is een PB zeker?
Ik vind de mixed relay heel fijn maar.je hebt wel gelijk. Het is ook gewoon te zwaar om individueel, remay en mixed relay te lopen.denk dat onze Belgische aflossingsploegen dat ook aantonen.Absoluut niet dat is een gedrocht dat per direct afgeschaft mag worden
De toppers doen niet mee en de vrouwen zijn doorslaggevend
Beste vrouw op ranking: 48.87, 100e: 51.58 -> verschil 2.71
Bij de mannen zit je met dat verschil al aan de 300e op de ranking
En vrouwen moeten ook nog finale 400m lopen besef ik net
stream vier is enkel zevenkampWaarom is er geen commentaar? Of kijk ik een verkeerde stream?
Ze zetten ze allemaal samen volgens de sterkte per proef. Is het meest eerlijke en het meest praktische, lijkt me. Anders moet de jury per atleet kijken waar ze zich best zetten, om niet geperforeerd te worden als Nafi plots werpt en ze een speer van Noor Vidts verwachten. Het tijdsverschil tussen de 2 proeven maakt bij speer niet veel uit, de laatste wedstrijd is toch laat genoeg.
Al bijna 2 meter verder dan ooit. Ze wil dat brons.Opnieuw pb Vidts. Fantastisch. Die gaay.knallen op de 800m

Dat geperforeerd zijn is niet serieus bedoeld he, op zo'n niveau passen de juryleden wel opAls ik dat zo zie, zitten de jury leden gewoon aan de kant, dus ik snap het punt zo niet. Je ziet deze groep zo rond de 45m gooien, terwijl Nafi ook minder dan 60m gooit, dus dat is hooguit 15m verschil...
Vond het vooral vreemd omdat die eerste groep speerwerpen toch echt wel vrij snel achter het verspringen kwam.
. Is gewoon praktischer om zoals anderen zeiden mooi langs dezelfde kant te zitten. Maakt het ook gemakkelijker op héél correct te meten indien hij niet in de grond steekt.Is toch veel te vroeg? Thiam moet nog werpen straks.Goud wordt wel moeilijk zo voor Thiam